اینکه بیشتر شبها تو اجتماع میبینمش ولی حتی دیگه نزدیکشم نمیشم به خودم افتخار میکنم:)...
اون لحظه ای که به خودت میای و میبینی خیلی وقته گوشی دستت نگرفتی و حالت خوبه...
-
از مخابـرات تقاضـا دارم
پیامک ِ ' اسمبچتوچیمیذاری ؟
برای مـَن نفرسته ،
منگــور دارم
کفـن داشته باشم
محبوبـم کـو کـه بچـهاش باشه🗿💘؟
-