eitaa logo
- منِ‌او .
774 دنبال‌کننده
96 عکس
37 ویدیو
1 فایل
چه تنهایی عجیبی! پدر خیال می‌کرد آدم وقتی در حجره خودش تنها باشد، تنهاست؛ نمی‌دانست که تنهایی را فقط در شلوغی می‌شود حس کرد . کپی؟ مغزت میسوزه که بچـــه .🙄 متولد ؛ ¹⁴⁰⁵/²/¹⁶
مشاهده در ایتا
دانلود
-
گاهی آدم می‌ماند بین بودن یا نبودن. به رفتن که فکر می‌کنی اتفاقی می‌افتد که منصرف می‌شوی، می‌خواهی بمانی رفتاری می‌بینی که انگار باید بروی و این بلاتکلیفی خودش کلی جهنم است.
گیسوی‌کمندبودنم‌اکنون‌چه‌فایده ؟ حالاکه‌نیست‌دست‌توبرگیسوان‌من ..
- منِ‌او .
-
طول ميكشه عزيزم ولى بلاخره يه روز متوجه ميشى هيچوقت مشكل از تو نبوده تو فقط يه شعر قشنگ بودى كه اونا سواد خوندنتو نداشتن 🤏🏻
کاروان آمد و از یوسف من نیست خبر این چه راهیست که بیرون شدن از چاهش نیست؟
-
یک زن در زندگیش نسبت به سه چیز گذشت فراوانی دارد: «خانواده‌اش، وطنش و معشوقه‌ش.»
بر سرِ تربتِ من با مِی و مُطرب بنشین تا به بویت ز لحد رقص کُنان برخیزم.
- منِ‌او .
-
گاهی در اعماق شب‌هایم از خود می‌پرسم: آیا هرگز کسی عاشقم خواهد شد؟ برایم اشک خواهد ریخت؟ شعر خواهد گفت؟ و برایم تکیه‌گاه خواهد ماند؟
«دکترها گفته‌اند افسرده‌ای. اما تو فقط اسبی هستی که پایش شکسته و دویدن از یادش نمی‌رود.»
-