eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
4.4هزار دنبال‌کننده
57هزار عکس
51هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
۲ پيامبر گرامي اسلام (صلي الله عليه وآله) در مورد جود و كرم آن حضرت مي‌فرمايد: «يكون في امّتي خليفة يحثوا المال حَثْياً و لا يَعُدّهُ عَدّاً ; در امت من خليفه اي مي‌باشد كه چون سيل بخشش مي‌كند (ثروت كلان كلان مي‌بخشد) و آن را نمي شمارد». [۳۳]. برچيدن بساط ظلم و جور و گسترش عدالت در سراسر عالم مسأله ي برچيده شدن بساط ظلم و جور و عالم گير شدن عدالت در روي زمين، يكي از عمده ترين فلسفه ي ظهور آن حضرت است كه در روايت‌هاي زيادي به آن اشاره شده است. از جمله: پيامبر اكرم (صلي الله عليه وآله) مي‌فرمايد: «بشراكم ب المهدي، رجلٌ من قريش من عترتي يُبعث في امّتي علي اختلاف من الناس و زلازل، فيملأ الارضَ قسطاً و عدلاً كما مِلئَت جوراً و ظلماً ; شما را به مهدي (عج) بشارت مي‌دهم، هنگامي كه اختلاف شديد در ميان امت من پديد آمد و زلزله‌هاي سختي واقع شد، پس او قيام مي كند و زمين را از عدل و داد پر مي‌سازد همان گونه كه از ظلم و ستم پر شده است». [۳۴]. پاورقي [۱] السلمي الترمذي، محمد بن عيسي، الجامع الكبير، دارالغرب الاسلامي، بيروت، لبنان، چاپ دوم، ج ۴، ص۸۵، باب ما جاء في المهدي، ح ۲۲۳۱. ترمذي درمورداين حديث مي‌گويد: «اين حديث، حسن و صحيح است». و الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، دار احياء التراث، بيروت، لبنان، ۱۹۹۳م، چاپ دوم، ج ۱، ص ۶۲۲، ح ۳۵۶۱. و همان، ج ۱، ح ۳۵۶۲ و ح۳۵۶۳، و ح ۴۰۸۷ و همان، ج ۲، ص ۲۷، ح ۴۲۶۷. [۲] همان، ج ۱، ص ۶۲۲، ح ۳۵۶۱ و ۳۵۶۲ و ۳۵۶۳ و ۴۰۸۷; و الترمذي، محمدبن عيسي، الجامع الكبير، ج ۴، ص ۸۵، باب ما جاء في المهدي من ابواب الفتن، ح ۲۲۳۰ و... [۳] همان. [۴] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۳، ص ۴۲۶، ح ۱۰۹۳۳; همان، ص ۴۵۱، ح ۱۱۰۹۲; همان، ص ۴۲۴، ح ۱۰۹۲۰ و همان، ص ۳۹۳، ح ۱۰۷۴۶ و ح ۱۱۲۶۸. [۵] البخاري، محمد بن اسماعيل، صحيح البخاري، دارالفكر، بيروت، لبنان، ۱۹۹۴م، كتاب الاحكام، ج ۴، ص ۱۶۱، ح ۷۲۲۲ و مسلم بن الحجاج النيسابوري، صحيح المسلم، دارابن حزم، بيروت، لبنان، ۱۴۱۶ه. ق، كتاب الامارة، باب الناس تبع لقريش، ج ۳، ص ۱۱۵۴، ح ۱۸۲۲. البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، دارالفكر، بيروت، لبنان، چاپ اول، كتاب المهدي، ج۴، ص۱۰۶، ح ۴۲۷۹; الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۶، ص ۹۷، ح ۲۰۳۴۷ و ۲۰۳۴۹; همان، ص ۹۹، ح ۲۰۳۵۹; پيشين، ص ۱۰۱، ح ۲۰۳۷۷; پيشين، ص ۸۹، ح ۲۰۲۹۰; پيشين، ص ۸۸، ح ۲۰۲۸۱، و پيشين، ص ۱۰۱، ح ۲۰۳۷۷ و... (در مسند احمد حدود ۳۵ حديث در همين مضمون وارد شده است). [۶] البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۴۲۸۵ و الحاكم النيسابوري، محمد بن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۴، ص ۵۵۴. [۷] البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۴۲۸۴. [۸] الشيباني، احمد بن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۳، ص ۴۲۴، ح ۱۰۹۲۰. [۹] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيدبن عبدالله، سنن ابن ماجه، دارالفكر، بيروت، لبنان، ۱۹۹۵ م، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۱، ح ۴۰۸۶. [ [۱۰] البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۴۲۸۴. [۱۱] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۱، ص ۱۵۹، ح ۷۷۵; همان، ج ۳، ص ۴۸۱، ح ۱۱۲۶۸; پيشين، ص ۳۹۳، ح ۱۰۷۴۶. [۱۲] همان، ج ۱، ص ۱۳۶، ح ۶۴۶ و ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۱، ح ۴۰۸۵. [۱۳] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۱، ح ۴۰۸۷ و الحاكم النيسابوري، محمدبن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۳، ص ۳۱۱: «هذا حديث صحيح علي شرط مسلم». [۱۴] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب فتن الدجال و خروج عيسي، ص ۵۲۶، ح ۴۰۷۷. [۱۵] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۶، ص ۳۷۳، ح ۲۱۸۸۲: «من حديث ثوبان». [۱۶] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيدبن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۰، ح ۴۰۸۴. [۱۷] همان. [۱۸] البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۲۴۸۵; همان، ج ۳، ص ۳۹۳، ح ۱۰۷۴۶; با اين متن: «لا تقوم الساعة حتي عليك رجل من اهل بيتي أجلي أقني... »; والحاكم النيسابوري، محمدبن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۴، ۵۵۴. [۱۹] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۳، ص ۴۲۶، ح ۱۰۹۳۳ و همان، ص ۴۵۱، ح ۱۱۰۹۲.
[۲۰] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۰، ح ۴۰۸۴، (مقداري از حديث را انداخته است) و الحاكم النيسابوري، محمدبن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۴، ص ۴۶۴: «قال: هذا حديث صحيح علي شرط الشيخين». [۲۱] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۳، ص ۴۲۴، ح ۱۰۹۲۰. [۲۲] همان، ص۴۵۱، ح ۱۱۰۹۲ و البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۲۴۸۵. [۲۳] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيدبن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۳۲، ح ۴۰۸۸; الحاكم النيسابوري، محمدبن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۴، ص ۴۶۴ و الهيثمي، مجمع الزوائد، ج ۷، ص ۳۱۸. [۲۴] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله; ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيدبن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب خروج المهدي، ج ۲، ص ۵۲۹، ح ۴۰۸۲ و الحاكم النيسابوري، محمدبن عبدالله، المستدرك علي الصحيحين، ج ۴، ص ۴۶۴. [۲۵] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۶، ص ۳۷۳، ح ۲۱۸۸۲. [۲۶] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيدبن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب الملاحم، ج ۲، ص ۵۳۳، ح ۴۰۹۰. [۲۷] مسلم بن الحجاج النيسابوري، صحيح المسلم، ج ۱، ص ۱۲۳، كتاب الايمان، باب ۷۱، نزول عيسي (عليه السلام)، ح ۲۴۶; البخاري، محمد بن اسماعيل، صحيح البخاري، ج ۴، ص ۱۷۲، كتاب احاديث الانبياء، باب ۴۹، نزول عيسي (عليه السلام)، ح ۳۴۴۸ و الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۲، ص ۶۴۲، ح ۸۲۲۶ و همان، ص ۵۳۲، ح ۷۶۲۲. [۲۸] ابن ماجة القزويني، محمدبن يزيد بن عبدالله، سنن ابن ماجه، كتاب الفتن، باب فتن الدجال و خروج عيسي، ج ۲، ص ۵۲۶، ح ۴۰۷۷; الشيباني، احمد