آدم اونجایی ضربه میخوره که چیزایی که هنوز خیلی جدی نیستن رو، زیادی جدی میگیره.
خوشبختی یعنی داشتن کسی که تا ساعت دو شب باهاش درد و دل کنی و اون یکمم بهت غر نزنه خسته نشه :))✨
اگه از اینجور آدما پیدا کردین ولشون نکنید اینا آدما های درست زندگین 🥲