eitaa logo
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
646 دنبال‌کننده
206 عکس
16 ویدیو
0 فایل
«هوالمحبوب» اینجا؟ برای نوشتنِ حرفِ دلِ قلم و ترجمهٔ اشکِ شمع... نویسندهٔ؛ عکاسِ لحظه‌ها و نقاشِ رویاها. یک جنگ‌زدهٔ تمام‌عیار.‌𝙃☫𝙈𝙀🇮🇷 خواستی پیدام کنی؟ تو خیابون‌های لندن دنبالم بگرد! می‌نویسم تا شاید یکی از این واژه‌ها، راهِ برگشت تو باشد.
مشاهده در ایتا
دانلود
👤🤍ما رفته بودیم بیرون خرید داشتیم بر میگشتیم باد بود . بابام گفت فرشته ها دارن از موشک ها حمایت میکنن و حواسشون به موشک ها هست🇮🇷❤️
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱
دقیقا دیروز یکی ازم پرسید از هدیه دادن بیشتر خوشت میاد یا هدیه گرفتن و من تا ابد هدیه دادن رو انتخاب میکنم! چون عاشق اون لحظه‌ای هستم که برق خوشحالی رو تو چشم طرف مقابل می‌بینم. حکایت دیشب و موشک‌های ماهم همین بود؛ هدیه‌ای سبز برای قلب‌های لرزانِ لبنان و پاسخی سرخ برای دشمن. تماشای ذوقِ مظلومانِ جهان از این اقتدار، قشنگ‌ترین هدیه‌ای بود که می‌شد به تماشای آن نشست. 🇮🇷🇱🇧
خدا پشت و پناه خودت و موشک‌هات عزیزدلم.
چی تو نژاد ما هست که انقدر عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم؟:)
خطاب به کسانی که خام حرفهای احساسی جماعت خودفروخته که میگویند ″ایران به خاطر لبنان وارد جنگ دوباره شد″ میشوند مینویسم. ما انتقام «میناب» را با چهل شبانه‌روز و صد موج موشکی گرفتیم. ما روی همان پل‌هایی که می‌گفتید بگذارید تخریب شوند، سپرِ انسانی شدیم تا ایران بماند. ما اول «خارک و بندرعباس» را آزاد کردیم، بعد به یاری «لبنان» رفتیم. این نه یک انتخابِ احساسی، که امتدادِ همان غیرتی است که از جنوبِ ایران تا قلبِ مقاومت کشیده شده. تازه به تعبیر بنده، خیلی هم دیر به سراغ لبنان رفتیم!
https://eitaa.com/66334486/2857 تا قوم یهود در این دنیا نفس خواهد کشید هیچ انسان آزاده خواهی در امان نخواهد بود. صلحِ بدون عدالت، فقط به تأخیر انداختنِ ظلم است. من هم مثل تو نگران اقتصاد و سختی‌ها هستم، اما معتقدم گاهی برای بریدن ریشه‌ی یک غده‌ی سرطانی، جراحی دردناکی لازم است. من حاضرم خودم و زندگی‌ام زیر موشک برود، ولی فرزندانم در جهانی بیدار شوند که دیگر سایه‌ی هیچ ظلمی از یهود بالای سرشان نباشد. تفاوت ما در اینجاست: تو به تلخیِ امروز نگاه می‌کنی و من به طلوعِ فردایی بدونِ ریشه‌های فساد و ستم. برای یک آرامش ابدی، گاهی باید از طوفان گذشت.
تگ هاتونو اینجا بفرستید.
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیَّکَ الفَرَج🌱
«فرخنده‌بادت‌این‌دم‌و‌فرخنده‌بادت‌این‌وطن ایران‌به‌تونازد‌همی، ای‌مایهٔ‌هر‌انجمن» هلیا خانوم نگهبانِ میراث پارس، پنج قلو بدنیا اورد و این ناز نازی ترین خبری بود که توی این مدت شنیدم. مبارکتون باشه ایران خانوم. 🐆🐾🇮🇷