هدایت شده از چَرندیاتخانمایکس؛
_ ولی جدی دوست داشتم که:
حداقل کسایی که از تهِ دل دوستشون
داشتم، "درس عبرت نشن"!
از آن به دِیرِ مُغانَم عزیز می دارند ؛
که آتشی که نَمیرد همیشه در دلِ ماست . .
+حضرتِحافظ
اسرار اَزَل را نه تو دانی و نه من ،
وین حرفِ معمّا، نه تو خوانی و نه من ،
هست از پس پرده گفتوگوی من و تو ؛
چون پرده برافتد، نه تو مانی و نه من . .
به رفوگران بگویید ز رفو گذشته این دل
چه رفو کنم دلی را که هزار پاره دارد…
«راحم تبریزی»