eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.8هزار دنبال‌کننده
53.5هزار عکس
46.4هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
مواردی که باعث باطل شدن آرا میشود👆👆
ستون پای کار جبهه انقلاب واقفا نظام خیلی به آیت الله جنتی مدیون البته خار چشم دشمنان
تصاویری جالب و عجیب از صف بستن ایرانیان مقیم اتریش برای رای دادن همه بیاییم تا اتفاقی در خور ایران برایش رقم بزنیم
عکس جالب امروز از محل اخذ رأی
کربلای معلی رأی دادم. خدایا آنکه مورد رضایت تو و امام زمان (عج) است و با قلب رئوف آقا و رهبر ما تلائم دارد برای این کشور مقدر کن.
💢رأی‌گیری در سئول کره جنوبی برانداز ناله کن 😎 البته زوزه هم میتونید بکشید آزاد 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پنجره متفاوتی به حضور امروز رهبر انقلاب در پای صندوق ۱۱۰؛ از حیاط بیت رهبری تا محل رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
روز جمعه یاد کنیم در بین این هیاهو ها با ذکر صلوات بر محمد آل محمد سلامتی امام زمان
قالیباف یا رئیس جمهور میشود یا نمیشود حتی اگر رئیس مجلس هم نبود نام او با آن همه موفقیت هرگز فراموش نمی شود اما بچه های انقلابی بخاطر این همراه شدن با دشمن و مخرج مشترک با رسانه های معاند برای بغض و کینه با آقای قالیباف از خود چه دفاعی دارید؟ آیا این همان لجن پراکنی مورد نهی حضرت آقا نبود؟ به قول قدیمی ها زمستان می آید و میرود و سیاهی به روی ذغال خواهد ماند
برای پیروزی جبهه انقلاب در دل مبارکتون صلوات محمدی بفرستید 🌺اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺
تو مسلمون نیستی 😂🤣
🎥 پریشانی منشه امیر، سردبیر رادیو اسرائیل در ایام انتخابات ایران: 🔺دیشب خواب عجیبی دیدم که ایران در سرتاسر منطقه مسلط شده بود و مسجدالاقصی را آزاد و اسرائیل را نابود کرده بود! سپاه سایبری پاسداران
🔸احساس می‌کنم به دعای فوق (از دعای افتتاح) بیشتر از هر زمانی نیاز داریم که با این👆دعا و به درگاه الهی، خدا را بحق بخوانیم و بخواهیم: 🙏خدایا! این تشتت و پریشانی و پراکندگی و گسستگی جبهه‌ی مؤمنان را بحق امام زمان‌مان (علیه السلام) وحدت بخش، و بین قلوب ما جمع کن، تا با ائتلاف قلب‌ها حول «قلب امام زمان♥ارواحنا فداه» بتوانیم به پیش‌برد جامعه‌ی انقلابی‌مان بسوی ظهور مولایمان حرکت کنیم🙏 💥 اَللَّهُمَّ الْمُمْ بِهِ شَعَثَنَا، وَ اشْعَبْ بِهِ صَدْعَنَا ، وَ ارْتُقْ بِهِ فَتْقَنَا، وَ كَثِّرْ بِهِ قِلَّتَنَا ⚡خدايا، پريشاني ما را به ياري او جمع كن، و پراكندگي ما را به او وحدت بخش، و گسستگي ما را با او پيوند ده، و کمیِ ما را به او زياد فرما 🔻این دعا را در این ساعات و روزهای حساس، بصورت بخوانیم و خدا را در این ایام غدیر بحق قسم دهیم که همه ما را از این تشتت موجود در جبهه انقلاب نجات‌مان دهد.
✍🏻این ساعات انتخابات این ذکر رو زیاد بر زبان جاری کنیم: اللهم لاَ تُسَلِّطْ عَلَيْنَا مَنْ لاَ يَرْحَمُنَا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‌ خدایا کسیکه بر ما رحم نمیکند بر ما مسلط نکن.
🔺شرایط رای گیری از افراد دارای شناسنامه قدیمی 🔹ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۲ : 🔹در صورت ارائه شناسنامه قدیمی توسط رای دهندگان، مسئولین شعب اخذ رای می توانند طی تماس تلفنی با ثبت احوال شهرستان مربوطه شماره ملی فرد مذکور را دریافت نموده و اقدام به اخذ رای از وی نمایند.
سلام دوستان توجه کنند خیلی آرای جناب آقای پزشکیان فقط در حد حرفه . تو برگه رای ثبت نمیشه . چون اون قشر زیاد با رای دادن میونه خوبی ندارن . سمت اهواز که اینطوره ‌. یه چیزی میگن ولی اجراییش نمیکنن . به امید خدا حکومت عدل و عدالت پیروزه . همه چیزو به خدا واگذار میکنیم 🙏
🔴فوری ⛔️شوک بزرگ به ستاد پزشکیان 📛ابراهیم کابوس شاکری ساعتی قبل توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر و به مکان نا معلومی انتقال یافت. 📛رییس ستاد مالی و پشتیبانی پزشکیان که صاحب و مدیرعامل شرکت سیمکو میباشد، ساعاتی قبل به اتهام پولشویی به رقم ابتدایی دو هزار میلیارد تومان دستگیر و به مکان نامعلومی انتقال یافت!
🔺گمانه‌زنی‌ها درباره میزان مشارکت نادرست است 🔹افشار دارابی سخنگوی وزارت کشور: 🔹برخی در فضای مجازی اقدام به گمانه‌زنی‌های غیر واقعی در مورد میزان مشارکت می‌کنند. 🔹علاوه بر این که اطلاعات نادرست است به آگاهی می‌رساند اطلاع‌رسانی دقیق و قانونی در خصوص انتخابات تنها از طریق ستاد انتخابات کشور و سخنگوی آن قابل استناد است.
اسم گردانشون شهادت بوده ،در بحبوحه جنگ دارن رأی میدن ،منم هیچ دلیلی نمیبینم که راهشونو ادامه ندم و شاهد هجوم و غارت دشمنای این مملکت به ایران باشم پس با افتخار رأی میدم ✌️
🤮تهوع اور تر از آخوند اصلاح طلب داریم؟ البته آخوندی که اصلاح طلب میشه دیگه آخوند نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رویای صادقه ی منشه امیر😅 سردبیر رادیو اسرائیل در ایام انتخابات ایران: 🔺دیشب خواب عجیبی دیدم که ایران در سرتاسر منطقه مسلط شده بود و مسجدالاقصی را آزاد و اسرائیل را نابود کرده بود!
🇮🇷🗳رئیس ستاد انتخابات کشور: شنبه قبل از ظهر نتایج انتخابات اعلام می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شما یکبار که یابن‌الحسن میگید، او میگه جانم! جهت سلامتی و تعجیل در امر فرج صلوات
ای چشمه ی نور، انشعاباتت کو؟ ای خانه ات آباد، خـــراباتت کو؟ درشهر نشانه‌ای زتبلیغ تونیست؟ ای عشـــق! ستاد انتخاباتت کو؟