eitaa logo
🌄 مهمانان خدا 💕
137 دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
5.3هزار ویدیو
50 فایل
پیامهای گوناگون. قرآن حدیث یاد شهدا و....
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🍃 🍀 روزمان را با سلام بر تو آغاز می‌کنیم 🌸سلام بر تو ای فرزند سروران بزرگوار و خوبان پاکیزه 💠💠💠
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨﷽✨ ✍ تقوا چیست؟ شاگردی از عابدی پرسید: تقوا را برایم توصیف کن. عابد گفت: اگر در زمینی که پر از خار و خاشاک بود، مجبور به گذر شدی، چه می‌کنی؟ شاگرد گفت: پیوسته مواظب هستم و با احتیاط راه می‌روم تا خود را حفظ کنم. عابد گفت: در دنیا نیز چنین کن! تقوا همین است؛ از گناهان کوچک و بزرگ پرهیز کن و هیچ گناهی را کوچک مشمار، زیرا کوه‌ها با آن عظمت و بزرگی از سنگ‌های کوچک درست شده‌اند.
Tasharof Seyed Karim Kafash Mash'had_۲۰۲۲_۰۷_۲۶_۰۸_۴۶_۵۱_۶۴۱.mp3
6.2M
▫️این آقا حتّی یک بار هم دل امام زمان سلام الله علیه را نشکست! داستان همسفر شدن جناب سید کریم کفاش با امام زمان سلام الله علیه برای زیارت مشهد. 📚 عنايات حضرت مهدى علیه السلام به علما ص 368.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاثیر دوست بر موفقیت و شکست ... فلذا حواستون باشه به کیا میگید “دوست”
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حسن عطایی_۲۰۲۲_۰۷_۲۶_۱۶_۵۸_۲۰_۴۴۴.mp3
3.26M
من اگه خاک بودم می‌شدم خاک پاهای زائرات..❤️ کربلایی حسن عطایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 💠 چند تکّه و زغال را تصوّر کنید که در حال آتش گرفتن است وقتی حجم چوب‌ها زیاد می‌شوند شعله‌های ، کم می‌شوند مهم‌ترین کار در این هنگام این است که به فضای بین چوب‌ها اکسیژن و هوا برسد لذا باد زدن آنها با باعث می‌شود شعله‌های آتش زبانه بکشد. 💠 در زندگی مشترک گاه آتش دعوا و مشاجره می‌شود و زن یا مرد با یکی از اعضای خانواده‌ی همسر یا خانواده‌ی خود و یا اطرافیان بر سر موضوعی و اختلاف جدّی پیدا می‌کنند که نتیجه آن تخریب و سرد شدن رابطه زن و شوهر است. 💠 در این شرایط نباید رفتار یا گفتاری از ما سر بزند که نقش برای آتش داشته باشد. به طور مثال خبر چینی، یادآوری عیوب طرفِ مشاجره، دفاع متعصّبانه از خانواده‌ی خود و هرگونه عکس‌العملی که خشم همسرمان را زیاد می‌کند ممنوع است. 💠 دستور اسلام در این مواقع این است نقش آتش نشان داشته باشیم و حتّی گاه با ترفند و جمله‌ی ، دلهای طرفین دعوا را به یکدیگر نزدیک کرده و با تشویق آنها به گذشت و بخشش، دلها را کنیم. 💠 امام علی علیه‌السلام در نامه ۴۷ نهج‌البلاغه می‌فرمایند: "صَلاحُ ذاتِ البَينِ اَفضَلُ مِن عامَّةِ الصَّلاةِ و الصّيامِ" اصلاح و سازش دادن ميان مسلمانان از همه‌ی نمازها و روزه‌ها و بالاتر است.
