eitaa logo
همراه رهبر (انقلابیون)
296 دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3هزار ویدیو
48 فایل
✨فقل حسبی الله لا اله الا هو علیه توکلت و هو رب العرش العظیم @Mchr_ir https://virasty.com/Bodyguardemam 👌نصرت اسلام و مسلمانان قطعی ست؛ منتها همه وظیفه ای دارند✅ ◀️این کانال به هیچ شخص و یا ارگان خاصی وابسته نیست. یاحق
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 🔷 خلاصه جلسه دوم /قسمت اول 📍 حیات طیبه ؛ مهم ترین دغدغه مهم ترین دغدغه ای که می توان برای حضرت زهرا س در نظر گرفت، دعوت به حیات طیبه است. ایشان میخواهند همه زنده شوند به حیات طیبه؛ فطرت ما هم همین را میخواهد، اما ما گاهی در تشخیص مصادیق اشتباه می کنیم. ایشان دعایی دارند تحت عنوان : (دعای حیات طیبه) (بحار الأنوار ؛ ج92 ؛ ص406) که دارای مفاهیم بسیار بلندی است. کلید واژه ی این دعا آسانی و راحتی است. دقیقا همان گمشده ای که انسان دارد. اما مشکل اینجاست که ما هم زندگی و هم آسانی را اشتباه گرفته ایم! 💡 سادگی اساس بندگی ایشان زندگی و حیات طیبه را بندگی خدای متعال می دانند و آسانی و راحتی در آن را خواستارند: اللَّهُمَّ أَوْصِلْنِي إِلَيْكَ مِنْ أَقْرَبِ الطُّرُقِ إِلَيْكَ وَ أَسْهَلِهَا عَلَي.َّ خداوندا من را از نزدیک ترین و آسان ترین راه ها به خودت برسان. حضرت زهرا س همچنین در بخش دیگری از این دعا می فرمایند: وَ اصْرِفْ عَنِّي الْأَعْمَالَ الَّتِي تَكْرَهُهَا وَ تَكْرَهُ الْعَامِلِينَ لَهَا وَ أَعِنِّي عَلَى تَرْكِهَا. خداوندا اعمالی که آن ها و عاملش را دوست نداری از من دور کن و بر ترکشان مرا کمک کن. به زبانی دیگر حضرت از خدا می خواهند کاری کند که اعمال محبوب نزد او برای ایشان هم محبوب باشد تا بدین گونه سختی این مسیر نیز تبدیل به شیرینی شود. حضرت در این دعا چندین بار و در قالب الفاظ مختلف ، آسانی در این مسیر را از خدای متعال خواستارند. چون این موضوع برایشان مهم است. نتیجه میگیریم که سادگی یکی از اصلی ترین مولفه های حیات طیبه است؛ اما مشکل کجاست؟ 1. اول اینکه چقدر ضرورت دارد ما در زندگی سختی بکشیم؟ 2. سختی هایی که متحمل می شویم چقدر مفید است؟ مشکل اینجاست که ما به صلاحدید خودمان از کارهای سخت اما مفید فرار می کنیم و سراغ کارهای راحتی میرویم که بالعکس به دنبالشان هزار سختی غیر مفید برایمان دارد ؛ سختی اصلی و مفید را باید چشید تا به دنبالش آسانی باشد. این سختی ها برای ابتدای مسیر است که به آن (طریق) میگوییم. بعد از آن انسان از آن سختی ها عبور کرده وارد (صراط) خواهد شد. ما در نماز هم همین را میخواهیم که خدای متعال ما را به همین صراط هدایت کند، جایی که دیگر سختی ندارد. 💢 برای مطالعه متن کامل ، به آدرس زیر در کانال مدیا مراجعه فرمایید. 👇👇👇👇 بخش اول: https://eitaa.com/Aminikhaah_Media/1097 بخش دوم: https://eitaa.com/Aminikhaah_Media/1102
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلم توضیحات طلبه‌ای که خانم افشار و رسانه‌های ضد انقلاب توئیت منتسب به او را منتشر کرده بود سلبریتی که یک توئیت عجیب و مشکوک رو سریع باور میکنه، یا اونقدر بیسواده که نباید بدون بزرگترش بیاد فجازی، یا اونقدر کینه از روحانی‌ها داره که متوجه مشکوک بودن توئیت نمیشه!
