eitaa logo
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
647 دنبال‌کننده
206 عکس
15 ویدیو
0 فایل
«هوالمحبوب» اینجا؟ برای نوشتنِ حرفِ دلِ قلم و ترجمهٔ اشکِ شمع... نویسندهٔ؛ عکاسِ لحظه‌ها و نقاشِ رویاها. یک جنگ‌زدهٔ تمام‌عیار.‌𝙃☫𝙈𝙀🇮🇷 خواستی پیدام کنی؟ تو خیابون‌های لندن دنبالم بگرد! می‌نویسم تا شاید یکی از این واژه‌ها، راهِ برگشت تو باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
آسمان لبنان دیگر آبی نیست؛ وقتی زبانِ دشمن بمب و آوار است، نشستن پشتِ میز و دل بستن به سراب مذاکره چیزی جز حماقت یا خیانت نیست. تاریخ به یادتان می‌آورد که با سکوتِ مصلحتی، سقفِ خانه‌های لبنان روی سرِ کودکان فرو ریخت. غصه‌ی لبنان یک طرف، غصه‌ی این همه انفعال و سکوتِ مصلحتی، طرفِ دیگر. قلبِ ما در ضاحیه می‌تپد، اما دست‌هایمان... آه از این دست‌های بسته به زنجیر. 🌚@Mmahva
هدایت شده از حسینیه مؤمنات :)
عمری‌ست از امام خود دورم، هادیِ راهم باش مولا..
هدایت شده از ♡ Fairy Tales ♡🇮🇷
علی جان حب تو راه نجات است💚
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
علی جان حب تو راه نجات است💚
تو راست میگفتی؛ حب علی تنها را نجات از این دنیا بود.
غدیر، قصه‌ی آن دستِ بلند شده‌ای که هرگز پایین نیامد؛ پناهی شد برای تمامِ بی‌‌پناهی‌هایمان و چراغی برای تمامِ تاریکی‌ها. در این شب‌هایِ بی‌اختر، که جهان در جستجویِ نوری‌ست تا راهِ گم‌کرده را باز یابد، من دلخوشم به چیزی که مادرم به من یاد داد. دستانِ کوچکم را گرفت و گفت در تلاطم روزگار وقتی موج ها بلندتر از قامتت میشوند بگو یا علی. علی جان من نام تو بردم سوز های سر جهان به بوی بهار مبدل شدند. نام تو بردم هرآنچه از من کاسته شد به شیوه تو در دلم جوانه زد. یا ابن الحسن! اگر یتیمانِ کوفه در آن شب‌هایِ بی‌کسی، محتاجِ نانِ تو بودند، ما امروز در این قحطیِ معنا و غربتِ محض، محتاجِ نامِ توییم... که ما بی‌نامِ علی، غباری بی‌مقدار در سرِ راهیم و با تو، پادشاهانِ اقلیمِ جان. یا علی... ای غریبِ همیشه‌آشنا! در این شب‌هایِ سرد که چراغِ مروت خاموش است و دنیا در تاریکیِ عمیقی فرو رفته، دستِ این دخترت را بگیر. نگذار در هیاهویِ پوچِ این سیاهی گم شوم. آقایِ من... ما از تبارِ ارغوان‌هایِ زخمی هستیم که ریشه‌ در خاکِ مِهرِ تو داریم. مِهرِ تو همان خورشیدی‌ست که در جانِ ما نمی‌میرد و تلاطمِ این طوفان‌ها، کشتی‌بان‌مان تویی؛ که اگر تمامِ جهان انکارمان کنند، ما به لبخندِ رضایتِ تو زنده‌ایم. من به این شرف، به این تعلق، به این شیعه بودن که میراثِ رنج و عشقِ قرن‌هاست، بیش از جانِ خویش وابسته‌ام. دلم می‌خواهد تا آخرین دم، تا آن دم که جامِ تهی از این جهان برمی‌گیرم، مستِ صهبایِ نامِ تو باشم. که تو آن خونِ سیاوشی که هرگز از جوشش نمی‌افتد. 🕯✨یا علی... ای که از آغازِ زمان تا پایانِ جهان، تنها پناهِ گم‌گشتگان بودی؛ این دخترِ مشتاقت را در پناهِ عبای سبزت از گزند روزگار مصون بدار بگذار هرگاه نامت را آوردم، لرزشِ قلبم خبر دهد که تو هستی و من در پناهِ تو، حتی در تاریک‌ترینِ شب‌ها، غنی‌ترینِ انسان‌هایِ زمینم.
اینم هدیه‌ی من از سادات خانوم:)😭 شوآف. شوآف. شوآف.💚🌷
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلی اِبْن اَبی‌طالبْ عَلَیْهِ السَّلاَمُ.
تصور اینکه سیدعلی امروز در بهشت کنار امیرالمومنین روزی میخوره و‌ حالش خوبه و لبخند میزنه؛ هم خوشحالم میکنه و هم دلم رو تنگ تر :))))