eitaa logo
🌹مشق خبری کردکوی🇮🇷
145 دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
24.9هزار ویدیو
18 فایل
منتخب خبرهای روز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و جهان ، خبرهای حوزه مقاوت اسلامی ،تحلیل ،حدیث و کلیپ های سیاسی و مذهبی، دلنوشته و اشعار عرفانی 🌹قابل توجه است این کانال پیرو قوانین و مقرارت جمهوری اسلامی ایران می باشد🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 یاشار سلطانی و صبا آذرپیک برای اجرای حکم قطعی قضایی با شاکیان خصوصی متعدد بازداشت و روانه زندان شدند
🛑نتايج نظر سنجی تا این لحظه👆 تعداد مشارکت ۳۷۰۰ نفر
☑️ امام خمینی (ره): هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذاست «مفسد» است 🇮🇷🇮🇷👍🙏🙏
🛑بیانیه نیروهای مسلح یمن : 🔹در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و در پاسخ به کشتار اردوگاه النصیرات ناوشکن انگلیسی(دیاموند) و دو کشتی مرتبط با دشمن را در دریای سرخ هدف قرار دادیم. 🔹 نیروی موشکی ناوشکن انگلیسی (Diamond) را در دریای سرخ با تعدادی موشک بالستیک هدف قرار داد. 🔹 آتش سوزی در کشتی( Norderney ) و  اصابت مستقیم به کشتی (MSC Tavvishi) در دو عملیات مشترک در دریای سرخ رخ داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمایندهٔ کنگره: مردم ما نمی‌خواهند مالیات‌شان برای بمباران زنان و کودکان غزه خرج شود 🔹جمال بومن: ۶۹ درصد از مردم حوزهٔ انتخابی من از آتش‌بس دائمی در غزه حمایت می‌کنند. اکثریت مردم منطقهٔ من نمی‌خواهند دلارهای مالیات دهندگان و سلاح‌های ما برای بمباران زنان و کودکان به اسرائیل برود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سوال با این حال که شیطان خدا را خوب می شناخت علت نافرمانی او از دستور الهی چه بود؟ 🎙استاد رضا محمدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شگفتی نوری‌زاده از موج گسترده اسلام‌گرایی در اروپا: همه‌جا را گرفته‌اند؛ ما که از دست مسلمانان پناهنده شده بودیم، حالا دور و برمان را گرفته‌اند و این باعث شگفتی است. 🔺این موضوع آنقدر فراگیر شده که همسایه‌‌ام با چهره‌ای افسرده، درگذشت رئیسی را به من تسلیت گفت!
توییت استاد روز از نو روزی از نو! 🔹باز هم نشر اکاذیب و دروغ‌افکنی و اجرای پروژه‌های کثیف رسانه‌ای در آستانه انتخابات منتها این‌بار ریاست‌جمهوری! 🔻ا‌ولا لجن‌پراکن شما هستید و همه کس و‌ کارتان! 🔹ثانیا بابت تهمت پول‌شویی آن کسی که شکایت کرده، بنده هستم و البته این‌هایی که نشر اکاذیب می‌کنند، باید پاسخ‌گو باشند. 🔻ثالثا برای سامانه ثنای بنده هیچ پیامی نیامده که البته بیاید هم بنده تابع قانون هستم. 🔹رابعا خبری باشد مانند گذشته شفاف مسائل را با شما مردم در میان خواهم گذاشت و از هیچ‌کسی جز پروردگار متعال ترسی ندارم. 🔻خامسا به‌خدا اگر ذره‌ای فهم رسانه‌ای می‌داشتید می‌فهمیدید این کارها به ضرر کاندیدای مدنظرتان است، برای مردم عقل و شعور قائل باشید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️خفقان و دیکتاتوری دوران پهلوی از زبان ضد انقلاب! 🔺 مهرداد درویش پور، جامعه‌شناس و اپوزیسیون خارج‌نشین: شاه به وزیر بازرگانی می‌گوید: اگر نتوانید تورم را کنترل کنید، ارتش را می‌آورم؛ ذهنیت دیکتاتوری فکر می‌کند که مکانیزم‌های بازار را می‌تواند با اوامر و دیکته کردن، حل و فصل کند و حتی بعضی از سرمایه‌داران را هم دستگیر می‌کند.
گاهی خدا با دستِ تو، دستِ دیگر بندگانش را میگیرد... با زبان تو، گره کار بنده ای را باز میکند... با انفاق تو، گرسنه ای را سیر و عریانی را میپوشاند... با قدم تو، مشکلی را حل میکند... وقتی دستی را به یاری میگیری، بدان که در آن زمان دستِ دیگر تو، در دست خداست... اجازه دهید کلماتتان، باعث قوت قلب دیگران شود، الهام بخش شان باشد و مسیرشان را روشن کند. اجازه دهید اعمالتان، زنجیرهای دیگران را باز کند. اجازه دهید دست هایتان، چشم بند را از دید دیگران کنار بزند. اجازه دهید عشقتان، یک نمونه درخشان برای دیگران باشد. و در پایان اجازه دهید محبت شما، نمایشی از محبت خالق مهربان و کائنات باشد… همواره دستانتان در دستان خداوند متعال
♦️اصحاب جریان فتنه پل پیروزی خود را می‌خواهند بروی مسائل قومیتی بسازند. دستگاه های امنیتی و نظارتی بدون تعارف با فتنه گری این جماعت برخورد کنند.
🏴 سالروز شهادت آیت الله سید محمد رضا سعیدی مامور ساواک گفت سعیدی را می کشیم تا نشانی از او باقی نماند. اما خداوند چیز دیگری رقم زد. سال ۴۹ او را در ۴۱ سالگی به شهادت رساندند ایشان ۵ پسر و ۴ دختر داشت‌که وصیت کرد همگی اهل علم شوند. پسر اول سیدمحمد امام جمعه فعلی قم است پسر دوم سیدحسن از مدرسین حوزه پسر سوم سید حسین به شهادت رسید سید محسن و سید روح الله هم از علمای حوزه اند. دو نفر از پسرها جزو خبرگان اند. داماد اول نیز ایت الله غروی است که دو فرزندش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. داماد دوم نیز سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و... ‎‎‌‌‎
محمد رحمانی فر پانترک فراری و کارمند میت ‎ که تا دیروز به کل نظام فحاشی میکرد، حالا از آنکارا نگران مشارکت مردم ایران در شده و برای پزشکیان تبلیغات می کند! آیا همه چیز روشن نیست؟ علت علاقه گوناز تی وی و رسانه های تجزیه طلب ضدایرانی به ‎ چیست؟
🔻وزیر بهداشت: طرح غنی‌سازی آرد در ۱۰ استان کشور و نانوایی‌های داوطلب اجرا می‌شود.
🔻مودی برای سومین دورهٔ متوالی نخست‌وزیر شد 🔹«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند برای یک دوره‌ٔ ۵ ساله دیگر در قدرت ماند و امروز سوگند یاد کرد. 🔹مودی ۷۳ ساله دومین نخست‌وزیر هند پس از «جواهر لعل نهرو» است که برای سومین دوره در قدرت باقی می‌ماند.
♦️مراسم تشییع همسر شهید سپهبد صیاد شیرازی فردا صبح (۲۱ خرداد) در تهران برگزار می‌شود 🔹سرپرست ریاست‌جمهوری، سران قوای مقننه و قضائیه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه در پیام‌های جداگانه درگذشت این بانوی صبور و والامقام را تسلیت گفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شرکت در یک کار آسان است، با نتایج بزرگ! 🔹حضور مردم در انتخابات به منزله قدرت ملی است