https://eitaa.com/Movie_enough/1082
جدی میفرمایید؟!
*خودم ریختم پشمام مونده
ᚔᚔᚔᚔ
گاس فرینگ جدی میفرمایند
منم همینم
بنظرم ...fear the خیلی سیر داستانی خفنوباحالی داشت ولی خب وقتی که نیک مرد بعد ازون دیگه واقعا چرت شد داستان
و خب نیک رول اصلی سریالو به دوش میکشید بعد بزنی بکشیش خب معلومه بقیش چرت میشه