بن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۴، ص ۳۴۴، ح ۱۴۵۳۷; همان، ج ۵، ص ۲۵۱، ح ۱۷۴۴۳ و همان، ج ۴، ص ۳۰۷، ح ۱۴۳۱۰. [۲۹] مسلم بن الحجاج النيساوري، صحيح المسلم، ج ۱، ص ۱۲۴، كتاب الايمان، باب ۷۱، نزول عيسي (عليه السلام)، ح ۲۴۷; الشيباني، احمد بن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۴، ص ۳۰۷، ح ۱۴۳۱۰ و همان، ص ۳۷۲، ح ۱۴۷۰۷. [۳۰] البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، كتاب المهدي، ج ۴، ص ۱۰۷، ح ۴۲۸۶ و الشيباني، احمدبن حنبل، مسند احمدبن حنبل، ج ۷، ص ۴۴۶، ح ۲۶۱۴۹. [۳۱] همان. [۳۲] الشيباني، احمدبن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۳، ص ۴۲۶، ح ۱۰۹۳۳. [۳۳] مسلم بن الحجاج النيسابوري، صحيح المسلم، كتاب الفتن و اشراط الساعة، باب لا تقوم الساعة حتي يمر الرجل بقبر الرجل...، ج ۴، ص ۱۷۷۰، ح ۶۷. [۳۴] الشيباني، احمد بن محمد، مسند احمدبن حنبل، ج ۱، ص ۱۵۹، ح ۷۷۵; همان، ج ۳، ص ۴۲۶، ح ۱۰۹۳۳; پيشين، ص ۴۵۱، ح ۱۱۰۹۲ و البجستاني الحنبلي، سليمان بن اشعث، سنن ابي داود، ج ۴، كتاب المهدي، ص ۱۰۷، ح ۲۴۸۵: (شبيه اين مطلب را دارد).
📚 🔥 مرگ عبدالله در (عربستان کنونی)‌ ✍ در روایتی موثق، از علیه‌السلام نقل شده که قبل از علیه‌السلام، به هلاکت میرسد و بعد از او... 📚 ابوبصیر به نقل از امام صادق علیه‌السلام: هركس مرگ عبداللّه را براى من ضمانت كند من هم آمدن قائم را براى او ضمانت می‌کنم. بعد از آنكه عبداللّه مُرد، دیگر مردم بر سر كسى اجتماع نمی‌كنند و این امر (ظهور) به خواست خدا به صاحب شما (حضرت مهدی علیه‌السلام) منتهى می‌گردد و بعد از آن (مرگ عبدالله) سلطنت سالها از بین میرود و به سلطنت ماه‏ها و روزها تبدیل مى‏شود. عرض كردم: آیا این دوران طول میكشد؟ فرمود: نه‏ (الغیبة شیخ طوسی صفحه ۴۴۷) ✅ شرح اجمالی روایت 1⃣ صراحتا قید میکند که عبدالله، آخرین مقتدر خواهد بود. 2⃣ بعد از او، حکومت متزلزل و سست شده و بر سر جانشین عبدالله، مثل قبل اجماعی نخواهد شد و بین اختلاف رخ می‌دهد. 3⃣ این امر، زیاد طول نکشیده و سلطنت‌های چندماهه و چندروزه (کنایه از تزلزل قدرت) تشکیل خواهد شد. 4⃣ این تزلزل قدرت هم طولانی نخواهد شد، تا امر به امام مهدی علیه‌السلام میرسد. 5⃣ به صورت و پادشاهی است. زیرا در روایت تعبیر به مُلک شده. حتی در روایات دیگر که از موت خلیفه و بعد از موت عبدالله، نشان‌دهنده این است که سلطنت و مُلک به صورت خانوادگی در خاندان آل‌فلان اداره میشود. ✍ با دقت در روایت و به کار بردن کلمه "یضمن" توسط امام صادق علیه‌السلام در متن حدیث، متوجه می‌شویم که درخصوص مرگ عبدالله آنچنان در بین مردم، شایع میشود که امام معصوم، ضمانت قطعی موت عبدالله را طلب میکند تا در مقابل ضمانت و قائم و علیه‌السلام را بدهند. 6⃣ بعد از مرگ عبدالله، سلطنت از بین نمیرود؛ بلکه، حکومت رو به و سستی میرود و حکومت‌های چندماهه و چندروزه تشکیل شده که کنایه از و قدرت می‌باشد. و این امر یعنی زوال قدرت و آشکار شدن اختلافات، است و نه ناگهانی ✅ و همان اجماعی که بر سر آخرین پادشاه مقتدر یعنی عبدالله بوده و سالها حکومت کرده بود، بر سر جانشین و یا جانشینان عبدالله نخواهد بود و اختلافات آشکار خواهد شد. ✍ بن عبدالعزیز پس از مرگ برادرش فهد بن عبدالعزیز در سال ۲۰۰۵، رسما پادشاه شد. در هفته‌های اواخر عمرش (۳ هفته) به علت ابتلا به عفونت ریه در بیمارستان بستری بود و سرانجام در بامداد روز جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ در سن ۹۰ سالگی در درگذشت. همانگونه که شاهد بودیم خبر مرگ عبدالله در طی ده سال پادشاهی او، دست‌کم چندین بار شایعه و اعلام و سپس تکذیب شد و ابهام زیادی در این زمینه ایجاد گردید که دقیقا منطبق بر پیشبینی روایات بود.
