روز
همون کسایی مبارک که..
بعد از متولد شدن هرکدوم از ما
بعد از اینکه اسمشون مادر شد..
دیگه سهمی از خودشون نداشتن
و دیگه برای خودشون زندگی نکردن🙃💞
روز مالکین و فرشته های زمینی مون مبارک🫀🌿
𝓜𝓲𝓻𝓪𝓬𝓵𝓮 ☫
روز همون کسایی مبارک که.. بعد از متولد شدن هرکدوم از ما بعد از اینکه اسمشون مادر شد.. دیگه سهمی از
ولادت بانوی دوعالم مبارک همه تون باشه🙃🫀>>>
میگفت:«
اگر حضرت فاطمه زهرا ‹سلام الله علیها›
نبودند..
پیامبری‹صلوات الله و سلام علیه› و
امام علی امیرالمومنین ‹علیه السلام› هم نبودند..»
از همین تریبون هم
روز زن رو پساپس به عروس جان تبریگ موگوییم😌♥️✨
پ.ن: یادمم نرفته بودااا
هروقت میومدم اینجا یادم میرفت😐💔
شما به خوبی خودتون ببخشید😌😂