یه دیالوگی رو شنیدم ك از یه دختری پرسید:
چرا انقدر سخت تلاش میکنی؟ و اونم گفت :
ترجیح میدم بترسم ، بجنگم ، و بعد شکست بخورم!
تا که بترسم ، فرار کنم، و بعد حسرت بخورم !
این بزرگ ترین دلیلیه ك دارم ادامه میدم !:) 💙
آسمون همونجایی که وقتی خسته میشی و دیگه نمیتونی؛
سرتو میگیری سمتش و میگی:
خداااا🥲🪐.
من دیشب طوبی ندیدم ولی بهم خبر رسید دیشب( یه بنده خدایی خبر داد)👀😂
که فخرالدین مُرد...
هدایت شده از -حریمِعشق-
Unknown Artist unknown_artist_avale_mehre 128.mp3
زمان:
حجم:
1.3M
اینم روضه برای دانش اموزان😂💔