خوراکی خوشمزه خریدم که دوتا هم بهتون پیشنهاد میشه و خیلی خوشمزه بود دوباره میگم و حتما اگه جایی دید بخرید🪅
سمت راست آدامس منری بود که خوشمزه بود و سمت چپ هم ماشمالو هست که هم تازه بود و هم خوشمزه بود✨🏝🎀 𓄰 ׂ
از امشب که داره اینجوری میگذره🎀🖤𓍯
شام غریبان شبی است که کربلا دیگر صدای علمدار نداشت ؛ خیمهها سوخته بود و کودکان، پدر و عمو و پناه خود را صدا میزدند🕯🖤⊹