خب امشب میخوام یه توصیف کوچیک از دوستام داشته باشم ،
چیزایی که از ته دلمه.
ریحانه فقط برای من دوست نبود ،
آدم بزرگتری بود که همیشه کنارم بود و سعی کرد که کمکم کنه و حس خوبی بهم داد که تونستم بهش اعتماد کنم🫂.
تو واقعا مامان ِخوب منی🥲🤍.
فاطمه دقیقا همون آدم خل و چلیه که میتونم بگم خواهر دوقلویه منه !
جفتمون ذهن پر پیچ و خمی داریم که میتونیم در ثانیه به هزار تا موضوع مزخرف فکر کنیم🦦.
و در آخر من و اون هر دو کنار هم همه چیو میتونیم حل کنیم🙂💘.
میتونم بگم تنها کسیه که به علاقه من کاملا احترامو میزاره ،
تنهاکسی که میتونم ساعت ها کنارش آهنگ کوش کنم و هیچ اعتراضی نکنه ؛
تنها کسی که ساعت ها به مسخره ترین چیز بشه کنار هم بخندیم .
تو همونی ای که با همه فرق داری🫠🤎.
مرضیه همون دیوونه مودی و مظلومیه که بی دلیل و برای مسخره ترین آدم و موضوع گریه میکنه و من سعی میکنم که کنارش باشم ،
و اونم تو سخت ترین شرایط پا به پام بوده🤍!
𝐩𝐮𝐥𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠★:)!
میتونم بگم تنها کسیه که به علاقه من کاملا احترامو میزاره ، تنهاکسی که میتونم ساعت ها کنارش آهنگ کوش
قربونت برم من عزیزکرده😭
تصدقت ، تو هم برا من با همه فرق داری و برام بهترینی قشنگم💓🎀
ثنا اون موجود عجیب الخلقه ای که دلم میخواد ساعت ها کنارش بشنیم و فقط بهش نگاه کنم👀🫂.
تو همون دوست کوچولوعه آروم خودمی ،
که وجودت بهم آرامش میده و
گریه هات آرامشو ازم میگیره🙂❤️🔥.
دقیقا خواهر دوقلوی زینب ایشونه🙏🏻.
سحر همون دختریه که میتونه تا هر وقت که بخوایی کنارت باشه و نزاره بهت صدمه برسه✨.
حورا تو همون بچه ی خل و چلی هستی که میتونم بهت اعتماد کنم و پشیمون نشم😉💕.
خبب ریحانه رو بخوابم بگم ،
قدیمی ترین دوست ِمن که نه ساله باهمیم و کنار هم🙂🫂.