eitaa logo
نفس عمیق | طب جامع اسلامی
652 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
370 ویدیو
17 فایل
🔸️مرجع در مان های غیر خوراکی🔸️ نمایندگی موسسه حکیم‌یار نمایندگی ملکوت دعا نمایندگی شرکت طیبستان جهت اخذ نمایندگی 👇👇 @Zare112 پیج رسمی نفس عمیق در اینستاگرام http://Instagram.com/valizare13688 کپی از محتوا مطلقا مانعی ندارد هدف اشاعه سبک زندگی‌است
مشاهده در ایتا
دانلود
نفس عمیق | طب جامع اسلامی
#اطلاعیه 🔻 متن زیر رو با دقت تا آخر بخونید 🖐باسلام و احترام خدمت همه همراهان عزیز 💎جواهرات و گوه
الان بشینید منو نگاه کنید بعدا که جواهر شارژ شد تازه پاشید بیاید مزاج شناسی 😄 پس منتظر چی هستی ⁉️ @Zare112 راستی بعضی از عزیزان کانال ، از شارژ مجدد جواهرات پرسیده بودن حتما ساعت ۴ صبح فردا کانال رو نگاه بفرمایید تا از دست ندین🤩🤩 https://eitaa.com/joinchat/1522401472C01cc5b920e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جواهرات شارژ شد به کانال ویترین جواهرات سر بزنید البته الان هم میتونید انتخاب کنیدو به بنده اطلاع دهید تا خودم فردا صبح براتون رزرو کنم پاشید بیاید اونطرف😁👇🏻 @javaherate313
6.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📢 سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج مبارک باد ‌
📣 نمایندگان و همراهان عزیز قوانینی در رابطه با خرید جواهرات تنظیم شده که قبل از ثبت سفارش نهایی لطفا این موارد رو در نظر بگیرید ✅ قبل از ثبت سفارش‌ها لطفا دقت لازم رو بفرمایید چون جواهری که شما سفارش میدید از ویترین حذف میشه و در صورتی که منصرف بشید در حق دیگران اجحاف و فرصت انتخاب سنگ مورد نیازشون رو از دست میدن و سفارشاتی که کنسلی زیاد داشته باشن بقیه موارد درخواستی هم لغو خواهد شد ✅ از زمان تحویل به پست فقط ۱۰ روز فرصت مرجوع کردن جواهر رو دارید و بعد از این زمان به هیچ عنوان مرجوعی پذیرفته نمیشه ✅جواهرات مرجوعی قبل از ده روز با هولوگرام مخدوش شده قابل تعویض و مرجوع شدن نمی‌باشد
این قوانین برای نمایندگی هستش لطفا با دقت بخوانید @Zare112 @javaherate313 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻🔴🔴🔴🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 به مناسبت عيد قربان تا غدیر خبرهای خوبی در راه هست ما رو به دوستان خود معرفی کنید تا از این خبرها و هدایا جا نمونند 🎁🎁 📣📣📣📣📣📣📣 https://eitaa.com/joinchat/2671902903C260c3362b9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 تقویم نجومی حکیم‌یار💠 🌏🌍🌎 ان‌شاءالله 🌏🌍🌎 🔴 چهارشنبه | پنجشنبه 🔴 ۳۱ خرداد | ۱ تیر ۱۴۰۲ 🔴 ۲ و ۳ ذی‌الحجه 📚 منابع: 🔸التفهیم ابوریحان بیرونی 🔹سی‌فصل خواجه نصیرالدین طوسی 🔸تشریح الافلاک شیخ بهایی 💠همراهان حکیم‌یار می‌توانند تقویم نجومی _روزهای آینده_ را در اَپ حکیم‌یار ملاحظه کنند. 🆔 @Nafaseamigh313
حجامت و حزیران از دیدگاه حکیم طب سنتی - اسلامی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فقهی حتما کامل بخوانید تا دچار اشتباه نگردید. 👇👇👇 سلام تاسف و صد تاسف که برخی از دست اندرکاران طب ایرانی اسلامی بدون اینکه چیزی از روش استنباطی اجتهادی از روایات و منابع اسلامی بدانند و بدون اینکه توجه دقیقی به مسایل نجومی و منابع طب سنتی ایرانی داشته باشند، با مخاطره کشیدن سلامت افراد جامعه بویژه بانوانی که در سن عادت هستند و حتی خونریزیهای شدیدی نیز دارند به اسم حزیران حجامت عمومی انجام میدهند و ندای امیرالمومنین علیه السلام را که فرمودند الفقه ثم المتجر نادیده گرفته با انجام حجامت چشم بسته هر مراجعه کننده، در جایی که نه از جهت زمان(دوم ماه قمری) و نه از جهت نجومی(قمر در برج سرطان) وقت مناسب حجامت نیست، با انجام حجامت نه فقط پول حرام را به زندگی خود باز می نمایند بلکه ذمه خود را نسبت به عدم رعایت سلامت افراد مشغول می نمایند چه اینکه حجامت در مصادفت با چنین ایامی نه فقط مستحب نیست بلکه اگر سبب ضعف و بیماری شخص شود حرام و اگر این حجامت هیچ فایده ای برای شخص نداشته باشد مکروه است. برخی از دست اندرکاران طب ایرانی اسلامی دم از شعار طبیب باید خادم طبیعت باشد میزنند لکن در ایامی که قمر در افول است و خون به درون میل دارد، به زور بر خلاف طبیعت هستی و بدن خون را به ظاهر میکشند و ایجاد تحیر در طبیعت می نمایند. علاوه بر اینکه ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۲ قمر در برج سرطان است و برج سرطان مزاج سرد و تر دارد و حجامت در ان ایجاد ضعف می نماید. بله اگر ضرورتی باشد حجامت جایز است و ان ربطی به ایام حزیران و غیر ان ندارد. روایت ضعیف حزیران از امام صادق علیه السلام‌ نقل شده و جالب اینکه در رساله ذهبیه منسوب به امام رضا علیه السلام وقتی وارد بیان توصیه ها و ممنوعات حزیران می شود هیج اشاره ای به خوب بودن حجامت در این زمان ندارد. در حالی که در ماه اذار (فروردین) توصیه به حجامت دارند. در خود رساله ذهبیه تصریح شده حجامت باید ۱۲ قمری به بعد حین فرونی کشش ماه باشد لذا در سالهایی که حزیران در ایام مناسب از جهت زمانی و نجومی نباشد قابل استناد نیست ولو حجامت در اقالیم سرد باشد. اینکه حجامت حزیران در اقالیم گرم مثلا در فروردین یا اردیبهشت است و حزیران ان اقلیم فروردین یا اردیبهشت است کلامی است بدون دلیل و منطق؛ زیرا اولا با چه مجوزی نص روایت را تغییر زمانی میدهیم مگر خود امام نمیتوانست زمان دیگری را بیان کند؟ و ثانیا مثلا حجامت فروردین ، دیگر حجامت حزیران نیست بلکه حجامت ماه رومی اذار است که در رساله ذهبیه به حجامت در ان تصریح شده است. این روزها هر شخصی با بنده تماس میگیرد جهت حجامت حزیران از ان منع نموده ام. صرفا از باب وظیفه خدمت عزیزان عرض کردم. تذکر مهم 👈کپی و انتشار تنها با ذکر نام نویسنده جایز است. متاسفانه عده‌ای با بی توجهی به حقوق معنوی به نام خود انتشار داده‌اند. ➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/joinchat/2671902903C260c3362b9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا