حس میکنم نباید خیلی هم خوشحال باشم چون مسئولین ما دوقطبی شدید دارن و هر لحظه ممکنه بیان بگن نه نظرمون عوض شد.
تویی که آدم موردعلاقه مو دزدیدی، امیدوارم هرجا هستی به زمین گرم بخوری و سقط بشی.
Midnight & Stars;
تویی که آدم موردعلاقه مو دزدیدی، امیدوارم هرجا هستی به زمین گرم بخوری و سقط بشی.
امیدوارم دقیقا عین همین اتفاق برات بیوفته و بابتش زجر و عذاب و غم و اندوه بکشی،بلکه به زشتی کارت پی ببری.
روزایی که نمیدونم برنامه م برای ادامه ی روز چیه واقعا احساس میکنم اون روز ی روز تلف شده ست.