8.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فتنه_۸۸ 🔺 یکی را لخت کردند و دیگری را هم سوزاندند... ▪️و اکنون فتنه ای با محوریت تورم!!
11.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 📝 استاد « حُر مدافعان حرم ، » 🔸جوان هایی که ایمان میارن به غیب 🔸فقط میخوان اسمشون مدافع حرم باشه
فراموش نکنیم شرور سابقه داری که را ترور کرد هیچ فرقی با و... که با بازی در زمین دشمن و فیک نیوز ها دنبال ترور شخصیتی روحانیت هستند، ندارد
▪️ 🔴 قاتل طلبه همدانی در اسب تروا 🔻«در قرن ۱۶ كنترل مستعمرات و شمش‌هاي طلا دو ابزاری بود كه اسپانيا را در صدر قدرت‌ها جا داد؛ قرن ۱۷ هلند از تجارت و منابع مالي سرشار بهره وافي برد؛ در قرن ۱۸ فرانسه با اتكا به جمعيت زياد و ارتش صاحب اقتدار شد در حالي كه در قرن ۱۹ اقتدار بريتانيا برخاسته از تفوق آن در انقلاب صنعتي و نيروي دريايي‌اش بود اما در عصر جدید - - دولتی (يا بازيگران غيردولتي) كه بر اطلاعات سوار باشد پيروز است.» این نگاه تئوریسین امریکایی قدرت نرم است در کتاب آینده قدرت. 🔹او راست می‌گوید. به زندگی حالایمان نگاه کنید. همه چیز دارد اینترنتی می‌شود. این اینترنتی‌شدن زندگی در کنار همه محاسنش معایبی هم دارد. یکی‌ از معایبش اینست که اگر دقت نشود مثل اسب تراوا عمل می‌کند. وارد قلعه می‌شود و قلعه را از درون فتح می‌کند. 🔸 مسئله اصلی اینست؛ عصر جدید، عصر جنگ هوشمند است. دفاع از استقلال هم هوشمندی می‌خواهد. با حذف پوسته های تلگرام، ترویج خشونت و اعتراف قاتل در صفحه اینستاگرام ، هشدار چندوقت پیش رهبری در استادیوم آزادی که دشمن از رسانه مانند "سلاح شیمیایی" استفاده می‌کند بایست بازخوانی شود. «سلاح شیمیایی را وقتی میزنند، تانک و تجهیزات را از بین نمی‌برد؛ تجهیزات می‌ماند و انسانها از بین می‌روند و از قدرتِ استفاده‌ی از ابزار می‌افتند... این را کسانی که مسئولیّت این بخش از کشور را -بخش ارتباطات را- دارند، درست توجّه کنند. ما در جلسات حضوری هم به اینها تذکّر داده‌ایم... حالا هم میگوییم؛ توجّه کنند که آنها ابزاری نشوند برای اینکه دشمن راحت بتواند سلاح شیمیایی خودش را علیه این مردم به کار ببرد.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 برای تحلیل جنایت همدان، به نکات زیر توجه کنید: ۱. رضا پهلوی، مردم را دعوت به درگیری با حکومت می‌کند... ۲. یک اکانت فیک متعلق به سلطنت‌طلبان، یاوه‌ی مفت ازدواج موقت با حشدالشعبی را منتشر کرده و رسانه‌های معاند و های بیسواد پوشش گسترده‌اش می‌دهند... ۳.فیلم بالا را که دوست قاتل طلبه همدانی منتشر کرده است، ببینید 👆🏻
🔴 #توئیت / توضیح «ضرغامی» عضو شوراهای عالی فضای مجازی درباره حذف پوسته‌های تلگرام
