شروع شدن تابستون رو به کسایی که امتحانهاشون تموم شده تبریک میگم✨
نوشته بود:
باورم نیست که در حنجرهات جا شده است..
حجم تیری که عباس زمینگیرش شد:)
کتاب سقای آب و ادب رو تموم کردم..انقدر که قشنگ بود و درهای جدیدی از حضرت عباس(ع) به روم باز کرد که خودم رو در حدی نمیبینم که بخوام نظرم رو راجب این کتاب بگم:))
#از_کتابِ_عزیزم_چهخبر؟