eitaa logo
موسسه تربیتی مفتاح قاینات
147 دنبال‌کننده
664 عکس
692 ویدیو
5 فایل
┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅ شعار موسسه: ازدواج آسان، اشتغال درست، محصولات سالم، تفریحات شاد، شهرستان آباد قاین، خیابان پیروزی ۱۱، پلاک ۴۵، جنب عطاری المهدی قاین تلفن: 05632497187 ارتباط با مدیر: @MrHojjatirad ✅⁦⁩مشاوره، کلاس تربیتی، تجلیل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🕋دیانت و سیاست👑
نماهنگ گدای حسین.mp3
4.05M
در خونه ات یه گدای سرراهی اومده با دو دست خالی و با روسیاهی اومده اون گدا که حالا از همه بریده شهرو گشته تا دم خونه ات رسیده شهری که تو هر کوچه‌ اش بوی شهیده 🎙 ✳️ #️⃣ #️⃣ 🗒 متن کامل شعر
هدایت شده از 🕋دیانت و سیاست👑
9.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 کلیپ | مادری ناشناخته‌ای بنام خدیجه سلام‌الله‌علیها 🎙 استاد شجاعی (رسالت شما نشر این ویدئو)
🌺با سلام ما تندرو نیستیم برادر، بنده نظرم این هست در زمینه حجاب مسئولین نمی توانند کاری انجام دهند و کار بدتر و سنگین تر می شود. اما راهکار چیه. مردم باید دست به کار بشوند. چه جوری. هیات ها، سمن ها، موسسات بیاند پای کار. با روش های مختلف ترویج حجاب کنیم. حالا اگر منظورتان هنجار شکنی هست که هیج جای دنیا هنجار شکنی را بر نمی تابد. برادر دقت کنید ما داریم روی مسئله حجاب صحبت می کنیم که مادر بنده، خواهر بنده، خانم بنده و همین طور شما باید با عشق و علاقه انجام دهد. نه بنده هنجار شکنی را قبول ندارم و باید از طرف همه برخورد شود به صورت مختلف. ولی بحث حجاب جدا هست از هنجار شکنی. حالا میخاید بگید هنجار شکنی چی هست یعنی طرف اصلا روسری ندارد یا اصلا با دامن کوتاه و پای لخت آمده است. ولی اگر طرف روسری تا نصفه دارد دیگر نمی شود هنجار شکنی میگه ببخشید روسریم افتاد یک لحظه.یا طرفی که با مانتو کوتاه میاد میگه ببخشید مانتو توی مغازه گرفتیم. یعنی هنجار شکنی یک بخش است حجاب یک بخش دیگر. در مورد مسئله هنجار شکنی باید برخورد قانونی شود اما در مورد خود حجاب باید کار تربیتی و دلی انجام شود. این نگاه واقعیت گرا به موضوع است. بله می شود نگاه احساسی و گذرا هم به موضوع داشت که اثری ندارد و تنها احساسات را بر می انگیزد و قابلیت اجرایی ندارد. یا علی ✅موسسه تربیتی مفتاح شهرستان قاینات ✍ https://eitaa.com/MeftahQaen
💠 بیانیه اعضای «جبهه فعالان اقتصاد مردمی» به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ 💠 ‌ ✅ اعضای جبهه فعالان اقتصاد مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند. 📈 لطفا برای امضای بیانیه به لینک زیر مراجعه کرده و برای دوستان و مخاطبان خود هم ارسال کنید: 🔗 digiform.ir/jebhemardomi ⚜️جبهه فعالان اقتصاد مردمی 🆔 @nkmardomi 💠 جامعه‌ایمانی‌مشعر ✅ @www1542org
هدایت شده از 🕋دیانت و سیاست👑
💫به مناسبت ماه بهار قرآن و سال نو💫 🎁 اهدای جایزه بدون قرعه کشی به همه😳👈 دوره ۳۰۰ هزار ت ریکاوری حال خوب +قرعه کشی سه جایزه نقدی 👈 نیمه ماه مبارک ❓سوال: خواندن کدام سوره به طور خاص به زنان و دختران سفارش شده است؟ 1⃣ سوره یوسف 2⃣ سوره نور 3⃣ سوره واقعه 4⃣ سوره قارعه لطفا عدد گزینه صحیح را به آیدی زیر در پیام رسان ایتا ارسال کنید👈 @admin_z_shirin
هدایت شده از 🕋دیانت و سیاست👑
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥شرم بر ما که زنده‌ایم هنوز 🔹دیشب خبر ناگواری منتشر شد که رژیم صهیونیستی به زنان پناهنده‌ی بیمارستان شفا، تجاوز و آنان را به قتل رسانده است. عجب است بر ما مسلمانان که چرا هنوز زنده‌ایم از این غم جانکاه! اگر بمیریم رواست.