‼️ ترامپ باز هم عربستان سعودی را تحقیر کرد: 🔹به نوشته پایگاه «دیلی کالر»، ترامپ در بخشی از یک سخنرانی در جمع هواداران خود گفت: «کشورهایی هستند که بسیار ثروتمند هستند، به یک تماس تلفنی فکر کنید که ما با آن ۵۰۰ میلیون دلار به دست آوریم. در حال حاضر ما این موضوع را در قبال بسیاری از کشورها از قبیل عربستان سعودی داریم، کشوری که بسیار ثروتمند است. ما از آنها دفاع می‌کنیم. آنها به جز پول، چیز دیگری ندارند ». 🔹ترامپ افزود: «من با پادشاه (ملک سلمان) تماس گرفتم. من پادشاه را دوست دارم. من به پادشاه گفتم که ما داریم دار و ندارمان را به خاطر دفاع کردن از شما از دست می‌دهیم و شما پادشاه پول زیادی دارید و او به من گفت، چرا شما با من تماس می‌گیرید (و این حرف‌ها را به من می‌زنید)؟ هیچ کس تاکنون چنین تماسی با من نگرفته بود. من به او گفتم که چون آنها احمق بودند». ✅ درست بهمین دلیل رهبر انقلاب هزینه سازش رو از مقاومت بیشتر میدونند. فکر کن هم مثه #گاو_شیرده بدوشنت هم استقلالت رو بگیرن و هم هر روز تحقیرت کنند...
«عباسی»رئیس اندیشکده یقین: 🔹پذیرش شکست از آمریکا مأموریت جریان لیبرال در اقتصاد کشور است. 🔹ملت ایران می‌داند اقتصاد ورشکسته آمریکا قادر به حل مشکلات اقتصادی کشور ما نیست. 🔹ما مذاکره نخواهیم کرد و استراتژی جمهوری اسلامی به زانو درآوردن دشمن است.
🔴تنها فضای مجازی که وزیر ارتباطات به رسمیت میشناسد استاد رائفی پور خطاب به وزیر ارتباطات درباره اوضاع آشفته فضای مجازی توییت زده که فیلتر نکنید اما حداقل نظارت کنید.... اما جواب وزیر پرحاشیه دولت روحانی جالب است که برای عدم نظارت و انجام وظایفش توجیه آورده که فقط در این فضا است که میتواند با مخاطبین مردم ارتباط مستقیم داشته باشد و همه جای دنیا این جرم و جنایات در فضای مجازی رخ میدهد!!!!! آیا وزیر محترم نمیتواند در یک فضای مجازی ملی و سالم و بدون جرم و جنایت و تبهکاری و بداخلاقی با مردم ارتباطات داشته باشد؟ دوم اینکه بصورت مصداقی بگوید کدام کشور دنیا فضای مجازی و شبکه های اجتماعیش مانند ایران بی در و پیکر و رهاشده است؟ ‌
⭕️مساله و خلا نگاه و 🔺خیلی است که مساله را به مساله ای فردی و صرفا به عنوان مانعی برای محرک های در جامعه تقلیل دهیم. وجه و حجاب در اغلب تحلیل هایی که نسبت به این موضوع می شود نایده گرفته می شود. 🔺امروز اگر شما بخواهید تصویری را نمایش دهید که مفهوم را به بیننده خود منتقل کند، هیچ تصویری یک زن محجبه را برای انتقال این مفهوم به بیننده ندارد. یعنی جنبه و پیدا می کند. به خاطر همین اهمیت است که حجاب در طول تاریخ کشورهای یکی از خطوط مقدم جنگ فرهنگی و کشف حجاب به عنوان نشانه ای از خویشتن و بی دفاعی در برابر سیستم مهاجم بوده است. 🔺فرانتز در کتاب یک انقلاب که تحلیل انقلاب است،در مورد سیاست استعمارگران فرانسوی تعبیر «رویای رام کردن جامعه توسط زنان » را به کار می برد و به شکل مفصل توضیح می دهد که چطور فرانسوی ها از طریق سیستم و روش های دیگر سعی در از بین بردن این ویژگی در زنان الجزایری داشتند و بالعکس زنان الجزایری از حجاب به عنوان نیرویی برای مقابله با استفاده می کردند. 