51.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به مرحلهای رسیدیم که وزیر جنگ آمریکا بصورت کاملا نرمال میگه: امشب به ایران حمله میکنیم!
ولی چقد جنوب کشور همیشه مظلوم بوده و عزیز ...
زمان انگلیسیها سپر دفاعی بودند، زمان صدام و جنگ هم درگیری بود اونمناطق. الان هم به واسطهی تنگههرمز و خلیج فارس اون مناطق بهشدت درگیری هست و همیشه شروع جنگ با بمباران مناطق جنوب کشور هست.
برای جنوبیای غیورمون دعا کنیم❤️
𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶
تقریبا این اندازه ناشناس دارم و هیچوقت جوابشون رو ندادم!!! فکر کردم اینجا شلوغ میشه. یجایی درست کنم
سلام به همگی؛
واسه اینکه اینجا شلوغ نشه و فقط جای متنها و محتوای اصلی بمونه، جوابِ تمام ناشناسها و سوالاتون رو میبرم توی این کانال جدید.
هر کی دوست داشت جواب سوالشو ببینه یا بیشتر با هم حرف بزنیم، قدمش روی چشم؛ بیاد اینجا:
https://eitaa.com/joinchat/1367017104C262f446b05
جامجهانی اینشکلیه که چهارسال یکباره؛ ولی نمیدونم چرا برای من دقیقاً انگار همین پارسال بود که امباپه دراماتیک ترین فینال رو رقم زد و مسی جامجهانی رو برد.
واقعا زمان وحشتناک میگذره؛ هیچجوره نمیتونم قبول کنم این اتفاق چهارسال پیش بود🤯💀