هدایت شده از 🕋دیانت و سیاست👑
📌 هم اکنون اعلام انزجار فراگیران طرح ولایت از جنایات بی شرمانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ناموس مسلمانان فلسطینی و امضای طومار ◾️و چه ساده عده ای خفه و لال شده اند برای فریاد برآوردن علیه این جنایات بزرگ
شما هم دعوتید
🔸علة صلح الإمام الحسن بن علي عليه السلام مع معاوية بن أبي سفیان(لعنه الله): 🔸علت صلح امام حسن(عليه السلام) با معاویه (لعنه الله): حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ رَحِمَهُ اَللَّهُ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ مُوسَى بْنِ دَاوُدَ اَلدَّقَّاقُ قَالَ حَدَّثَنَا اَلْحَسَنُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ اَللَّيْثِ قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي بُكَيْرٍ قَالَ حَدَّثَنَا أَبُو اَلْعَلاَءِ اَلْخَفَّافُ عَنْ أَبِي سَعِيدٍ عَقِيصَا قَالَ: قُلْتُ لِلْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ يَا اِبْنَ رَسُولِ اَللَّهِ لِمَ دَاهَنْتَ مُعَاوِيَةَ وَ صَالَحْتَهُ وَ قَدْ عَلِمْتَ أَنَّ اَلْحَقَّ لَكَ دُونَهُ وَ أَنَّ مُعَاوِيَةَ ضَالٌّ بَاغٍ فَقَالَ يَا أَبَا سَعِيدٍ أَلَسْتُ حُجَّةَ اَللَّهِ تَعَالَى ذِكْرُهُ عَلَى خَلْقِهِ وَ إِمَاماً عَلَيْهِمْ بَعْدَ أَبِي عَلَيْهِ السَّلاَمُ قُلْتُ بَلَى قَالَ أَلَسْتُ اَلَّذِي قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ لِي وَ لِأَخِي اَلْحَسَنُ وَ اَلْحُسَيْنُ إِمَامَانِ قَامَا أَوْ قَعَدَا قُلْتُ بَلَى - قَالَ فَأَنَا إِذَنْ إِمَامٌ لَوْ قُمْتُ وَ أَنَا إِمَامٌ إِذْ لَوْ قَعَدْتُ يَا أَبَا سَعِيدٍ عِلَّةُ مُصَالَحَتِي لِمُعَاوِيَةَ عِلَّةُ مُصَالَحَةِ رَسُولِ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ لِبَنِي ضَمْرَةَ وَ بَنِي أَشْجَعَ وَ لِأَهْلِ مَكَّةَ حِينَ اِنْصَرَفَ مِنَ اَلْحُدَيْبِيَةِ أُولَئِكَ كُفَّارٌ بِالتَّنْزِيلِ وَ مُعَاوِيَةُ وَ أَصْحَابُهُ كُفَّارٌ بِالتَّأْوِيلِ يَا أَبَا سَعِيدٍ إِذَا كُنْتُ إِمَاماً مِنْ قِبَلِ اَللَّهِ تَعَالَى ذِكْرُهُ لَمْ يَجِبْ أَنْ يُسَفَّهَ رَأْيِي فِيمَا أَتَيْتُهُ مِنْ مُهَادَنَةٍ أَوْ مُحَارَبَةٍ وَ إِنْ كَانَ وَجْهُ اَلْحِكْمَةِ فِيمَا أَتَيْتُهُ مُلْتَبِساً أَ لاَ تَرَى اَلْخَضِرَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ لَمَّا خَرَقَ اَلسَّفِينَةَ وَ قَتَلَ اَلْغُلاَمَ وَ أَقَامَ اَلْجِدَارَ سَخِطَ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ فِعْلَهُ لاِشْتِبَاهِ وَجْهِ اَلْحِكْمَةِ عَلَيْهِ حَتَّى أَخْبَرَهُ فَرَضِيَ هَكَذَا أَنَا سَخِطْتُمْ عَلَيَّ بِجَهْلِكُمْ بِوَجْهِ اَلْحِكْمَةِ فِيهِ وَ لَوْ لاَ مَا أَتَيْتُ لَمَا تُرِكَ مِنْ شِيعَتِنَا عَلَى وَجْهِ اَلْأَرْضِ أَحَدٌ إِلاَّ قُتِلَ . 🔰،از ابى سعيد عقيصا نقل كرده كه وى گفت:محضر مبارك حسن بن على بن ابى طالب عرض كردم:اى فرزند رسول خدا براى چه با معاويه مداهنه و صلح نموديد و حال آن كه مى‌دانستيد حقّ‌ مال شما است نه مال او و نيز مى‌دانستيد كه معاويه گمراه و ستمگر است‌؟ حضرت فرمودند:آيا بعد از پدرم عليه السّلام من حجّت خدا بر مردم و امام ايشان نيستم‌؟ عرضه داشتم:چرا؟ فرمود:آيا مگر من نه آن كسى هستم كه رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله در باره من و برادرم فرمودند:حسن و حسين دو امام بوده چه قيام كرده و چه بنشينند؟عرض كردم:آرى همين طور است. فرمود:پس من امام بوده چه قيام كنم و چه بنشينم،اى ابا سعيد به همان علّتى كه پيامبر خدا صلّى اللّٰه عليه و آله با بنى ضمره و بنى اشجع و با اهل مكّه هنگام برگشت از حديبيّه صلح فرمودند من نيز با معاويه صلح نموده‌ام،آنها كه رسول خدا صلّى اللّٰه عليه و آله با ايشان صلح فرمود بنصّ‌ كتاب كافر بودند و معاويه و اصحابش به مقتضاى تأويل قرآن كافر مى‌باشند،اى ابا سعيد وقتى من امام از جانب خدا بودم نبايد رأى مرا تخطئه كنى و عملى را كه انجام داده‌ام چه مهادنه و صلح بوده و چه محاربه و جنگ باشد مى‌بايد بپذيرى اگر چه حكمت كردار من بر تو مخفى و مشتبه باشد،مگر نمى‌بينى جناب خضر عليه السّلام وقتى كشتى را شكافت و جوان را كشت و ديوار را تعمير كرد و بپا داشت موسى به غضب آمد و از كردارش سخت برآشفت،جهت غضبناك شدن موسى اين بود كه حكمت عمل خضر بر او مخفى بود تا آن كه خضر عليه السّلام آن را بازگو كرد و موسى راضى گشت،عمل و كردار من نيز همين طور مى‌باشد يعنى از عمل و فعل من خرسند نبوده بلكه غضبناك هستند زيرا حكمت آن بر شما پنهان مى‌باشد و آن اين است كه اگر من غير از اين مى‌نمودم يك نفر از شيعيان ما روى زمين باقى نمى‌ماند مگر آن كه او را مى‌كشتند. 📚علل الشرایع ج ۱، ص ۲۱۱. 🔶 @Nahj_Et