نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر، سحر نزدیک است
هر دَم این بانگ برآرم از دل
وای! این شب چقدر تاریک است
سهراب_سپهری
#شعر
جانا! نوای عشق خموشانه خوشتر است
آن آشنای ره که بود پرده دار کو؟
هوشنگ_ابتهاج
#شعر
یکم دیگه این جنگ ادامه پیدا کنه و اینترنت ملی بمونه ما بین خودمون تو خانواده تلفات میدیم :////
سپهر خدابنده یه جا گفت:
«اگه بعد از دیدن تاریکی های همدیگه هنوز برای هم جذاب باشیم، اونموقع تازه میشه صحبت از دوست داشتن نسبتا واقعی کرد.» و امیدوارم کسی وارد زندگیت بشه که بعد از دیدن تاریکیهات، باز هم کنارت بمونه :))!
#متن
علاوه بر ریز پرنده تعدادی ریز ....قهوه هم تو سطح شهر داریم که ترقه میندازن و آتیش روشن میکنن و احساس بامزگی میکنن .👨🦯
- گفتم غم تو دارم، چیزی نگفت و بگذشت!
حافظ خوشا بحالت، یارم گذشت و یارت؛
گفتا غمت سرآید:)))!
#شعر