🔺 فانون در کتابش می گوید «پس از دیدن هر زن کشف کرده امیدهای حمله ور شدن ده برابر می گردید». «هر زن کشف کرده نشانه یک سست و متلاشی در جامعه بود». «هر چادری که برداشته می شد به این معنا بود که آغاز به انکار وجود خویشتن کرده است و خود را به مکتب ارباب نموده است». یعنی مساله حجاب در تاریخ انقلاب کاملا جنبه و دارد. 🔺متاسفانه مشاهده می کنیم در میان طیفی از و افراد مذهبی و بعضا نیز نوعی از شکل گرفته است که با تقلیل حجاب به مساله ای خرد و فردی ذیل ساختن دوگان هایی بین یا با آن، به دنبال پاک کردن صورت مساله هستند. البته تا آن جایی که مساله این عزیزان فقط در روش برخورد باشد ما نیز در برخی موارد با آن ها همراه هستیم ولی غالبا به همین جا ختم نمی شود و از اساس منکر اهمیت مساله و حیا و عفت و جنبه های و آن می شوند. 🔺آن روحانی محترمی که فرموده اند در طول تاریخ بی حجابی و هیچ وقت به اسلام ضربه نزده است، اگر تاریخ را مطالعه می کردند متوجه می شدند که در و اتفاقا حجاب و حیا و عفت خط مقدم مبارزه با بوده است یا حداقل در این مساله تامل می کردند که چرا در سه کشور ، و پس از حاکم شدن عناصر استعمار نو یعنی رضاخان، اتاتورک و امان الله خان اولین پروژه مشترک از جامعه از طریق بوده است.نگاه این طیف اغلب ناشی از نادیده انگاشتن جنبه های و حجاب و تقلیل سطحی نگرانه آن به عنوان مساله ای فردی و ابزاری برای جلوگیری از در جامعه است. 🔺طیفی هم وجود دارد که نگاهشان ناشی از سیاست زدگی و تعریف امر ذیل است و چون فکر می کنند، شکست هایشان در عرصه سیاسی ناشی از مسائلی مانند الزامی بودن رعایت و به طور کلی عدم پذیرش ولنگاری در حوزه است، به عقب نشینی از امر حیا و عفت به عنوان ابزار کسب می نگرند. این ها متوجه نیستند که برای استعمار، و صرفا به عنوان سنگر اول و یک نماد در جنگ فرهنگی مطرح است که فتح سایر را تسهیل می کند. 🔺حتی در خود غرب هم فرهنگ عمومی در امر ، همواره مرحله به مرحله و تدریجی بوده و هر وقت هم که حکومت ها و فرهنگ عامه بر اثر فشار اقلیت معمولا صاحب قدرت و رسانه متمایل به این نوع از ها عقب نشینی کرده اند، صرفا مطالبه اشکال جدیدی از این نوع از اباحه گری شکل گرفته است. حتی امروز هم که این مساله در غرب تا به رسمیت شناختن ازدواج همجنس گرایان پیشرفته است مطالبات جدیدی در زمینه ارتباط جنسی با کودکان و حیوانات و محارم مطرح می شود. 🔻اگر در فرانسه را از حضور در مدارس منع می کنند یا برای مساله ای خرد مثل ممنوعیت استفاده از لباس در سواحل در قانونگذاری می کنند، این مساله ناشی از این است که فرانسوی ها بر خلاف عامیانه حاکم بر این طیف از مذهبی ها به اهمیت و حجاب و این که می تواند هویت جامعه فرانسه را به چالش بکشد، پی برده اند. ✍️