- گفتم غم تو دارم، چیزی نگفت و بگذشت!
حافظ خوشا بحالت، یارم گذشت و یارت؛
گفتا غمت سرآید:)))!
#شعر
محبوبم؛
تو به اندازهی لحظه اصابتِ
موشکهای خوشهای سپاه به تلاویو جذابی.✨️👀✌️🏽
#متن
- کاش بینمون این فاصله نبود .
کاش میشد هر وقت دلم گرفت ،
بدون فکر و برنامه ،
پنج دقیقهای آماده شم و بیام ببینمت .
باهم بریم بیرون ، بیهدف قدم بزنیم ،
از این حرفای الکی بزنیم که فقط بین خودمونه .
کاش میشد بشینیم یه جا ،
زمان یادش بره رد شه .
یا اصلاً تو بیای خونمون ،
هیچی کار نکنیم ، فقط کنار هم باشیم .
نه برای کار خاصی ، نه برای حرف مهمی . .
همین که بودنت نزدیک بود ،
همین که فاصلهای نبود ،
خودش برای خوب شدن همهچی کافی بود ')!
#دلنوشته
اگه وارد یک رابطه درست بشید دیگه نگران نیستید که طرف مقابلم خیانت نکنه و .. یا حتی یه درصد فکر کنید که وای نکنه دوسم نداشته باشه
به نظر من اگر بزارید بزرگ بشید عاشقی براتون قشنگ تر و خاص تر دلچسب تره
اگه قبلش هعی امتحانش کنی چیز جدیدی تو رابطه نیس
قشنگی یه سری چیزا به اون اولینش فکر کن با کسی تجربش کنی بد حالا با همسر آیندتم تجربه کنی ولی چون قبل همسرت یه اولینی بوده به اون فکر نمیکنی
خلاصه که هممون حیفیم
برا غصه خوردنای الکی و بیخودی
وقت گذروندن اشتباه
برا حسای اشتباه و گذرا
ما الان تو کشوری زندگی میکنیم که شاید بیکار زیاد داشته باشیم ،بدهی داشته باشیم ، طلب داشته باشیم، عزیز ترین کسامون از پیشمون برن و.... و... غصه خوردن برا اینا فکر کردن به اینا خودش آدمو از پا درمیاره
حیفیم که حیف شه احساساتمون ...🙂🥲
و به آنان که با رفتانشان گمان کردند که
دیگر زیستن برایمان دشوار است . .
بگو که زندگی جلوهای تازهتر دارد .
#متن
اگر شد که هیچ؛ اما اگر نشد،
بند کفشهایم را محکمتر میبندم و انجامش میدهم
این بار با موهای سفید بیشتر؛
چون آنچه اهمیت دارد پیروزی نیست، پایداریست.
• آلبر کامو
#متن