eitaa logo
کلبه درویشی
446 دنبال‌کننده
977 عکس
377 ویدیو
1 فایل
هنوزم اون علی قدیمی زنده‌س... https://daigo.ir/secret/61106353689
مشاهده در ایتا
دانلود
اسپم کردیم انقلاب شد🤡🤡
مغز سلطنت‌طلب از مقدار زیادی جلبک تشکیل شده که باعث میشه ویدئو هوش مصنوعی رو جوری باور کنه انگار به چشم دیده و واقعی‌ترین ویدئو رو هوش مصنوعی بدونه بدون سند بپذیره از خانواده کشته شده ها ۸۰۰میلیون گرفتن و به دخترا تجاوز کردن و رحمشونو دراوردن و آثارشو پاک کردن و خامنه‌ای دستور تیر خلاص داده و احتمالا هم تو خیابونا جسدها روی هم انباشته شده بودن و با دوشکا از رو هلیکوپتر همه رو سوراخ سوراخ میکردن
بدونید اینجوری نمیشه انقلاب کرد کسی که شماها بهش میگید موش و ترسو، سال‌ها خط مقدم جنگ بوده و با وجود هر تهدیدی تو مراسمات و زمان‌های از پیش تعیین شده حاضر بوده، درمقابل تهدیدی حمله امریکا نماز جمعه تو فضای باز برگزار کرده(بدون شیشه ضدگلوله فیک) و تو حین جنگ تو حسینیه حاضر شد و نشون داد آمریکا جرعت زدن نداره. اما شماها واقعا نمیدونم درموردتون چی باید بگم چون کسایی هستید که بدون هیچ سندی قبول میکنید که از هر خانواده ۸۰۰میلیون برای تحویل جنازه گرفتن، رحم دخترا رو خارج کردن تا معلوم نشه تجاوز کردن و کشته شدن و تو خیابون مردمو به رگبار بستن. از اونور با فیلم و عکس و سندهای متعدد کشته‌سازی و آشوب و ترور از بین مردم معترض و سپر انسانی قرار دادن اونا رو نمیپذیرید. شما چیزی رو که دوست دارید قبول میکنید و هرکی مخالفت کنه یا تهدید به مرگش میکنید و یا فحاشی و آبروریزی راه میندازید. برای آزادی و انسانیت میخواید انقلاب کنید اما تهدید میکنید که به جنین زن چادری رحم نمیکنید و بهشون تجاوز میکنید. هم‌قطاراتون راحت قرآن میسوزونن و مسجد آتیش میزنن و همه چیزو به فنا میدن و شما هیچی نمیگید و ازشون حمایت هم میکنید. اما اگر پلیسی بخواد از خودش جلوی اراذل مسلح دفاع بکنه، ناله و شیونتون به هوا میره. دم از آزادی قاتل و آشوبگر میزنید و به خودتون میگید انسان. نگید اینجوری نبوده، من اون شبا تو خیابونای شهر بودم. دیدم کی چیکار کرد. رفیقام سلاخی شدن. دسته گل خانوادش چاقو چاقو شد. یکی فکش پاره شد. یکی دنده هاش شکست. کسایی که تا لحظه آخر مماشات کردن و حتی بعضا با وجود مسلح بودن از اسلحه استفاده نکردن. شما اینا رو مسخره میکنید و بهشون میگید کتلت و اتفاقا بخاطر همین رفتارا این سرتون اومد که به کشته شده های سمت شما بگن سوسیس کالباس. اون هم البته سر خبر احمقانه و بی سند خودتون مبنی بر اینکه کشته شده هاتونو بردن باهاشون سوسیس درست کنن. به خودتون بیاید. حتی اگه میخواید انقلاب کنید شرافتمندانه انقلاب کنید. میگید ۵۷ شرافتمندانه نبود؟ باشه شما شریف باشید. نیستید. شریف نیستید...
واسه یدونش یه خط سند نمیتونن بیارن(:
دوست دارم ویس بدم امیدوارم ایتا اذیت نکنه
۶۰بار خراب شد
صدای خراب و مریضمو ببخشید اما دوست داشتم که این حرفا رو بزنم
راستی
بچه‌ها من همتونو دوست دارم همتون هم‌وطن منید و همسایه‌ی من مرام گذاشتید و اینجایید و به حرفام اهمیت میدید دوست دارم که اگه مسئله‌ای دارید، اگه موافق این حرفا نیستید، اگه سوالی براتون پیش اومده یا حتی اگه تو ساید سیاسی متفاوتی قرار دارید باهام حرف بزنید. چه تو ناشناس چه پیوی. دلیلاتون یا سوالاتونو بگید و درموردشون حرف بزنیم و فکرامونو درست‌تر کنیم خلاصه که اگه درهرصورتی موافق این حرفا نیستید یا سوالاتی دارید، درموردش حرف بزنید. اینو میگم چون خیلی خیلیای شما آدمای باشعور و دارای فهمی هستید و مثل بعضیا مشغول فحاشی و ... نمیشید آره خلاصه
Mohsen Chavoshi - sakhamusic.irMohsen Chavoshi - Pesaram (128).mp3
زمان: حجم: 4.9M
اول و آخرش هرچی که باشه هممون دلسوز همین مملکتیم