eitaa logo
🤶🏻مامانوئل🤶🏻
759 دنبال‌کننده
31.7هزار عکس
34هزار ویدیو
207 فایل
سلام دوست عزیزم🤶🏻 من مهلام مامان🤱🏻علی کوچولو(سوپراستار کانال😂) قراره بهترین کانال خرید جمعی باقیمت رقابتی رو بسازیم همچنین آموزش و هرچیز جذابی پیدا کنم میزارم تا از روزمرگی مون فاصله بگیریم😎 🎁همراهم باش تا با شگفتانه ها حالت خوب بشه🎁 @Mahlaershadi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 چرا جنگیدن در تاریکی مطلق را تمرین کرد؟! 🔹رزمایش پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) ۱۶ نیروی زمینی سپاه با اجرای عملیات‌های شش‌گانه تهاجمی شبانه با موفقیت در غرب ایران برگزار شد. این حاوی نکات قابل توجهی است: 1️⃣ در این رزمایش، سپاه یک عملیات تهاجمی ترکیبی در تاریکی مطلق آن هم در سطح وسیع کمی و کیفی و برای اولین بار، تمرین کرده است. ‌این در حالیست که در گذشته رزمایش شبانه به صورت تک‌رسته‌ای و به صورت محدود برگزار شده است. 2️⃣ عملیات وسیع شبانه در سطح هوانیروز، پهبادی، جنگال، تکاور زرهی، توپخانه و... نیازمند لوازم پیشرفته، رزم در شب است. این عملیات وسیع نشان داد که سپاه دارای فناوری جنگ شبانه در ابعاد کمی و کیفی قابل توجهی است. ضمن اینکه رزمایش ترکیبی اخیر هماهنگی عملیاتی و فرماندهی پیشرفته‌ای را می طلبد و در نوع خود برای اولین بار تجربه شده است. 3️⃣ سپاه اینک پس از اثبات موشکی و پهبادی بر روی زمین نیز غافلگیری جدیدی را رونمایی کرده است. به معنای دیگر دشمن پس از شبیخون‌های موشکی، باید در انتظار غافلگیرهای نوین شبانه در جنگ زمینی از طرف سپاه هم باشد. 4️⃣ معنای راهبردی پسا رزمایش پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) ۱۶ آن است که سپاه مجموعه‌ای از توانمندهای دریایی، هوایی و زمینی با ترکیبی از قدرت رزم شبانه برای مقابله با دشمن در اختیار دارد و این ترکیب راهبردی، مشخصات اصلی‌اش تنوع جدی، فناوری پیشرفته و غیرقابل پیش بینی بودن آن است و طبیعی است مقابله همزمان و موثر با همه این گزینه‌ها، کار را برای هر دشمنی بسیار سخت خواهد کرد. موضوع مهم تر نیز اینکه، گزینه‌های روی میز سپاه پاسداران نشان می دهد که دکترین جدید سپاه مبنی بر استراتژی دفاعی متکی بر عملیات تهاجمی در یک تکامل فوق العاده‌ای قرار گرفته است. ✍️ مهدی جهان‌تیغی eitaa.com/fatemiioon_news
🔴 سردار نقدی یکصد لقب و که (رحمه الله علیه) به داده را در شعر زیبای خود سرایید... ♦️ای عبد صالح، ای امام آسمانی آموزگارِ درس های جاودانی ♦️سر فصلِ درس اوّلَت عشقِ وِلا بود درس برائت، دومین درس شما بود ♦️هر سطر آن برّنده چون شمشیر رسواگر و کوبنده ی قوم “ستمگر”۱ ♦️یکصد لقب دادی به آمریکای “کافر”۲ پس می دهم درسَت، ز اول تا به آخر ♦️گفتی که آمریکا “شرور”۳ اولین است “وحشی ترین”۴ “غارتگر”۵ روی زمین است ♦️در “رأس استثمار”۶ و “استعمارگر”۷، اوست “غارتگر بین الملل”۸، “اشغالگر”۹، اوست ♦️“رأس جنایت کارها”۱۰، “جانی”۱۱ چو “گرگ”۱۲ است او “دشمن اصلی”۱۳ است، “شیطان بزرگ”۱۴ است ♦️“رأس تجاوز کارها”۱۵، “شوم”۱۶ و “خبیث”۱۷ است بر جمله ی “طاغوت