eitaa logo
✿جَنَتُ الحُسِین✿
94 دنبال‌کننده
529 عکس
338 ویدیو
7 فایل
بِسـمِ رَبِ حُسِین (؏) (روزی‌آیَد‌ڪه‌دَرون‌ِحَرَمِت‌خواهیم‌خواند..! چِشم‌ِبَد‌دورعَجَب؛صَحن‌وسرایۍدارۍ:)🩺🫀 .. وَجَب‌به‌وَجَب‌دِلتَنگ ِ حَرَمت‌هستم ُ بَس..!🌱 -کُپی؟! حَلالِت مؤمِن
مشاهده در ایتا
دانلود
گر کار گره‌ خورد؛بگویید به‌ تسبیح لاحول‌و‌لا‌قوه‌باالله‌به‌رقیه :)💔
من قربون خانم سه ساله برم ک با دستای کوچیکش داره خواسته هامو براورده میکنه 🤍🪄
یه‌سلام‌بدیم‌به‌امام‌حسین:)♥️ -اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّه -وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ -عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ -اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ -وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ -اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ -وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ🌱 -صَلَّی‌اللهُ‌عَلَیکَ‌یا‌اَباعَبدِالله-🖤
همیشه‌تو‌صحبتاشون‌میگفتن: گریه‌برای‌حسین(ع)آفریده‌شده.... هدرش‌ندی! حواستون‌باشه‌که‌هدرش‌ندید:)!💛
آقای اباعبدالله .. میشه مارو بِکوبی از نو بسازی؟! ما خیلی دربوداغونیم . . اینجوری بہ دردِ آقامون نمیخوریم :)🚶‍♀ «لبیک یاحسین»
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حداقل برای یه چای عراقی من رو دعوت کن💔😭
یکی ك کربلا به یادمون باشه ؟ اونم نداریم .
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•🖤🌼• کاش حضرت ‎عباس بگه: این مهمون منه بذارید بیاد... 🏴 🥀
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از درد فراق دارم میمیرم 💔💔💔💔 اصلا میشنوی این صدامو ؟ اصلا میبینی گریه هامو؟