🌷پاسخ به یک سوال چرا رژیم صهیونیستی به راحتی وارد رفح شد و با مقاومت سخت حماس مواجه نشد؟ رژیم صهیونیستی بعد از ورود به رفح یک شکست مفتضحانه دیگه رو در افکار عمومی برای خودش رقم زد! تمام بهانه و ادعای این رژیم برای حمله به رفح، ادعای حضور حماس در اون منطقه و استفاده از مردم به عنوان سپر انسانی برای دفاع از خودش بود. این درحالیه که حماس بارها تاکید کرد که این ادعا کذب هست و محل حضورش غیر از رفح و بین زنان و کودکان هست. در عمل هم دیدیم به دلیل عدم حضور حماس در رفح و در بین زنان و کودکان، یگان زرهی رژیم صهیونیستی بدون هیچ مواجه ای وارد رفح شد و جهانیان مجدد متوجه ادعای کذب این رژیم منحوس و کذاب مبنی بر حضور حماس در رفح شدن! امروز دنیا مطمئن تر از قبل متوجه شد که موضوع اسراییل فقط نابودی حماس نیست بلکه از بین بردن کل مردم مسلمان فلسطین و غزه مد نظر اونهاست و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد بود! اما انشاالله به زودی با رسیدن گروههای مقاومت به منطقه رفح اخبار خوبی از تلفات گیری مجاهدان اسلام از سربازان و ادوات نظامی رژیم منحوس خواهیم شنید. باذن الله...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رفح، غزه و زوال انسانیت 🔹رفح، تصاویری برای دیروز است. شرم دارم برایش هیچ توضیح بیشتری بنویسم. 🔸سران دنیا این‌ها را می‌بینند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کسانی که خدا مدیریت زندگی آن‌ها را عهده‌دار شده است انتشار حداکثری با شما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیو | واکنش اسقف اعظم برزیلی به خبر ظهور 🔹 برشی کوتاه از دیدار «خوزه آنتونیو پروتزو» اسقف اعظم شهر کوریتیبا برزیل با آیت‌الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و واکنش جالب سراسقف به خبر ظهور 🔹 آیت‌الله رمضانی به دعوت مسلمانان برزیل به این کشور سفر کرده بود. انتشار حداکثری با شما ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شهروند آمریکایی‌: 📍این همان عدالت مردم سالار غربی است که درحال حمایت از جنایت‌های نتانیاهو است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠سلام‌ بر ‌مهدی (علیه‌السلام) 🌸روزِ من... با نام تو شروع می‌شود. 🌸مولای من … 🔹السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَقِيَّةَ اللّٰهِ فِي أَرْضِهِ 🔸سلام بر تو ای بجا مانده خدا در زمینش 🔹السَّلامُ عَلَيْكَ يَا مِيثاقَ اللّٰهِ الَّذِي أَخَذَهُ وَوَكَّدَهُ 🔸سلام بر تو ای پیمان خدا که آن را برگرفت و استوارش کرد
