8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مثلا تو قبول کردی
کوله بارمو هم بستم🥺💔
اگه آقا امامزمان ''عج''
بهاندازهی
"استقلال
"پرسپولیس
هوادارداشت،اونقدر
روشحساسبودن،..
تاالانظهورکردهبود...🥀-!
این روزها کمی آهستهتر از کربلا رفتنتان بِگوییدشاید کسی قرار است ؛این بارهم جابماند🍃
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
استعداد یابی کربلایی علی پورکاوه🍃
فقد صداش✨
من قربون خانم سه ساله برم
ک با دستای کوچیکش داره
خواسته هامو براورده میکنه 🤍🪄
یهسلامبدیمبهامامحسین:)♥️
-اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه
-وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
-عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ
-اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
-وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ
-اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
-وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🌱
-صَلَّیاللهُعَلَیکَیااَباعَبدِالله-🖤
همیشهتوصحبتاشونمیگفتن:
گریهبرایحسین(ع)آفریدهشده....
هدرشندی!
حواستونباشهکههدرشندید:)!💛
آقای اباعبدالله ..
میشه مارو بِکوبی از نو بسازی؟!
ما خیلی دربوداغونیم . .
اینجوری بہ دردِ آقامون نمیخوریم :)🚶♀
«لبیک یاحسین»
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حداقل برای یه چای عراقی من رو دعوت کن💔😭