چقدر علیرضا روشن قشنگ میگه که:« خودم را دوست دارم؛ همه جا همراهم بوده و یک بار نگفت حاضر نیستم با تو بیایم.. آمد و هیچ نگفت، حرف نزد.. گفتم و او شنید، رنجش دادم و تحمل کرد..! 🌱»
یه دیالوگی رو شنیدم ك از یه دختری پرسید:
چرا انقدر سخت تلاش میکنی؟ و اونم گفت :
ترجیح میدم بترسم ، بجنگم ، و بعد شکست بخورم!
تا که بترسم ، فرار کنم، و بعد حسرت بخورم !
این بزرگ ترین دلیلیه ك دارم ادامه میدم !:) 💙