eitaa logo
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
8.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
338 ویدیو
458 فایل
واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 📝 تهیه و انتشار محتوای متنی از سخنرانی‌های استاد رائفی‌پور از جمله: ✔️ کتاب دیجیتال ✔️ خلاصه سخنرانی ✔️ پاورپوینت ✔️ عکس‌نوشته ✔️ متن کوتاه ✔️ و ... ارتباط با ما👇 my.masaf.ir/r/eitaa
مشاهده در ایتا
دانلود
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| نبرد فرهنگی 🔹 ابزار و محتوایی که امروز برای زدن تشیع انتخاب کرده‌اند، محتوای فرهنگی است. 🔺ابزارهای صهیونیسم علیه ایران 📥 لینک دانلود متن خلاصه سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
اصابت مصیبت 🔹خداوند از بلاهایی که قرار است در دنیا سر ما بیاید، با عنوان "اصابت" یاد می‌کند؛ یعنی اهمیت ندارد که تو خبر داشته باشی یا نه، اما منِ «خدا» دقیق می‌زنم. چرا این اتفاق می‌افتد؟ برای اینکه آن شرک درونی بیرون بریزد. 🔺دشمن‌شناسی - جلسه سوم 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
اصابت مصیبت 🔹مصیبت، از اصابت می‌آید و اصابت هم یعنی زدن هدفمند. تصادف یعنی زدنِ اتفاقی. مثلاً من تصادفاً فلانی را دیدم. اما اینکه مورد اصابت گلوله قرار داد؛ یعنی حداقل یک نفر توجیه است که می‌خواهد چه کسی را بزند. 🔸خداوند هم از بلاهایی که قرار است در دنیا سر ما بیاید، با عنوان "اصابت" یاد می‌کند؛ یعنی اهمیت ندارد که تو خبر داشته باشی یا نه، اما منِ «خدا» دقیق می‌زنم. چرا این اتفاق می‌افتد؟ برای اینکه آن شرک درونی بیرون بریزد. 🔹مصیبت برای مقربان درگاه الهی، بخشی از انجام امور است. وقتی همسر حضرت امیر علیه السلام را می‌زنند، برای اینکه اسلام پایدار بماند، باید سکوت کند. این یک موضوع واضح و آشکار و حل‌شده برای ایشان است؛ اما من و شما نمی‌فهمیم. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ دشمن‌شناسی - جلسه سوم 📅 ۱۰ شهریور ۹۳ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
| وَشاوِرهُم فِی الاَمرِ 🔹 وقتی می‌فرماید: «شاوِرهُم» نه اینکه مشورت بکن، مگر پیامبر صلی‌ الله علیه و آله نیازی به مشورت‌کردن دارد؟ 🔺دشمن‌شناسی - جلسه سوم 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
مشکل ما با اسم نیست! 🔹یکی از بزرگان اهل‌سنت، اگر کسی اسمش معاویه بود، او را از کلاس تفسیر قرآنش بیرون می‌کرد. خب اسمش معاویه ا‌ست، چه ایرادی دارد؟ ایشان کار درستی نمی‌کرد. ما با اسم مشکل نداریم. 🔸امیرالمؤمنین علیه السلام اسم بچه‌هایش را ابوبکر و عثمان می‌گذارد، حضرت دارد به ما یاد می‌دهد که ما با اسم مشکل نداریم. اگر کسی اسمش علی باشد اما آدم بدی باشد، با او مشکل داریم. مثل "علی‌محمد باب" که اسمش علی و محمد کنار هم است اما فرقه بابیت را می‌سازد. امیرکبیر هم او را به تبریز برد و پدرش را درآورد. 🔹امیرالمؤمنین با این کار می‌خواست بگوید که سطحتان را بالا بیاورید، من با اسم مشکل ندارم، من با منش و رفتار مشکل دارم. اما آنها آنقدر ابله بودند که شما یک اسم علی یا حسن یا حسین در شجره‌شان نمی‌بینید. در واقع آنها هستند که با اسم مشکل دارند. حالا کسانی که شبهه مطرح کردند که چرا اما‌م علی اسم بچه‌هایش را اینطور می‌گذاشت! سطح ذهنی‌شان پایین مانده است، لذا با اسم مشکل پیدا می‌کنند. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ عاشورا تا ظهور - جلسه دوم 📅 ۱۷ دی ۹۰ 📍مشهد مقدس 📥 لینک دانلود سخنرانی 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
💡 🔹بحرین جزئی از ایران بود، اما محمدرضا پهلوی آن را به عرب‌ها داد! 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔️ @Masaf_Nevis
تهمت یا واقعیت؟ 🔹همانطور که قبلاً گفتیم، توهین و نسبت زنا دادن به یک زن مؤمنه، حکم وحشتناکی دارد. اما یک جایی شما می‌بینید امام حسین علیه‌السلام یقیۀ مروان را گرفته و فرموده‌اند: «الدَّعِی بْنَ الدَّعِی.» این دیگر تهمت نیست، عین واقعیت است. 🔺مقامات زیارت عاشورا - جلسه دوم 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
تهمت یا واقعیت؟ 🔹همانطور که قبلاً گفتیم، توهین و نسبت زنا دادن به یک زن مؤمنه، حکم وحشتناکی دارد. اما یک جایی شما می‌بینید امام حسین علیه‌السلام یقیۀ مروان را گرفته و فرموده‌اند: «الدَّعِی بْنَ الدَّعِی.» این دیگر تهمت نیست، عین واقعیت است. 🔸خداوند متعال در قرآن درمورد یک شخصی می‌گوید: «عُتُلٍّ بَعْدَ ذَلِكَ زَنِيمٍ؛ ای بداخلاق ناشناخته نسب.» به یک نفر، می‌گوید زنازاده. این تهمت نیست، عین واقعیت است. البته اینطور هم نبود که اهل‌بیت یک نفر را در خیابان ببینند و بگویند: «تو حرامزاده‌ای.» خیر، اگر هم گفته شده، قطعاً آن فرد، فرد خاصی بوده است. برگرفته از سخنرانی استاد رائفی‌پور با موضوع: ✅ مقامات زیارت عاشورا - جلسه دوم 📅 ۵ مهر ۹۶ 📍تهران 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis
نویسا - واحد نگارش مؤسسه مصاف
#زیارت_عشق | وابستگی به دنیا 🔹یهود، بنیان و ساختار ظلم و جور را چیدند، این بنیان وقتی شکل گرفت، برا
| هم برائت، هم کشش 🔹فرض کنید جاده‌ای هست که خط‌کشی وسط جاده را ندارد، این خیلی خطرناک است. جاده‌ای هم هست که خط‌کشی وسط جاده را دارد اما گاردهای کنار جاده را ندارد، آن هم خطرناک است. درستش چیست؟ اینکه هم یک کشش وجود داشته باشد؛ یعنی خط‌کشی وسط جاده، هم یک برائت از بیراهه‌ها؛ یعنی باید گارد بگذارید. 🔸وقتی شما از چیزی برائت می‌جویید، یعنی باید خط وسط جاده را بشناسید، فلذا برائت می‌جویید از هرچیزی که شما را از خط وسط جاده دور می‌کند. پس باید اصول را شناخت، و این یعنی توحید. 🔺مقامات زیارت عاشورا - جلسۀ سوم 📚 واحد نگارش مؤسسه مصاف (نویسا) 🆔 @Masaf_Nevis