سلام
شاید خیلی نتونم دیگه بیام سر گوشی و تو ایتا یا شاید اینترنتا قطع بشه
فقط میخواستم بگم که اولا خیلی دعا کنید برای پیروزی و فتح. برای موفقیت سربازای اسلام و انقلاب
بعد اینکه حلال کنید اگه ناراحت شدید ازم، اگه رفتار نادرستی داشتم و یا هرچی دیگه
مخلص همتونم. خیلی خوشحالم که یه مدت باهاتون حرفامو به اشتراک گذاشتم، به حرفام گوش کردید و باهام همراه بودید. امیدوارم همه سلامت باشید و با هم دیگه جشن پیروزی رو بگیرم
قربان همتون(:
سلام
فرصت خالی برام پیش اومد که یه پیام بتونم اینجا بدم
ممنون از همه محبتاتون، همه نگرانیا و همه دعاهاتون❤️
.
🔴فوری
تیم رسانه ای شهید صدر زاده
نیاز به تعداد زیادی سرباز رسانه ای دارد
لطفاً اگر مایلید به جبهه جنگ نرم کمک کنیدبه آیدی زیر پیام دهید👇🏻
@Seyedebrahim1
اصلا لازم نیست مهارت خاصی داشته باشید و حتی یک گوشی ساده هوشمند هم داشته باشید کافیه❌
.