دو حالت داره یا حالم خیلی خوبه و آشپزی میکنم یا آشپزی میکنم که حالم خوب شه:)
به مناسبت روز بزرگداشت حکیمِ بزرگ توس جا داره بگم :
[ چـو ایـران نباشد تن من مـبـاد
در این بوم و بر زنده یک تن مباد ]
ـــ فردوسی
هنوزم یه جا که میگن شماره تماس بدید ناخودآگاه شماره مامانمو میدم مغزم هنوز بزرگ شدن رو نپذیرفته-
339.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من هیچ پشیمونی ای ندارم از اینکه دیروز نرفتم و خونه موندم به جز: