eitaa logo
نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی
8.3هزار دنبال‌کننده
181 عکس
350 ویدیو
3 فایل
﷽؛ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* ❁به کانال «نغمه‌های بهشتی» خوش آمدید❁ یک کانال کاملاً قرآنی با گرایش فنّ جذّاب تلاوت قرآن ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄*
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_507651510750938005.mp3
21.93M
🎙تلاوتی بسیار زیبا و ماندگار از استاد محمد صدّیق منشاوی 📖سوره مبارکه حشر آیات ۲۴ الی آخر ، سُوَر مبارکه طارق ، فجر ، حمد آیات ۱ الی آخر و سوره مبارکه بقره آیات ۱ الی ۵ 🕰مدت‌زمان: ۴۵:۴۱ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی
🎙تلاوتی بسیار زیبا و ماندگار از استاد محمد صدّیق منشاوی 📖سوره مبارکه حشر آیات ۲۴ الی آخر ، سُوَر م
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ 💢مقام‌شناسی تحلیلی تلاوت سوره حشر استاد منشاوی ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
4_507651510750938021.mp3
24.52M
🎤بیان زندگینامه و تحلیل سبک تلاوت‌های «استاد محمد صدّیق منشاوی» 📔توسط کارشناسان خبره کشورمان: 🔸استاد احمد ابوالقاسمی 🔸استاد سید امین میرزایی و ... ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تجوید 4 نغمه.mp3
12.7M
📒 ❇️استاد سیدمحسن موسوی‌بلده 📌جلسه چهارم 🔖موضوع: ادامه بحث طُرُق وقف ⏱مدت زمان : ۱۷:۳۸ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📟 ❇️ قطعه‌تلاوتی بسیار زیبا و آرامش‌بخش از قاری بین‌المللی کشورمان استاد امین پویا 📖سوره مبارکه مریم ⏰مدت زمان: ۰۰:۵۹ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🔹🌺 ♦️آغاز مبحث صوت و صداسازی ✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨ مقدمه: لازم است نکاتی را خدمتتان عرض کنیم تا ورود به مبحث صوت و صداسازی برای شما گرامیان سهل‌تر شود. 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 ✅ نکته اوّل : صوت و لحن در گفتار ، معمولاً باهم به کار می روند، در حالیکه دو بحث کاملاً مجزا و مستقل هستند، ولی چون برای یکدیگر نقش مکمل را ایفا می کنند، معولاً در عبارت این دو لفظ را باهم به کار می‌برند. ✅نکته دوم : اگر بخواهیم مختصراً صوت و لحن را تعریف کنیم : 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 صوت به معنای ارتفاع ، انعطاف و شکل صداست و لحن به معنای آهنگ خواندن یا همان نغمات و دستگاه های موسیقیایی است. ✅نکته سوم : بعد از علم تجوید که مقدمه واجب و ناگزیری برای صوت و لحن است و راه را برای فراگیری الحان و نغمات هموار می‌کند ، صوت هم مقدمه واجبی برای لحن است. ما همیشه به قرآن‌آموزان این نکته را می‌گوییم که مثلاً اگر برای آسفالت کردن یک جاده خاکی، چند مرحله کار لازم باشد، از جمله صاف کردن ، قیر ریختن، آسفالت ریختن و ... ما باید تمام مراحل را به ترتیب و کامل انجام دهیم، و گرنه کار درست انجام نمی‌شود. تجوید و صوت و لحن هم همین‌گونه هستند و باید دقیقاً مثل بقیه کارها به ترتیب و کامل مراحل را طی کرد. یعنی اول تجوید، بعد صوت و بعد لحن. ✨✨✨✨✨✨✨✨ 👈🏻 در پایان بخش مقدمه یادآور می‌شویم که »»»»» ما اگر میخواهیم یک قاری موفق و حرفه ای شویم باید مباحث تجوید و صوت را با دقت و با پشتکار و تمرین زیاد دنبال کنیم. درست است که مبحث الحان و نغمات خیلی جذاب تر است ولی مباحث تجوید و صوت، مقدمه واجب و ناگزیر برای لحن است. 🌺🔹🌺 درس اوّل مبحث صوت و صدا سازی تا دقایقی دیگر .... . . .
❇️ صوت و صداسازی ❇️ ❇️ درس اوّل: تولید صوت و صدا، که از حرکات هماهنگ و منظم اندام ها و عضلات صوتی به وجود می آید، جنبه فیزیولژیک دارد. بخش مهمی از زیبایی لحن(سبک) و موفقیت در تطبیق مقامات و آهنگ ها مربوط به صدا است صدا از جهت مختلف قابل تمرین و پرورش است. بنابر این هر کس می تواند با تمرینات صحیح صدای نسبتاً زیبا و جذابی داشته باشد. لذا توضیحات مختصری درباره اندام های صوتی و چگونگی پرورش و تمرین صدا لازم به نظر می رسد: یکم: آشنایی با اندام های صوتی الف_ اندام ها و عضلات تولید کننده صوت که به فرمان دستگاه عصبی به حرکت در می آیند به ترتیب از این قرارند: ۱_دستگاه تنفسی شامل شش ها (که عمل دم و باز دم به وسیله آنها انجام می شود) نای و نایژه(مسیر هوا از ریه ها به طرف حنجره). ۲_عضلات و تارهای صوتی حنجره (تشکیل دهنده صدای ابتدایی). ۳_حفره ها و دیواره های گلو (محل تولید حروف_تند و کند کننده صدا) ۴_دهان، شامل: زبان (قسمت های جلو و عقب زبان)، فک، لب ها، لهات(زبان کوچک ) و سقف کام(نرم کام، سخت کام ) ۵_دندان ها و لثه ها (محل تولید حروف – لطافت بخشیدن به صدا ). ۶_ مجرا و حفره های بینی (تقویت کننده صدا – تولید کننده حروف خیشومی ). دوم : صدا چگونه تولید می شود ؟ جریان تولید صدا از این قرار است که شش ها در هر بازدم، جریان هوا را به بیرون می رانند. هوای بیرون داده شده از طریق نایژه ها و لوله نای به تدریج وارد حنجره می شود. با انقباض و انبساط عضلات حنجره، تارهای صوتی به ارتعاش در می آید و موجب می شود صدایی ساده شبیه زمزمه و ناله به وجود آید. پس از عبور هوا و امواج صوتی از حفره های گلو، دهان و بینی صدا و کلمات تشکیل و تکمیل گردیده و به صورت صوت و آهنگ منظوم یا غیر منظوم شنیده می شود. چون در تولید صدا، تنفس نقش مهمی دارد، تمرین هایی برای تقویت نفس پیشنهاد می گردد. سوم _تقویت نَفَس اندام تنفسی مانند عضلات دیگر قابل تمرین و پرورش است. با ورزش و تمرین، زمان نگه داشتن نفس طولانی تر می شود و به زیبایی و کیفیت صدا می افزاید. ریه ها که دو عضو اسفنجی شکل و قابل ارتجاع یعنی بزرگ و کوچک شدن هستند، عمل دم و باز دم را انجام می دهند. کسانی که نفس کوتاه دارند در حجم و شکل ریه ای آنها اشکالی وجود ندارد، بلکه اشتباه آنها در این است که عمل دم و بازدم را درست انجام نمی دهند. اوّلاً ریه ها را خوب پُر نمی کنند و در ثانی هوا را زیاد و زود مصرف می کنند. بعضی ها عمل دم نفس کشیدن را درست انجام می دهند، ولی چون در هنگام خواندن هوای بازدم را زود و زیاد مصرف می کنند از یک طرف دچار کمبود نفس می شوند و از طرف دیگر، ممکن است در صدایشان لرزش ایجاد شود. بنابراین کسانی که به نحوی با صدا و صوت سر و کار دارند باید بتوانند در کمترین فرصت (یک یا دو ثانیه) هوای کافی را (بدون کشیدن شانه و شنیدن صدای تنفس ) وارد ریه ها کنند و سپس خروج تدریجی و طولانی هوا را کنترل نموده، آن را به خوبی مصرف کنند. اینک قبل از اشاره به چند تمرین تنفسی چند نکته مهم را یادآوری می کنیم : ۱. معده پُر در کار تنفس (نفس عمیق و باز دم طولانی ) اخلال و نارسایی ایجاد می کند، بنابراین قبل از خواندن نباید معده را زیاد پر کرد. ۲. به هم خوردن تعادل روانی مثل ترس و اضطراب ... در ابتدای کار، جریان تنفس را کوتاه می کند و در نتیجه در صدا لرزش و نوسان نامطلوب ایجاد می شود. ۳. بی حالی و ضعف بدن ناشی از بیماری، خستگی زیاد، گرسنگی زیاد و... دستگاه تنفس را ضعیف می سازد . ۴. هنگام خواندن بهتر است نفس کشیدن (دم)، با دهان بسته و از طریق بینی انجام گیرد. تنفس از طریق بینی چند برتری دارد که یکی از آنها گرم و ملایم شدن هوا است و به همین جهت ، تخریش و تحریکی در گلو ایجاد نمی شود. در حالی که تنفس از طریق دهان گاهی ممکن است ایجاد تخریش(خراش دادن گلو) و سرفه کند و دهان خشک شود. چهارم : تمرین تنفس( دم و باز دم ) تمرینات دستگاه تنفس از جهات مختلف فوایدی دارد از جمله این که باعث طولانی شدن نفس و قوی شدن عضلات تنفسی می شود . قابل ذکر است که تعداد تنفس افراد در دقیقه در سنین مختلف یکسان نیست. دفعات تنفس در دقیقه از این قرار است : در نوزادان در بدو تولد 44 بار در دقیقه در کودکان 5 ساله 26بار در در افراد 20 تا 25سال 26 بار در دقیقه در افراد 25 تا 30 سال 26 بار در دقیقه در افراد ورزشکار کمتر از 15 بار در دقیقه . . . 👈🏻ادامه دارد ...
ادامه درس اوّل ... 👈🏻 و اما تمرینات تنفسی که تأثیر بیشتری دارد و موجب طولانی شدن نَفَس و زیبایی صدا می شود از این قرار است : ✅تمرین ۱ : نفس عمیق بکشید(بدون اینکه صدای نفس شما شنیده شود و شانه ها را بالا بکشید)، هوا را داخل ریه ها کنید و پس از حبس آن در یک لحظه، هوا را آرام آرام از دهان خارج کنید(صدای نفس شما شنیده نشود ). این تمرین را چند بارتکرار کنید . ✅تمرین ۲ : حال تمرین یک را از طریق بینی انجام دهید، یعنی با دهان بسته ریه ها را پر و خالی کنید. ✅تمرین ۳ : تمرین تنفس همراه با تمرین فک، لب ها و بیخ زبان. با نفس عمیق هوا را به داخل ریه ها بفرستید و پس از آن همچنان که هوا را آرام آرام مصرف می کنید، کلمه «بالحقّ» را تکرار کنید. در ادای حرف «ب» فک را شل و رها کنید. روی لب ها فشار بیاورید تا لب ها نیرومند شود. حرف «ل» را با نوک زبان به طور ملایم ادا کنید تا زبان به روان کار کردن عادت کند. در هنگام ادای حرف «ق» گلو را کاملاً باز گذاشته، قاف را با فشار آوردن به بیخ زبان غلیظ ادا کنید تا ریشه و بیخ زبان تحریک بیشتری بیابد و روان کار کند. به همین شکل، کلمات دیگری را نیز تمرین کنید. البته می توانید حروف و کلمات دیگری را که مربوط است به لب ها، فک، بیخ زبان و کام به صورت کلمه و یا جدا ادا و تمرین کنید. ✅تمرين ۴: هوا را از هر دو مسیر یعنی دهان و بینی با فشار و سریع (شبیه کشیدن خمیازه) به داخل ریه ها بفرستید و سپس با فشار بیرون برانید. در این کار امتداد و طول بازدم مورد نظر نیست . ✅ تمرین ۵ : با کشیدن نفس عمیق، ریه ها را تا نهایت درجه پر کنید و پس از حبس کوتاه بدون اینکه چیزی بخوانید با کشیدن صدای «آه، آه» هوا را به تدریج خارج کنید. طول نهایی این بازدم را مشخص کنید و پس از آن یک یا چند جمله طولانی را خواندید‌‌‌- سعی کنید به مرور زمان پس از چندین بار تمرین به همان درجه و میزان برسانید. قابل توجه اینکه طول تنفس بازدمی در ضمن تلفظ و خواندن، کمتر از طول کشیدن صدای ساده می باشد و علت آن این است که در ضمن خواندن هوای بیشتری مصرف نمی شود. این تمرین برای جلوگیری از مصرف زیادی و هدر رفتن هواست. یکی از علل کوتاهی تنفس، زیاد مصرف کردن هوای بازدم است. بهتر است در ضمن این تمرین ورزش فک، لبها و قسمت های جلو و عقب زبان نیز انجام گیرد. برای این منظور جمله هایی را انتخاب کنید که در آنها چند حرف لبی و زبانی پشت سر هم قرار گرفته باشد. در این حال، نیز فک را رها کنید و در ادای حروف حلقی و بیخ زبانی، گلو را باز گذاشته، بیخ زبان را با فشار حرکت دهید. 🌫 نکته : در این تمر ین ها بیشتر تقویت صدا، فک، لبها، بیخ زبان و نیز تمرین تنفس مورد نظر است. . . . ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ پایان درس اوّل ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5855165516900991011.mp3
1.99M
🕌اذان زیبای استاد محمد طوخی ⏰مدت‌زمان: ۴:۰۹ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🕋یک ابتهال خوب از شیخ محمد طوخی، قاری و مبتهل مشهور مصری 🕰مدت‌زمان تقریبی: ۶ دقیقه ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
🔹ابتهال چیست؟؟؟ ابتهال به چه معناست و معروف‌ترین مبتهلین جهان اسلام چه کسانی هستند؟؟؟ یکی از قالب‌های إنشاد دینی که مبتنی بر ارتجال است و به‌صورت دعا و تضرّع اجرا می‌شود. ابتهال امّا در اصطلاح اهل موسیقی، نوعی سبک هنری و نغمه سرایی است که با حالتی خاشعانه و گریه‌آلود و بدون همراهی آلات موسیقی اجرا می‌شود. این قالب بیشتر برای راز و نیاز با خدا، مدح اولیاء دین، اشعار و سروده‌هایی با درون‌مایه دینی و عرفانی به‌کار گرفته می‌شود. از مشهورترین مبتهلین جهان عرب، شیخ طه الفشنی ، سید محمد نقش‌بندی ، نصرالدّین طوبار ، حکیم محمد عمران ، شیخ هاشم هیبة ، شیخ محمد طوخی و… را می‌توان نام برد. در کشور اسلامی سوریه از دیر باز تاکنون همواره رسم بر این بوده است که قبل از فریضه نماز و پس از اذان، قاری و اذان گو، به‌سبک ابتهال صلواتی خاص بر پیامبر اکرم صلّی‌اللّٰه‌علیه‌وآله‌وسلّم و آل طاهرینش فرو می‌فرستد. ابتهال در دعا به معنای باز کردن دو دست و آوردن بازوها در برابر صورت یا بالا بردن به سمت آسمان روبروی قبله است. ابتهال نشان‌دهنده خشوع و فروتنی در زمان دعاست و با گریه و اشک‌ریختن همراه است. ابتهال در دعا یکی از آداب دعا به‌شمار می‌رود که نقش زیادی در مستجاب‌شدن دعا دارد. ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
34.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 💠یک تلاوت کوتاه استودیویی از استاد محمد محمود طبلاوی 📖سوره مبارکه نساء ⏰مدت‌زمان: ۴:۲۳ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_507651510750938155.mp3
27.94M
🎙یک تلاوت زیبا و روح‌نواز از استاد سیدمتولّی عبدالعال 📖سوره مبارکه شوریٰ ، آیات ۱ الی ۱۵ و سوره مبارکه حشر آیات ۱۸ الیٰ آخر ⏲مدت زمان تلاوت : ۵۸:۱۱ 🌺واقعاً زیباست ، حتماً گوش کنید 👌🏻 ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی
؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸 💠مختصری از زندگی شخصی و قرآنی استاد سید‌متولّی عبدالعال ایشان در ۲۶ آوریل سال ۱۹۴۷ میلادی در روستایی واقع در استان الشّرقیه در کشور مصر متولد شد. پدرش متولّی نام داشت و مادر به دلیل ارادتی که به شیخ سیداحمد البدوی داشت او را «سید» نام گذاشت. خانواده وی کشاورز و ساکن روستا بودند و سید‌متولّی از همان کودکی به خواست خانواده و علاقه خودش به آموختن قرآن کریم پرداخت. در هفت سالگی سه جزء از قرآن و در ۱۲ سالگی کل قرآن را حفظ کرد. وی از همان شروعِ تلاوت در کودکی، از سبک مصطفی اسماعیل و عبدالباسط استفاده کرد اما نکته‌ای که وی را از بسیاری از قاریان متمایز کرد ارائه سبکی نوین در تلاوت در سن ۱۳ سالگی بود. این استاد بزرگ، درخصوص ارائه سبک تلاوت می‌گوید: خداوند سبحان در صوت هر انسان، طنین و آواى خاصى نهاده است و بر این اساس هیچ گاه نمى‌تواند صوتى را به صوتى تشبیه کرد. آن زمان که یک قارى پس از ممارست و پشتکار فراوان مى‌تواند قارى برجسته‌اى شود، بهتر آن است که طریقه‌اى خاص خویش برگزیده و به این ترتیب بر این سبک که نمایان‌گر شخصیت حقیقى اوست استوار بماند؛ زیرا الگو ساختن تلاوت خاصى در اوان کودکى و آغاز کار و تقلید از آن شیوه، کار نیکویى است که قارى مى‌تواند به این طریق با پیشرفت خویش، سبک خاص خود را انتخاب کند. تلاوت به سبک تقلیدى از یک استاد، در واقع سبب معروفیت و شهرت همان استاد مقلّد است نه فرد تقلید کننده و من باز توصیه مى‌کنم که هر فردى براى خویش سبکى خاص داشته باشد. سیدمتولی در سال‌های حیاتش از محضر اساتید بزرگی همچون محمود‌ علی البناء، عبدالباسط محمد عبد‌الصّمد، مصطفی اسماعیل، حمدی زامل و سعید الزّناتی بهره برد و در کنار آنان در محافل مختلف به تلاوت پرداخت. از سال ۱۹۸٠ آوازه سیّدمتولی از مرز‌های مصر فرا‌تر رفت و از این سال صدا و سیمای مصر با ضبط و انتشار تلاوت‌های وی، زمینه را برای حضور او در سایر بلاد اسلامی فراهم کرد. این قاری مشهور مصری اول‌بار در سال ۱۳۷٠ به همراه مرحوم استاد شحات محمد انور به کشورمان سفر کرد و به جز تلاوت در محافل مختلف، در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران هم داوری کرد. سیّدمتولی در طول عمر بابرکتش بار‌ها به کشورمان سفر کرد و آخرین‌بار، ماه مبارک رمضان سال ۹۳ یعنی درست یک‌سال قبل از فوتش، میهمان ملت ایران بود و در سفرش به مشهد مقدّس تلاوت‌های زیبایی در حرم مطهّر امام رضا(ع) به یادگار گذاشت. سیّدمتولی درباره ایرانیان می‌گوید: (( در هیچ جاى دنیا مانند ملت ایران ندیدم. در عشق ورزیدن به قرآن و اهمیت دادن به این کتاب آسمانى در سطح عالم، ملت بى‌نظیری هستند و من این را به چشم خویش مشاهده کردم و مى‌توانم بگویم که در کشورهایى که مسافرت داشتم این را به عنوان واقعیت و بدون غلو عرض مى‌کنم که از این حیث ملت شما بى‌نظیر است. )) (( من همانند این مردم با ایمان که دل‌هاى پاکى دارند را در هیچ جا مشاهده نکردم. آنها به قرآن عشق مى‌ورزند چه جوان و پیر و زن و مرد و حتى کودک و خردسال، و این یک حقیقت است که مى‌گویم و قصد مبالغه ندارم. حاضرم هر وقت از من دعوت بعمل آید در سال‌هاى آینده باز هم به کشور ایران مسافرت کنم و از خداوند منّان خواستارم که هر سال ما را موفّق به دیدار شما عزیزان سازد. خداوند ان شاء الله به همه ملت ایران رفاه و سعادت و خیر فراوان ارزانى کند و به مسئولین محترم و قاریان خوب شما عزت و افتخار بیشترى نصیب فرماید. )) ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ سرانجام این قاری محبوب مصری در روز ۲۵ تیر سال ۱۳۹۴ ه.ش در سن ۶۸ سالگی براثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و پیکرش در استان الشّرقیه مصر به خاک سپرده شد. 😔 🌹روحش شاد و قرین رحمت الهی باد🌹 ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📟 💠فرازی زیبا و فنّی از قاری بین‌المللی کشورمان استاد سید محمدجواد حسینی 📖سوره مبارکه ابراهیم ⏰مدت زمان: ۰۰:۳۷ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ✳️تلاوت کوتاه استودیویی از استاد مصطفیٰ اسماعیل 📖آیاتی از سوره مبارکه فاطر ⏲مدت زمان : ۶:۲۵ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠🌹💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
4_507651510750938400.mp3
12.58M
🔸 ❇️استاد احمد ابوالقاسمی 📌جلسه اوّل ⏱مدت زمان : ۲۶:۱۲ ؛*┄┄┄┅═✧❁💠❁✧═┅┄┄┄* کانـال قـرآنـی نـغـمـه‌هـای بـهـشـتـی 🆔 @Naghmehaye_Beheshti
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا