eitaa logo
مدیکو | کلینیک کنکور 🎓
1.4هزار دنبال‌کننده
287 عکس
54 ویدیو
60 فایل
{ ﷽} Medico| Medical Konkour 🩺🏥 کلینیک تخصصی کنکور تجربی | دکتر علی رفیعی بدون دردُ خونریزی🩸🥺 ازت یه پزشک میسازیم رفیق👩🏻‍⚕️ ◂جانم؟ درخدمتم💙 @Medico_Admin ◂با تیم ما بیشتر آشناشو🔥 @Medico_Team ◂رضایتِ‌ ستاره‌هایِ‌ مدیکویی🌟 @Medico_Progress
مشاهده در ایتا
دانلود
یه ذره از مشاوره رایگان فاصله بگیرید 🚶‍♂ یه چند تا ایده جدید بدید بدونیم بچه‌های نسل ضد فکراشون کار میکنه 🧠
سلام من دهم تجربیم حس میکنم از همه عقبم نمیتوتم ساعت مطالعه مو بیارم بالا و هیچ جایی واسه آزمون و کلاس های درسی ثبت نام نکردم و تقریبا اوایل ماه آبان بود که کتاب تست گرفتم ولی برای سه سال پیشه و حس میکنم کتابای انتشار امسال بهترن و نکاتا و تستای باکیفیت تری نسبت به کتابای من دارن ووقتی شروع کردم به تست زدن خیلی از مدرسه عقب بودم ولانم هستم قبلا توی تلگرام فیلمای اموزشی میدیدم و خیلی بهم کمک میکرد ولی الان که فیلم نیست حس میکنم یادگیریم خیلییی کم شده به نظرتون چیکار کنم وچه اموزشگاهی ثبت نام کنم؟ پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.4M
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
خب مثل اینکه دوستان ایده‌ای غیر از مشاوره رایگان به ذهنشان نمیاد 😕🙁 باشه؛ فردا یکشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۲۰ گوش به زنگ باشید⏰⏱
بچه‌ها کار تخصصی تیم ما مشاوره کنکور تجربی هست. ولی چشم، ما روی شما بچه‌های ششمی و اول متوسطه رو زمین نمیندازیم ❤️
سلام استاد روزتون بخیر من دانش سال دهم رشته تجربی هستم تو درس زبان یکم ضعیفه ام ی عالمه جزوه ننوشته دارم و نمیدونم از کجا شروع کنم چون دبیر شیمی تدریسشون روی اصول نیست از ابتدای سال جزوه ننوشتم و با اینکه عاشق شیمی بودم دیگه ی جورایی از خوشم نمیاد مقدار بیشتر کتاب هارو نخوندم و قتی هم شروع ب خوندن میکنم بعد از یک مدت خسته میشم و میرم سراغ استراحت نگرانم برای کنکور و نهایی و احساس میکنم از همه عقب ترم و ی جورایی ب خودم امید ندارم با اینه در طی این ۱۰ سال بهترین دانش آموز بودم. پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 1.1M
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام من تازه وارد گروه تون شدم یکی از ویس ها تون رو گوش دادم و یه ذره استرسم کم شد ولی خب من بعد از جنگ تا الان اصلا درس نخوندم و خوب دیگه خیلی به امتحانات و کنکور نمونده و من هنوزم چیزی نمیخونم و ساعت خوابم هم به هم خورده خیلی استرس کنکورم رو دارم و نمیدونم چیکار کنم که بتونم مثل قبل بخونم پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان: حجم: 945.1K
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team کانال پرسش و پاسخ ناشناس ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرح‌ها📲 ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
اگه کنکوری تجربی باشیم و نهایی ها رو از اردیبهشت شروع کنیم می‌رسیم؟ چجوری پاسخ در ویس زیر 👇👇