تقوا نگهدارنده انسان
حضرت اميرالمؤمنين(سلام الله علیه) فرمود:«من اتّقی الله يُتّقی»[۱]؛ كسی كه تقوا پيشه كند در امان است.هم از شرّ نفس، و هم از شرّ فتنه جويان و شياطين انسی و جنّی در امان است؛ زيرا در بسياری از مواقع بر اثر هيبتی كه شياطين از انسان متّقی احساس مي كنند به فكر شرّ رساندن به او نمیافتند و در مواردی كه به فكر توطئه و شر رساندن میافتند،خداوند توطئه آنان را خنثی میکند.
📖[۱]بحارالانوار ج۶۸ ص۱۸۲
ادب فنای مقربان ج۱ ص۴۱۹
#حب_الله
🤍@Mohebbeh110
پیـش از نجـف و قـدم به وادی غدیـر🌸
تعظیم به سـوی سامـرا باید کـرد🌸
میلاد امام هادی(ع) مبارکباد 🌸
#میلاد_امام_هادی
#امام_هادی
#غدیر
🤍@Mohebbeh110
❤️پیام غدیر برای امروز ما
✏️حضرت آیتالله خامنهای: ما معتقدیم که پیام غدیرخم و حادثهى نصب علىّبنابىطالب (علیه السّلام) دو پیام است: یک پیام حکومت علىّبنابىطالب است...
✏️و پیام دوّم که پیامى است که ما امروز به آن خیلى احتیاج داریم، پیام اهمّیّت دادن به مسئلهى حکومت اسلامى است. هیچ مسئلهاى را رسول اکرم با این اهتمام بیان نکردند. ۱۳۶۳/۶/۲۱
#رهبرانه
#غدیر
#عید_غدیر
🤍@Mohebbeh110
مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
شهید حاج قاسم سلیمانی: "امروز قرارگاه حسینبن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است."
ایران تسلیت 🖤
🤍@Mohebbeh110
📢 پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت بزرگ ایران در پی جنایت سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی
👈 در پی جنایت سحرگاه امروز رژیم صهیونیستی علیه کشور عزیزمان، حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به ملت بزرگ ایران پیامی صادر کردند.
متن پیام به شرح زیر است:
🖼بسمالله الرحمن الرحیم
✏️ملت بزرگ ایران!
رژیم صهیونی در سحرگاه امروز، دست پلید و خونآلود خود را به جنایتی در کشور عزیزمان گشود و ذات خبیث خود را با زدن مراکز مسکونی بیش از گذشته آشکار کرد. رژیم باید منتظر مجازاتی سخت باشد.
✏️دست قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی او را رها نخواهد کرد باذنالله.
در حملات دشمن، تنی چند از فرماندهان و دانشمندان به شهادت رسیدند. جانشینان و همکاران آنان بیدرنگ وظائف خود را پی خواهند گرفت انشاءالله.
✏️رژیم صهیونی با این جنایت، برای خود سرنوشت تلخ و دردناکی تدارک دید و آن را قطعاً دریافت خواهد کرد.
✍سید علی خامنهای
۱۴۰۴/۳/۲۳
🤍@Mohebbeh110
امام خمینی(ره): فقدان افراد تاثیری در نهضت ما ندارد
▪️خارجیها و آنهایی که تبعهٔ خارجیها هستند باید دعا کنند که این سلاح الله اکبر از ملت ما گرفته شود، و این دعا هم مستجاب نیست. والا من نباشم باز خود ملت هست.
▪️کسی که الله اکبر سلاحش است دیگر احتیاج به این ندارد که یک نفر آدم باشد یا نباشد. بود و نبود یک نفر آدم هیچ تاثیری در این نهضت اسلامی ملت ما ندارد. ۱۳۵۹/۶/۴
🤍@Mohebbeh110