اینکه ما کنار یکدیگر نیستیم یا مانند داستانهای قدیمی دست همدیگر را نگرفتهایم هیچ اشکالی ندارد. من مطمئنم که حداقل ما هر شب زیر ماه هستیم و در یک زمان زندهایم. باقی چیزها مهم نیست.
چنان کردی با من که هرچه شد و نشد خود را سرزنش کردم ، در بهترین حالت های ممکن هم شک به این کردم که تقصیر من است که همه چیز خوب است ؟ آری فهمش سخت است ، اگر فهم این ریشه به جانت زند ، آن وقت به فهم بیا که تو بیش از جان خود زجر کشیده ای و عجب جانی داری .
هرکسی یه استعدادی داره ، مثلا من استعداد فوق العاده ای تو نشون دادن حال خوب دارم ، درست زمانی که حالم خیلی بده... :)
تو این برف....
به یاد همتون:)
خب!؟
برهان
دختری که رهایش کردی
چروفوبیا
چرا!؟
تکون های بی معنا
کابوس های دخترانه
ته دیگ سوخته
فرار کرده از تیمارستان
زاده یک ذهن مریض
دنیای جهنمی من
دلبر خوش خنده من
حوالی من
میخواستم بگم میدونم منو فراموش کردین و دلم واقعا شکسته اما من به یادتونم🙂♥️✨