سلام از دومین روز تابستان🍒🎀🍾𓏲 ּ.
[ امروز قراره برای اینکه حوصلتون سر نره یه کاری کنیم به درخواست خیلی هاتون🥁]𓍯
بسیار گریست تا کی بی تاب شد آب خون ریخت ز دیدگان خوناب شد آب از شدت تشنه کامی ات ای سقّا آن روز ز شرم روی تو آب شد آب ، تاسوعا عاشورا تسلیت باد🎀🤏🏼🖤
سلام خانمیای خوشگل🎀💅🏼✨˘◡˘
[از گل های بالکن که تا حالا نزاشته بودم ازشون البته فقط این نیست بیشتره😺🥁]𓍯
آموزش تمیز شدن سرمدادی رو داریم👹
ظرف پر آب میکنید و ...🍜💅🏼 𓄰 ׂ
#چالش_دو_روز_تست_بستنی🍦🎀
خیلی خوشمزه بود و به قیمتش هم خیلی خوب بود در کل فکر نمیکردم انقدر خوشمزه باشه ولی خیلی خوشمزه بود و عالی بود😸
از نظر من هرجا که دید بخریدش🤙🏼
این بستنی به قیمت 100 تومان خریدم🌱