ها”۱۸، اینک رئیس است ♦️“هر چه گرفتاری است”۱۹ را این دیو آرَد این “لعنتی”۲۰ “در هر فسادی دست دارد”۲۱ ♦️این “زورگوی”۲۲ “ظالم”۲۳ و “دژخیمِ”۲۴ “جبار”۲۵ در “رأس استکبار”۲۶ “خونخوار”۲۷ “جهانخوار”۲۸ ♦️“غارتگر”ست و “سلطه جوی”۲۹ و “نفت خوار”۳۰ است دایم “چپاول”۳۱ می کند او “مفتخوار”۳۲ است ♦️این غول “دنیا خوار”۳۳، “رأس دشمنان”۳۴ است در قتل و در “وحشیگری”۳۵ او بی عنان است ♦️در حکم رانی ها “قرون وسطایی”۳۶ است او اندر حقوق خلق سوفِسطایی است او ♦️از هر چه “بد، بدتر”۳۷، “دخالت گر”۳۸، “کثیف”۳۹ است “خصم همه ادیان”۴۰ و “اسلام حنیف”۴۱  است ♦️“ام الفساد قرن”۴۲ و “طاغوت”۴۳ “پلید”۴۴ است بر”ضد خلق”۴۵ و “ضد قرآن مجید”۴۶ است ♦️او “دشمن اصلی اسلام و پَیَمبَر”۴۷ او “فاسد”۴۸ است و “منحرف”۴۹، او “یار کافر”۵۰ ♦️“متفرعن”۵۱ و در “کینه”۵۲ با اُشتُر شبیه است او “باج خواه”۵۳ و “چهره او هم قبیح است”۵۴ ♦️“نقشه کش شیطانی”۵۵ و “وسواس خناس”۵۶ او “تفرقه افکن”۵۷، میان امت و ناس ♦️“خائن”۵۸، “منافق”۵۹، “حیله گر”۶۰، “بی رحم”۶۱ و “غدّار”۶۲ “رسوای جاسوسی”۶۳ است، این دیو “ستمکار”۶۴ ♦️او “قدرت شیطانی”۶۵ و “فرعون” دوران “طراح صدها توطئه”۶۶ بر ضد ایران ♦️“سرچشمه کل مصائب”۶۷، “فتنه گر”۶۸ اوست “مستکبر”۶۹ است و “کودتاچی”۷۰، “سلطه گر”۷۱ اوست ♦️“هر آنچه بدبختی از او”۷۲، از اوست هر “دام”۷۳ “اولاد نامشروع او صهیون و صدام”۷۴ ♦️در “توطئه”۷۵، در “جرم باشد دست برتر”۷۶ باشد زِ مِرفَق، “دست او در خون شناور”۷۷ ♦️او “مجرم اصلی”۷۸، “جنایتکار اصل”۷۹ است او “عامل فسق”۸۰ و “هلاک حرث نسل”۸۱  است ♦️“آتش کشیده این سو و آن سو جهان”۸۲ را “در بند کرده جمله مستضعفان”۸۳ را ♦️“آدم کش”۸۴ و “اهل ترور”۸۵، “بالذات قاتل”۸۶ او “دشمن نوع بشر”۸۷ از اصل باطل ♦️زائر کش و کودک کشان را دستیار است داعش و “اسرائیل را او همقطار”۸۸ است  ♦️این “سر سپرده”۸۹ نزد صهیون چون غلام است “ظلمش ز حد بگذشته”۹۰ عمر او تمام است ♦️این “عربده کش”۹۱، “پرهیاهو”۹۲، “دین ستیز”۹۳ است خواب و خیالاتش گزینه روی میز است ♦️او را لقب دادی “جنایتکار تاریخ”۹۴ کوبیده بر تابوت خود او آخرین میخ ♦️گفتند برخی سُفلگان، مرگش نخواهید فریاد مردم پاسخش تا ماه و ناهید ♦️گردیده “رسوا”۹۵ی جهان این “خصم ملت”۹۶ “منفورتر”۹۷ از او ندیده کس، به ذلت ♦️بشکسته ای “بت”۹۸ را به اعجاز کلامت از هر طرف بارَد بر او نفرین، ملامت ♦️آن “قدرت پوشالی”۹۹ و ربِّ خیالی “در هم شکسته”۱۰۰، ریخته، جای تو خالی eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹این قدر راجع به بودن عروسک های گفتیم ولی شبکه نسیم یه برنامه عروسکی داره که زده روی دست عروسک های دهه شصت، فقط نگاه کفتاره😐😂 eitaa.com/fatemiioon_news
‏رفيق راكفلرها است و ده سال پيش برنامه "دهه واكسن" را پايه گذارى كرد! از برنامه هاى گلوباليستى وى حمايت می كند! سال گذشته نيويورك تايمز اعلام كرد كه او می خواهد دنيا را واكسينه كند! چه كسانى امروز به كمك می كنند؟ ‎ eitaa.com/fatemiioon_news
🔅از فردا همه پسرا تو خواستگاری میگن این وسطی رو‌ می بینید، منم 😂 😍eitaa.com/fatemiioon_news 😍
