هدایت شده از میم شیعه | ShiaMeme
تیتر اصلی شبکهی صهیونیستیتروریستی اینترنشنال!
+ دشمن با رصد خیابانها به این نتیجه رسیده که در طول هفتهی آینده و از ۲۳ اسفند تا پایان هفته با کمتر شدن جمعیت حاضر در خیابانها و بمباران هوایی فضا را برای اغتشاشات خیابانی آماده کند ؛
مهمترین هفتهی جنگ رو در پیش داریم و نقش ما مردم حتی از نقش رزمندگان مجاهد نیروهای مسلح هم پررنگتر خواهد بود .
@ShiaMeme🇮🇷
📌نظرات
هدایت شده از کانال رسمی میثم مطیعی
21.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ هشدار: دشمن به دنبال گرفتن خیابانها از دست مؤمنین است
☑️ @MeysamMotiee
آیت الله سید مجتبی خامنه ای :
حضور مردم در خیابان باید حفظ بشود
🗃 Join Us : @Memeocrocy
آ سد مجتبی:
از انتقام خون شهیدان شما خصوصا شهدای میناب صرف نظر نخواهیم کرد
🗃 Join Us : @Memeocrocy
⚫️ پیام یکی از نیروهای امنیتی کف خیابان
‼️عزیزان شبها تو خیابون که دور میزنید و از انقلاب و امانت امام شهید پاسداری میکنید، چشمهاتون مثل عقاب تیز و تیزبین و هشیار باشد...
▪️عملههای مزدور تروریست آمریکا، دیشب به صورت گسترده در سایه خلوتی خیابانها (به خاطر احیای شب قدر) فعال بودند و در حال رصد موکبها و محلهای ایست بازرسی و خیابونای خلوت بودند!
▪️موتوریهای سرتاپا سیاهپوش، با صورت ماسک زده! یا کلاً پوشانده... و ماشینهایی با سرنشین مشکوک
▪️چند مورد ما دیدیم که تا میدیدند بهشون مشکوک شدیم و داریم نگاهشون میکنیم، فوراً فرار میکردند!
▪️دیشب از حدود ساعت ده و یازده شب به بعد که خیلی خلوت شد، ما که مشغول گشت تو خیابونا بودیم جولان لاشخورهای منتظر برای شروع آشوب رو دیدیم!
▪️بر خلاف شبهای قبل که شلوغ بود و جرأت عرض اندام نداشتند، دیشب انواع و اقسام فحاشی و حرکات شنیع و زشت و تهدید رو به بچههای جلوی موکبها و ماشینهای مبلّغ انقلاب نثار میکردند
▪️این نشون میده که این وحوش ضد دین بیوطن مثل کفتار منتظرند تا ذرهای ما از نگهبانی شبهای ایران کوتاهی کنیم و مملکت رو به آتش بکشند!
▪️شما رو به خون امام شهید و همه شهدای فتنههای اخیر قسم میدم همزمان با حضور گسترده و خستگی ناپذیر تا پیروزی نهایی و اطمینان از استقرار امنیت دائمی بر مملکت، به شدت حواستونو جمع کنید و کوچکترین مورد مشکوکی دیدید فیلم و عکس از خودشون و پلاک و ماشینشون بگیرین
🗃 Join Us : @Memeocrocy
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توضیح : چند روز پیش یک فروند شاهد ۱۳۶ باعث سقوط یک آپاچی در امارات میشه ( دو خلبان کشته میشن )
🗃 Join Us : @Memeocrocy | #ملکوتی
تا الان شش جنگنده آمریکایی به صورت اتفاقی(!) نقص فنی و سقوط کردن!
ناو هواپیمابر جرالد فورد آتش گرفته و نقص فنی بوده!
یک سوخترسان آسیب دیده و بخاطر نقص در سیستم ناوبری سقوط کرده!
یه ناو آرلی برک چند روز در آتش میسوخت و نقص فنی بود!
چندین سرباز یانکی هم با تصادف و حوادث طبیعی به درک واصل شدن!
چقدر این روزها نقص فنی و حوادث طبیعی رایج شده:)
🗃 Join Us : @Memeocrocy
در جواب حمله به پایانه نفتی ایران یعنی جزیره خارک
ایران به پایانه نفتی امارات در بندر فجیره حمله کرد
🗃 Join Us : @Memeocrocy
رفقا! شهید یخ زده مون تو تنهایی لب مرز یادتون هست؟
ما فقط
چند شب
تو میدون شهر
دور هم ایستادیم،
نهایتش یکم سردمون شد.
شهیدمون چند روز کارش این بوده؟؟؟
تک و تنها...
سفت و محکم ایستاد...
چسبید به وظیفه ش...
♥️ما شرمنده ش نمیشیم.
دیگه نمیگیم:
شهدا شرمنده ایم
میگیم:
شهدا ما ایستادم.
#شهیدـمجیدـرحیمی
🗃 Join Us : @Memeocrocy #Hani