یه دیالوگی رو شنیدم ك از یه دختری پرسید:
چرا انقدر سخت تلاش میکنی؟ و اونم گفت :
ترجیح میدم بترسم ، بجنگم ، و بعد شکست بخورم!
تا که بترسم ، فرار کنم، و بعد حسرت بخورم !
این بزرگ ترین دلیلیه ك دارم ادامه میدم !:) 💙
آسمون همونجایی که وقتی خسته میشی و دیگه نمیتونی؛
سرتو میگیری سمتش و میگی:
خداااا🥲🪐.