a4f2333e7ff86a16c70def8ff43268e6.mp3
2.68M
توضیح کوتاه آیت الله سید محمدمهدی میرباقری دربارۀ : 🔺بورس همچون ! 🔺آخرین حلقۀ سیستم اقتصادی غربی، بورس است. 🏛بانک و غربی را که آوردیم، حالا هم دارد جای خود را باز میکند. http://eitaa.com/fatemiioon_news
به عدد ابجد میشه ۱۱۰ نمک هم به عدد ابجد ۱۱۰ می‌شه! بزرگی می‌گفت: میدونید وجه اشتراک این دو تا چیه؟ اینکه هر کی علی (علیه السلام) رو نشناسه نمک نشناسه... http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خداحافظی مدافعان حرم با "حاج قاسم" 🔷ویدئویی تاثرانگیز از خداحافظی مدافعان حرم با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️می‌دونید چرا گاهےمواقع با توسل‌ به‌ (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حاجت روا نمی‌شویم سخنرانی http://eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توبه راننده اتوبوس به واسطه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺 🔺 💎 زیارت پبامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله وسلّم) eitaa.com/fatemiioon_news
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🌺حضرت یوسف پیامبر (علیه السلام) آن زیبا روی صادق، چنان گوهر عفّت خود را پاس می داشت که در برابر پیشنهاد و تهدید زنان هرزهٔ جامعه جاهلیّت فرمودند: «قَالَ رَبِّ السِّجْنُ أَحَبُّ إِلَيَّ مِمَّا يَدْعُونَنِي إِلَيْهِ وَإِلَّا تَصْرِفْ عَنِّي كَيْدَهُنَّ أَصْبُ إِلَيْهِنَّ وَأَكُن مِّنَ الْجَاهِلِينَ» پروردگارا! زندان برای من از آنچه مرا به آن دعوت می‌کنند، محبوب تر است و اگر مکرشان را از من نگردانی به سوی آنان میل میکنم و از جاهلان می‌شوم‌. 🌺جناب حضرت موسی (علیه السلام) به سبب کمک کردن به مظلومی از مصر فراری شد و به شهر مدین رسید و در آنجا پس از کمک به دختران حضرت شعیب (علیه السلام) به درگاه خداوند دعا نمود که خداوند خیر و خوبی [طعامی] روزیش دهد. قرآن کریم رفتار دختر حضرت شعیب پیامبر (علیه السلام) را برای دعوت حضرت موسی (علیه السلام) ستایش می‌کند و می‌فرماید: «فَجَاءَتْهُ إِحْدَاهُمَا تَمْشِي عَلَى اسْتِحْيَاءٍ» پس یکی از آن دو [دختر شعیب] در حالی که از روی حیاء بسیار، گام بر می‌داشت نزد موسی آمد. باب استفعال برای طلب و گاهی برای مبالغه به کار می‌رود و اینجا به معنای دوم است یعنی بسیار با شرم و حیاء. 🌺همچنین در روایت صفوان بن یحیی از موسی بن جعفر (سلام الله علیه) درباره این داستان می‌فرماید: که حضرت موسی (علیه السلام) به این دختر پاکدامن که در جلوی موسی برای راهنمایی حرکت می کرد فرمود: پشت سر من حرکت کن پس اگر من اشتباهی رفتم مرا راهنمایی کن. همانا ما مردمی هستیم که به خانم‌ها نگاه نمی‌کنیم حتی از پشت سر ایشان. با اینکه آن خانم بسیار با حیاء بوده و این امر مستلزم حجاب کامل می باشد ولی اخلاق اولیاء (سلام الله علیهم) آن است که از پشت سر هم، به زنان با حجاب نگاه نمی‌کنند. 