سلام به تو girl ادایی🧘🏼♂🎀😌˘◡˘
[ رفتیم بیرون چون عاشورا بود و الانم دارم آماده میشم که برم خونه پدربزرگم😺]✻
خوراکی خوشمزه خریدم که دوتا هم بهتون پیشنهاد میشه و خیلی خوشمزه بود دوباره میگم و حتما اگه جایی دید بخرید🪅🍦
سمت راست آدامس منری بود که خوشمزه بود و سمت چپ هم ماشمالو هست که هم تازه بود و هم خوشمزه بود✨🏝🎀