اینکه بیشتر شبها تو اجتماع میبینمش ولی حتی دیگه نزدیکشم نمیشم به خودم افتخار میکنم:)...
-
از مخابـرات تقاضـا دارم
پیامک ِ ' اسمبچتوچیمیذاری ؟
برای مـَن نفرسته ،
منگــور دارم
کفـن داشته باشم
محبوبـم کـو کـه بچـهاش باشه🗿💘؟
-
امیدوارم از خستگی به اون ورژنی از خودتون نرسید که تمومِ چیزایی که با چنگ و دندون نگهشون داشتی رو راهی کنی...