🌺🌺مولانا رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله ـ لعَليٍّ عليه السلام ـ: 🌺يا عليُّ ، إن أرواحَ شِيعَتِكَ لَتَصعَدُ إلَى السَّماءِ في رُقادِهِم و وَفاتِهِم ، 🌺فتَنظُرُ المَلائكةُ إلَيها كَما يَنظُرُ النّاسُ إلَى الهِلالِ 🌺شَوقا إلَيهِم و لِما يَرَونَ مِن مَنزِلَتِهِم عِندَ اللّه ِ عَزَّ و جلَّ . 🌺🌺پيامبر خدا صلى الله عليه و آله ـ به على عليه السلام ـ فرمود: 🌺اى على! ارواح شيعيان تو، چه در خواب و چه موقع مرگ، 🌺به آسمان بالا مى رود و همان گونه كه مردم به هلال ماه مى نگرند، 🌺فرشتگان از شوقِ آنها و مشاهده منزلتشان نزد خداوند عزّ و جلّ ، به ايشان مى نگرند. الأمالي للصدوق : 657 / 891 . 🌺🌺🌺🌺🌺
تیمسار ارتشی که به معنای واقعی، بسیجی بود [۵ مرداد سالروز عملیات مرصاد]
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چه چیزی برکت را از خانه ها برده است ؟... 🎙آیت الله فاطمی نیا
❤️ حیران شده ام کار مرا آسان کن صحرای غمم قسمت من باران کن یا مرگ بده تمام کن کارم را یا باز مرا در حرمت مهمان کن 3 روز تا ماه 💔
✅زندگی کردن با استانداردهای خدا ✍️بزرگی می‌گفت: یک وقت جلوی شما یک سبد سیب می‌آورند، شما اول برای کناری‌تان برمی‌دارید، دوباره سیب بعدی را به نفر بعدی می‌دهید. دقت کنید، تا زمانی که برای دیگران برمی‌دارید سبد مقابل شما می‌ماند. ولی حالا تصور کنید همان اول برای خود بردارید، میزبان سبد را به طرف نفر بعد می‌برد. نعمت‌های خدا نیز اینطور است، با بخشش، سبد را مقابل خود نگه دارید. زندگی کردن با استانداردهای خدا بسیار زیبا خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅حکایت خیلی هاست ... ✍فردی هنگام راه رفتن پایش به سکه‌ای خورد . تاریک بود ، فکر کرد طلاست . کاغذی را آتش زد تا آن را ببیند . دید ۲ ریالی است بعد دید کاغذی که آتش زده هزار تومانی بوده گفت : چی را برای چی آتش زدم .و این حکایت زندگی خیلی از ماهاست که چیزهای با ارزش را برای چیزهای بی‌ارزش آتش می‌زنیم ، و خودمان هم خبر نداریم . آرامش امروزمان را فدای چشم و هم چشمی ‌ها و مقایسه کردن ‌های خود می‌کنیم ، و سلامتی امروزمان را با استرس‌ها و نگرانی‌ های بی‌مورد به خطر می‌اندازیم .
دنیا ‌محل ‌گذره_۲۰۲۱_۰۸_۱۲_۱۳_۵۴_۲۵_۷۷۸.mp3
8.39M
دنیا محل گذره ولی از روضه هات نه... «یااباعبدالله♥» کربلایی محمد حسین پویانفر
📌فواید درمانی هندوانه ✍هندوانه مهار كننده صفرای بيش از حد است كه عامل بسياری از بيماری‌ها با این علائم (پوست، چشم یا روی زبان به زنگ زرد متمايل گردیده و خارش در فرد ايجاد می‌شود) می‌تواند باشد. هندوانه با افزایش رطوبت های بدن و مهار ترشح صفرای زیادی از بروز سنگ‌‌های صفراوی پيشگيری کرده يا حتی به دفع شن‌ريزه‌ها و لجن‌های صفراوی كه امروزه خيلی‌ها مجبور به جراحی می‌گردند کمک کند هندوانه مدر است بنابراين برای افرادی كه دچار سنگ كليه هستند مفيد است. افرادی که طبع گرم و خشک داشته و ذاتاً ادرار كمی دارند از هندوانه سود بیشتری می‌برند چون با افزايش حجم ادرار احتمال کاهش برخی مشکلات سیستم ادراری و تشكيل سنگ يا دفع سنگ‌های موجود افزايش می‌يابد
107571_760.mp3
3.62M
✔قرارهرشبمون:) الهی عظم البلا 🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا