اگه همینطوری که
میخواستیم
"ابراهیم ذوالفقاری" بیاد ؛
میخواستیم
"امام زمان" بیاد
تا الان ظهور کرده بود...!
یجوریی خستم که ده بارم قهوه و نسکافه بخورم بازم خوابم میاادد💔👩🦯🫴🏻
#روزمرگیِمن
آشنایی
باتو
مثل این
بود که
برای
اولین بار
به یک
اهنگ
گوش بدم
و همون لحظه بدونم
قراره
آهنگ
مورد علاقم بشه.