36.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬⛔️ دشمن امام زمان عج شما زندگیت رو برای کی هزینه میکنی؟ 🎙استاد فوادیان انتشار حداکثری با شما ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نسل‌کشیِ غزه، آمریکایی‌ها رو طوری بیدار کرده که در حال آتیش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، شعارِ "الله اكبر" میدن! غرب داره سمتِ یه انقلاب جدید میره.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 «در جستجوی امام زمان» 👤 شهید مرتضی آوینی 🔅 اگر در جستجوی امام زمان هستی، او را در میان سربازانش بجوی از نشانه‌های خاص آنان این است که همچون نور، دیگران را ظاهر می‌کنند و خود را نمی‌بینند. «اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ بحق زینب الکبری سلام الله علیها»
🔴 شتاب در عمر و گذر سریع زمان، 🌕 رسول خدا صلی الله علیه و آله در وصف کیفیّتِ ایّام و عمر مردم در آخرالزمان فرمودند: ساعت (زمان ظهور) فرا نمی‌رسد مگر از عمر آدم‌ها کاسته شود و سال‌ها و عمر مردم زود گذر می‌‌شود. 🌕 امیرالمومنین علیه‌السلام نیز در این باره فرمودند: (در آخرالزمان)، سال مانند ماه و ماه مانند هفته و هفته مانند روز و روز مانند ساعت و ساعت مانند آتش‌گرفتن شاخۀ خشک درخت خرما می‌شود... 📗منتخب الاثر، ج۳، ص۴۶ 📗مستدرک الوسائل، ج۱۱، ص۳۷۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‏شنیده بودیم که وقتی حضرت امام زمان.عج. تشریف می آورند، عقلها کامل میشه یعنی چه؟ کودکان غزه نشان مان دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️عشق امام زمان علیه السلام رزق است 🌹کینه، مانع اصلی برای ورود عشق امام زمان علیه السلام به قلب است.... ♥️ «اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ بحق زینب کبری سلام الله علیها» https://eitaa.com/NOORI82325
✍️توییت استاد رائفی پور : آن دهانی را که این طرف و آنطرف درباره رهبری بعدی صحبت می کند را باید خُرد کرد. ‏مملکت آنقدر یله و رها شده که هرکس و ناکسی به خودش اجازه می دهد درباره مهمترین رکن نظام که ولایت است اینگونه وقیحانه سخن بگوید. ‏گذر زمان ذات این جماعت را بیشتر برای شما آشکار خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قیامت پرونده اعمال ما را که نشان می‌دهند، پشت صحنه آنرا را هم نشان می‌دهند. آنجا می‌بینیم هرکجا هر خیری در زندگی به ما رسیده، به برکت امام زمان‌(عج) بوده و هر شرّی که در زندگی از ما دفع شده است به برکت ایشان بوده است؛ چه بسیار شرّهایی با دعای ایشان از ما دفع شدن که ما اصلا از آنها خبر هم نداشته ایم. آنجا می‌بینیم که امام زمان ارواحنا فداه هر لحظه در حال کمک به ما بوده اند ولی ما ایشان را نادیده می‌گرفته‌ایم و یادشان هم نمی‌کرده‌ایم. حجت الاسلام حامد کاشانی
143.6K
آثار تهمت و تحقیر که به دیگران وارد کردیم رو چطور از بین ببیریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بمیرم واسه اشکای مردونه‌ت😭 تو باید بمونی و در نبرد نهایی، جشن بگیری پیروزیتون رو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتقاد تند بیژن نوباوه، نماینده تهران از قالیباف رئیس مجلس در صحن علنی: همه امور مجلس را مهندسی می‌کنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 حمایت قاطع مراجع و علما از عملکرد پلیس در طرح نور در برخورد قاطع با کشف حجاب 🔹 در این فتوکلیپ به گوشه‌ای از حمایت قاطع مراجع عظام تقلید و علما از طرح نور فراجا در برخورد قاطع با کشف حجاب می‌پردازیم.
🥀🍂برادر شهـیدم،رحمان عزیزم🍂🥀 دلم گرفته ،غم بزرگی بر قلبم سنگینی میکند، غمی از جنس از دست دادن فرزند دلبندم *علی عزیزم* روحـم پـژمـرد صبر و طاقتم بـه سـرآمـد ... از گذشـتـه ها شـــرمنـده ام و از آینده ها بیمناڪـم... تنها تسلے ام آب دیده است اشـڪـے ڪـه تقـدیم تـو و فرزند دلبندم میڪنیم ... آبے ڪـه با آن دل خــود را شستــشــو مـیدهـیـم و بـا ایـــن وسیله غمهــاے درونے خـود را تسـڪـین میبخـشیم ... از آتش درونے خــود میڪاهـیـم و بـراے لحـظـه اے آرامش ضـمیــر مــے یــابیـم ... 🥀🍂برادر شهیدم رحمان جان،🍂🥀 دعایمان ڪن که برای صبوری براین غم جانکاه به دعایت سخت محتاجیم. ✋😔 🌷پنج شنبه است 🌹 رویاد کنیم... 🌺با و یک ... 🖤برای در گذشتگان 🌷 شاید همه دلتنگیم ؛ بهر 💐که نیست. یااینکه دل دیوانه وار دلتنگ ♥️ . که دلتنگ جگر گوشه مان ،فرزند دلبندمان،گل نشکفته زندگیمان که زود پژمرده شده. قرین ❤️تمام اسیران خاک ♻️اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ♻️ @NOORI82325 🇮🇷 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنای ذهنی چطور ابلیس شریک میشه در فرزند کسی؟ ابلیس کاری می‌کنه این آقا به یه خانمی که پوشش نامناسبی داره و تو خیابون دیده به یه خانمی که تو فیلم سینمایی دیده و... در ذهنش بشینه اون آقا یا خانم هنگامی که کسی رو در ذهنش داره و با او با شریک جنسیش رابطه برقرار می‌کنه مصداق این آیه هست که: وَاسْتَفْزِزْ مَنِ اسْتَطَعْتَ مِنْهُمْ بِصَوْتِكَ وَأَجْلِبْ عَلَيْهِمْ بِخَيْلِكَ وَرَجِلِكَ وَشَارِكْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ وَعِدْهُمْ ۚ وَمَا يَعِدُهُمُ الشَّيْطَانُ إِلَّا غُرُورًا (برو) و هر که را توانستی با آواز خود تحریک کن و به لغزش افکن، و با جمله لشکر سوار و پیاده‌ات بر آنها بتاز و در اموال و اولاد هم با ایشان شریک شو و به آنها وعده (های دروغ و فریبنده) بده، و (ای بندگان بدانید که) وعده شیطان چیزی جز غرور و فریب نخواهد بود.