گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن. به رفتن که فکر میکنی اتفاقی میافتد که منصرف میشوی، میخواهی بمانی رفتاری میبینی که انگار باید بروی و این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است.
- منِاو .
-
طول ميكشه عزيزم ولى بلاخره يه روز متوجه ميشى هيچوقت مشكل از تو نبوده تو فقط يه شعر قشنگ بودى كه اونا سواد خوندنتو نداشتن 🤏🏻
یک زن در زندگیش نسبت به سه چیز گذشت فراوانی دارد: «خانوادهاش، وطنش و معشوقهش.»
- منِاو .
-
گاهی در اعماق شبهایم از خود میپرسم: آیا هرگز کسی عاشقم خواهد شد؟ برایم اشک خواهد ریخت؟ شعر خواهد گفت؟ و برایم تکیهگاه خواهد ماند؟
«دکترها گفتهاند افسردهای.
اما تو فقط اسبی هستی که پایش
شکسته
و دویدن از یادش نمیرود.»