🌺و سخن حضرت مریم (سلام الله علیها) که از شدّت پاکی و تقدّس، مادر روح اللّه شد و هر دو، آیه بزرگ حقّ شدند. حضرت حقّ در آن هنگام که روح القدس را به سوی مریم عذرا فرستاد به شکل بشری زیبا بر او نمایان و متمثّل گشت و حضرت مریم (سلام الله علیها) فرمودند: «من از تو به خدای رحمان پناه می برم که پرهیزگار باشی». 🌺و در اوج همه پیامبران و زنان مقدّس، خداوند متعال خطاب به حضرت رسول عظیم الشّأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرماید: إِنَّكَ لَعَلَىٰ خُلُقٍ عَظِيمٍ. «به راستی تو بر خلق و خوی بس بزرگی هستی». 🌺قرآن نه تنها پیامبران و زنان مقدس را به عنوان سرمشق مؤمنان معرفی می‌کند، برای مؤمنان چه زن و چه مرد، هرگز نمی پسندد که اهل سفح(زناکاری) و رفاقت و دوستی های نامشروع به غیر طریق ازدواج باشند. همراه بودن دو کلمه سفح و اخدان در آیات ۲۵ سوره نساء و ۵ سوره مائده بیان می کند همچنان که زنا کاری عملی و است دوستی و رفاقت هم شنیع و حرام است‌. 📚برگرفته از کتاب حجاب قرآنی(بررسی مسئله حجاب در اسلام)، ص۳۲ تا ۳۴ ✍🏻آیت الله حامد وفسی 🦋 و 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 eitaa.com/fatemiioon_news
💠 استاد سید محمد مهدی (حفظه الله): 🔸 برای رسیدن به دورنمایی از فهم قرآن، کثرت تلاوتِ همراه با انس، توجه، خشوع و ادب حضور، لازم است. اگر کسی اهل انس و کثرت تلاوت قرآن نباشد، چیزی از تفسیر قرآن نصیب او نمی‌شود. 📚 نهر عظیم: ص۱۳۳. eitaa.com/fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 نماهنگ، استدلال‌های جامعیت اسلام 🔻 در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى‌ و جمعی از مسئولان نظام (۱۴۰۰/۰۸/۰۲) با تبیین موضوع جامعیت اسلام، به آیاتی از قرآن در این زمینه اشاره کردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نماهنگ "استدلال‌های قرآنی‌ جامعیت اسلام" مرور می کند. eitaa.com/fatemiioon_news
👌👌 ۱۵۰ آیه اشارات در قرآن وجود دارد. ‼️به گفته عضو پیوسته انجمن نجوم ایران، ۷۵۰ آیه از قرآن کریم راجع به از جمله خلقت زمین و آسمان و کوه و گیاهان و موجودات است که از این میان حدود ۱۵۰ آیه آن به مربوط است. ☀️« تَنزِيلًا مِّمَّنْ خَلَقَ الْأَرْضَ وَالسَّمَاوَاتِ الْعُلَى » این کتاب (قرآن) فرستادۀ کسی است که زمین و آسمانهای بلند را آفرید. (طه ،4) 🌟تصویر ها این حجم بزرگ در واقع دو کهکشان هستند که در حال تلاطم و تصادف و در مرحله جذب و یکی شدن با یکدیگر هستند. این دو کهکشان در صورت فلکی هرکول قرار دارند و ۲۳۰ میلیون سال نوری با ما فاصله دارند. 🌐 eitaa.com/fatemiioon_news
🔶 ، محور جامعه سازی از منظر «رضوان الله تعالی علیه» 🔸مرحوم علامه سید منیر الدین هاشمی شیرازی حضرت امام (رحمه الله علیه) درباره علائم امراض روحی به نکته جالبی اشاره داشتند، می فرمودند: «وقتی ديديد در شما اشتهاء و ولعی برای خواندن قرآن نيست، بدانيد مريض هستيد» البته، در سطوح مختلفی که انسانها دارند، نبود میل به تلاوت، چيزی را می رساند، گاهی هم برای بعضی از افراد اشتهای بالاتری وجود دارد كه مشغول می شوند‏ و اشتهایی برای پائين‏ترها نمی ماند، اين مرتبه برای امثال ماها نیست، آیت الله بهاء الدينی (رحمه الله علیه) نیز در مورد موضوعی صحبت می كردند كه آن را تعميم داده و فرمودند: خدا اشتهاء بدهد، چرا كه آدم بيمار اشتهاء ندارد، در حقیقت ایشان انسان شناسی در بستر معارف اسلام را مطرح می کردند، نمی توان یک انسان شناسی در حالت مطلوب اسلامی ارائه بدهیم اما به قرآن و تلاوت آن کاری نداشته باشیم. خود امام نیز اهل تلاوت بودند تکیه کلام و تکیه گاه استدلال و منطق سخن ایشان قرآن بود، به جامعه هم که می رسیدند معتقد بودند که مستند رفتار جامعه نیز باید قرآن باشد، در عین اینکه اهل تلاوت بودنند حصن اسلام هم بودند مثل بعضی نبودند که هر روز تلاوت داشته باشند اما در صحنه عمل اجتماعی اعوجاج سلیقه داشته باشند، بر نظم حیات و اجتماع بشری را از قرآن جدا نمی پنداشتند و همان نظم و نظام موجود نمی دانستند، تخلف از قرآن را موجب تباهی انسان و جامعه می دانستند، امام تلاوت کننده صرف نبودند بلکه، به دنبال این بودند نظام اسلام را در برابر کفر به اقتدار برسانند. eitaa.com/fatemiioon_news
محی الدین ابن عربی در وصف دختری مکی، کمالات او را بر جمال اش مقدم میدارد و اینگونه می نویسد: نامش نظام و لقبش عین الشمس و البهاء، از زنان دانشمند، عابد، روزه دار و معتکف و پرهیزکار، بانوى حرمین از شهر بزرگ مکه... اگر روانهاى ناتوان زود بیمار و بد اندیش در شهر نبودند، آنچه خدا در آفرینش وى تعبیه کرده است سخن مى گفتم، بانویى که از خوى نیکو رفتارى، بوستان پرگیاه است، خورشید دانشوران و بوستان ادیبان است...».ابن عربى، محى الدین، ترجمان الاشواق، ترجمه و شرح: رینولد نیکلسون. یکى از فواید عشق مجازى که به طور معمول در اشعار و سخنان عرفا به کار مى رود، آشنایى با زبان عارفان است؛ زیرا از آن جهت که عرفا در بیان حالات خویش از تمثیل و مجازگویى بهره جسته اند و بیشتر از حالات و اوضاع خویش با تعابیر عشق و عاشقى معمولى استفاده کرده اند، اگر کسى در عشق هاى متعارف و سطحى تجربه اى داشته باشد مى تواند به طور نسبى با بیان عرفا تفاهم پیدا کند. چنانکه عین القضات همدانى به صراحت به این نکته اشاره کرده است: «دریغا اگر عشق خالق ندارى، بارى عشق مخلوق مهیا کن، تا قدر این کلمات تو را حاصل شود». ✍تمهیدات، ص ۹۶ ابن عربى این نکته را خاطرنشان مى سازد که به دلیل انس مردم عادى با عبارات عرفى عاشقانه، و داشتن انگیزه قوى براى استماع و شنیدن چنین اشعارى سعى کرده است با استفاده از این شیوه و به کارگیرى این ابزار، معارف بلند الهى و حقیقى را براى آنان بازگو کند: « خدا حق را مى گوید و راه مى نماید، پس با خداى بزرگ استخاره کردم و در این اوراق آنچه را که از ابیات غزلى در مکه نظم کرده بودم، گرد آوردم که خداى بزرگ او را مشرف گرداند و بزرگ کند، در جایى که حج عمره داشتم در رجب و شعبان و رمضان که به وسیله قصاید به معارف ربانى، اسرار روحانى و علوم عقلى و هشدارهاى شرعى اشاره نمایم و تعبیر این معانى را به زبان غزل که نوعى شعر عاشقانه است بیان کنم؛ چون دلهاى مردم به این گونه عبارات عشق مى ورزند و انگیزه هاى شنیدن آنها فراوان است». ✍همان ص۵۱. eitaa.com/fatemiioon_news