eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.9هزار دنبال‌کننده
53.6هزار عکس
46.5هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
سردار سلامی: امسال سال تولید قدرت سپاه است فرمانده کل سپاه: 🔹امسال برای سپاه پاسداران که تکیه گاه انقلاب اسلامی است، سال تولید قدرت است. 🔹شهیدان حیدری و مهقانی از نشانه‌های وعده‌های خدا است که ما می‌ایستیم ، هر چه پیکرهای جوانان ما را روی دست تشییع کنند ما به شهادت حریص تر می‌شویم و این داستان ادامه دارد. 🔹امروز در سرزمین‌های اشغالی شاهد بحران آفرینی‌های رژیم صهیونیستی برای نجات از باتلاق ناشی از اقدام انتفاضه و مقاومت فلسطین در کرانه باختری و نیز بمباران غزه و جنایت پیشگیری وحشیانه علیه فلسطینی‌های مظلوم هستیم، اما آنها راه به جایی نخواهد برد.
🔺نصب اعلامیه های تجزیه طلبی در شهر های شمال غربی کشور توسط پانترک های حرامی
🔺چه خوب نوشته خانم فریبا کلهر خطاب به رضا کیانیان که به ایران گفته بود خراب‌آباد: «ای کاش وطن هم مدعی العموم داشت تا با هر کسی که ریشه ها را نشانه می گرفت برخورد جدی می کرد!»
🛑رایزنی تلفنی «امیرعبداللهیان» و وزیر خارجه باکو 🔘وزرای خارجه ایران ‌‌و باکو طی دو دور گفتگوی تلفنی (شب گذشته و عصر امروز) گفتگوی مبسوطی در خصوص تحولات موجود در مناسبات دو جانبه باکو‌ و تهران و برخی موضوعات منطقه‌ای داشتند. 🔘در این گفتگوهای صریح و شفاف، مشکلات و سوء تفاهمات موجود و راه‌حل‌های برون رفت از وضعیت جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 🔘طی آن طرفين بر احترام متقابل به حسن همجواری و حاكميت و تماميت ارضی یکدیگر تاکید کردند. 🔘امیرعبداللهیان با اشاره به توطئه رژیم صهیونیستی علیه انسجام، امنیت و پیشرفت کشورهای منطقه، گفت: از وجود اختلاف میان کشورهای منطقه، صرفا دشمنان سود می‌برند.
🔺ایستادگی همبستگی در کویت در حمایت از بیت المقدس و مسجد مبارک الاقصی.
🚨 🔴 حادثه امنیتی در اراضی اشغالی 🔺منابع محلی اعلام کردند که ایست بازرسی اسرائیلی بیت فوریک در شرق نابلس هدف تیراندازی مبارزان مقاومت قرار گرفته است.
🚨 🔴دو موشک از سوریه به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد 🔴کانال 14 عبری: 3 موشک از سوریه به سمت جولان شلیک شد که یکی در خاک خود سوریه، دومی در اردن و سومی در جولان اشغالی سقوط کرد.
☑️ 🚨| منابع عبری: مقاومت فلسطین به طرف‌های میانجی ابلاغ کرده‌اند اوضاع در مسجد الاقصی بسیار خطرناک است و آن‌ها به هر بهایی شده از آن دفاع خواهند کرد. 🔘 🚨/ نیروهای رژیم اشغالگر با مسدود کردن باب السلسله، فلسطینی ها را از ورود به مسجد الاقصی باز می دارد. ⭕️ | موشک‌های دوربرد در صحرای سینای مصر که قرار بود به ایلات در اسرائیل پرتاب شوند توسط ارتش مصر خنثی شدند.
🔴یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش برای دشمن سورپرایز داره ظاهرا ابوقاسم
🔺خبرنگار ایلنا از وقوع رویدادی مهم طی ۲۴ ساعت آینده در یگان پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
🔴صهیونیست ها برق مصلای القبلی را قطع کردند و آماده یورش به مسجد الاقصی می شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🔴 گزارش‌های اولیه از تیراندازی در قدس اشغالی 🔹 رسانه‌های عبری و عربی از وقوع تیراندازی در محله صهیونیست‌نشین «جیلو» واقع در جنوب قدس اشغالی خبر می‌دهند.
🔴حمله مسلحانه به یک برج ارتش اسرائیل در ورودی شهرک ازون در شرق قلقیلیه 🔹تاکنون ۶ شهرک نشین اسرائیلی بر اثر تیراندازی فلسطینیان در اورشلیم زخمی شده‌اند/صابرین نیوز
🚨 یک خودرو در بیت المقدس اقدام به زیر گرفتن تعدادی موش کرده است نیروهای اشغالگر در جستجوی خودرویی هستند که مظنون به زیر گرفتن موش ها در خیابان یافا در غرب بیت المقدس اشغالی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکمیلی/ زخمی‌شدن ۶ صهیونیست در تیراندازی قدس اشغالی 🔹 سخنگوی سازمان اورژانس رژیم موقت صهیونیستی می‌گوید در این تیراندازی ۶ صهیونیست زخمی شده‌اند. 🔹 پلیس قدس اشغالی نیز با رد احتمال انجام‌شدن این تیراندازی توسط مقاومت فلسطین، گفت که این یک حادثه مجرمانه و درگیری جنایی است.
🔴 آماده‌باش بالگردهای ارتش صهیونیستی در «مثلث مرزی» 🔹 رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی می‌گویند بالگردهای رزمی نیروی هوایی این رژیم در منطقه مرزی به حالت آماده‌باش قرار گرفتند. 🔹 طبق گزارش‌ها، بالگردهای تهاجمی ارتش صهیونیستی از ساعتی پیش وارد مثلث مرزی بین اردن، سوریه و فلسطین اشغالی شدند. 🔹 از سوی دیگر، گفته می‌شود ارتش مصر مانع پرتاب موشک از منطقه سینا به سمت شهر صهیونیست‌نشین «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی شده است. 🔹 رسانه‌های صهیونیستی به نقل از چند خبرنگار مصری نوشتند که ارتش این کشور راکت‌هایی را آماده پرتاب بودند، کشف و خنثی کرده است. اما هنوز منابع رسمی درباره این خبر اظهار نظر نکرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فیلم/دستورالعمل استاد فاطمی‌نیا برای 🌺تلاوت‌سوره‌حمد،برای‌شفای‌استاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_318504763102593477.mp3
21.09M
دعای پر فیض جوشن کبیر با صدای حاج میثم مطیعی التماس دعا    🌹🌹🌹