مُعالِج
چند روزی هست که این کتاب که نوشته رهبر شهیدمون هست رو شروع کردم و قصد دارم اگر خدا بخواد تمام مجموعه
حواسم به قرارمون هست 😌
فردا بعد امتحان ۲۵ صفحه دوم رو براتون میزارم 🎀
قسمت اول رو مطالعه کردین یا نه هنوز 👀
🪞وجود بعضی از آدما تو زندگی نعمته
کسی که وقتی انگیزه نداری بهت انگیزه میده
وقتی خسته شدی شب تا صبح لحظه به لحظه دستتو میگیره تا کم نیاری
وقتی استرس داری با حرفش ، با حمایتش بشه قوت قلب برات تا آروم بگیری
وقتی تو چیزی نقص که نه ولی بلد نیستی ، با حوصله و صبر برات توضیح بده و درکت کنه
بعضی وقتا با اینکه خودش از صبح پر بوده از درس و بحث و مطالعه و مشغولیت؛ نصفه شبی بزنه بیرون و با یه لیوان پر از شیک مورد علاقه ات برگرده تا بهتر درس بخونی 👈🏻👉🏻
بعضی وقتا بشه همدم بعضی وقتا بشه مربی بعضی وقتا بشه همراز بعضی وقتا بشه کمدین برات بعضی وقتا بشه علامه و همه چی دونت و مرکز پاسخگویی به سؤالاتت و بعضی وقتا …..🎀
خلاصه که برای هم ازین نعمتا باشیم
و
الهی شکرتت برای نعمتات :)
« @Mooalej »