سلام از کسی که از عظمت امام حسین زبونش بند اومده،وی امروز و دیشب تازه معنی عزاداری رو فهمید و با خودش میگه ای کاش هر روزِ دههی اول محرم، همین قدر باشکوه مراسم برگزار میشد و...
امیدوارم در بازی امروز ایران و آمریکا، ایران برندهی بازی بشه؛ یادش بخیر سال پیش بود که می خواستم با صدای زنگ، صبح زود برای دیدن مسابقه ایران و آمریکا بیدار بشم، اما به جای صدای زنگ با صدای انفجار بیدار شدم،آه،ای کاش هرگز این اتفاق رخ نمیداد، ای کاش.
- میری اربعین؟
توانایی جواب دادن به این سوال رو ندارم،راستش اگر به خودم باشه که خب قطعا!اما نمی دونم،در حقیقت کل خانواده قصد رفتن داریم،اما اگر خدایی نکرده نشد،خودم رو جا میکنم با یکی از دوستان میرم.
البته،سال پیش هم همراه دوستانم بودم،اما امسال نمیدونم.
دلم موتورِ مشکی می خواد،حتما اگر روزی درآمدی داشتم قبل از هر چیزی اول موتور میگیرم.
چرا اینجا هیچ حاشیهای نداره؟هیچ دعوایی؟ البته احتمالا خدا میدونه اگر اتفاقی بیوفته حوصله ندارم و سریع دلیت ولی خب.