خیلی سخته!
وقتی میبینی خودتم خسته شدی ولی دیگه توانشو نداری تبدیل به اون فرد سابق بشی.
اینایی که نمیرن تو رابطه؛از سر کِیس نداشتن نیست
برعکس اینا خیلی خوب بلدن یکیُ دوست داشته باشن ولی میترسن با آدم اشتباه حرومش کنن...