اگه میبینید..
یهو دیگه سکوت پیشه میکنم..
کمتر میخندم..کمتر ریاکشن نشون میدم
نگران نباشید
من یه قابلیتم بالا میاد به اسم:«
غار تنهایی»
نه قهرم نه ناراحت نه افسرده و...
هیچی
میخام یکم، تنها فکر کنم..همین:))
پ.ن: این قابلیت امسال بروزرسانی شده و هر چند ساعت به صورت خوردکار فعال میشود.
-راهکار برای خاموش کردنش؟!
+ در حال حاضر نتیجه ای برای جستجوی شما پیدا نشده...
𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
اگه میبینید.. یهو دیگه سکوت پیشه میکنم.. کمتر میخندم..کمتر ریاکشن نشون میدم نگران نباشید من یه قابل
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا