eitaa logo
روابط عمومی پشتیبانی نهاجا
1.3هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
2.4هزار ویدیو
63 فایل
🔸شهرک شهید شجاعی(قصر فیروزه ۱) 🔸شهرک انقلاب(دوشان تپه) 🔸شهرک شهید صادقی(لویزان) 📬 ارتباط با ادمین کانال: @NahajaAdmin
مشاهده در ایتا
دانلود
♻️ بدون تعصب این متن را تا آخر بخوانید 🔻چند نکته درباره مواضع مادر کودک ۹ ساله ایذه 🔰 رسانه‌های معاند در حال بازنشر سخنان مادر این کودک معصوم هستند که به دست تروریست‌‌ها به شهادت رسیده است. این مادر که ظاهرا در حالت عادی نیست با روایت واقعه آن شب در ایذه، می‌گوید که وقتی رسیدیم به میدان هلال‌احمر یک طرف گاردی‌ها بودند و یک طرف مردم (همان اغتشاشگران) وقتی می‌رفتیم پلس صدا زد برگردید، وقتی برگشتیم ما را به رکبار بستند! ۱. این شخص می‌گوید به شوهرم گفتم که بیا بریم چون ساعت ۶ تیراندازی شروع می‌شه! از کجا اطلاع داشته که چه ساعتی تیراندازی شروع می‌شود؟! ۲. ظاهرا وقتی این خانواده با خودرو به سمت اغتشاشگران می‌رفتند، پلیس با تذکر "برگردید" آنها را انذار داده تا به آن سمت اشوبگران مسلح نروند. اگر پلیس قصد تیراندازی به آنها را داشت چرا باید فریاد بزند: برگردید. وقتی آنها به سمت پلیس برمی‌گردند، تروریست‌های اغتشاشگر آنها را به رکبار می‌بندند. ۳. سئوال اینجاست که وقتی می‌دانستند در ان منطقه اشوب و اغتشاش هست و افراد مسلح در آن منطقه حضور دارند، چرا با فرزندشان به منطقه درگیری رفتند؟! آیا این پدر و مادر در کشته شدن فرزند معصوم‌شان تقصیری ندارند؟ ۴. پدربزرگ و دایی این کودک معصوم با اعلام موضع صریح نسبت به ترور صورت گرفته، اعلام کردند که این تیراندازی از طرف آشوبگران بوده اما چرا مادر وی اینگونه سخن می‌گوید؟ پاسخ در صفحه اینستاگرام اوست. وی تمام شبکه‌ها و افرادی که مردم را به تجمع مسلحانه تحریک می‌کنند را دنبال می‌کند و به شدت تحت تأثیر آنهاست! پس از این حادثه نیز با توجه به وضعیت روحی وی، برخی اطرافیانش در حال تحریک و شیطنت هستند. ۵. در ماجرای آرتین و ارشام و خانواده‌های شهید شاهچراغ، موضوع از این جهت متفاوت بود که تروریست‌ها به محل امن امامزاده حمله کردند و آن جنایت رخ داد در حالی که اینجا پدر و مادر بی‌ملاحظه، خودشان به محلی رفته‌اند که می‌دانستند درگیری است! در حقیقت با دست خودشان این طفل معصوم را در برابر تیر قرار دادند. ۶. در ماجرای مهسا امینی، پدر وی حدود ۴۰ روز دروغ گفت که فرزندم هیچ بیماری خاصی نداشته در حالی که فرزندش در کودکی عمل جراحی مهمی در سر داشته. وقتی با دروغ‌های او برخوردی نشد، ایا دروغ‌بافی این زن اتفاق عجیبی است؟! حمید رسایی ــــــــــــــــ 🚩 در پرتگاه مجازی، مجهز باش...
🔴 چرا مادر کیان راه پدر مهسا امینی را دنبال نکند؟! 🔹پدر مهسا امینی آمد چندین دروغ گفت، وقتی دروغ هایش عیان شد مطلق هیچ هزینه ای نداد، چرا مادر کیان راه پدر مهسا امینی را دنبال نکند؟! دلبستگی به نظام که ندارد، با خود خیال میکند اینگونه تصویر فرزندش را دنیا خواهد دید، اگر بپذیرد شهید شده نهایتا استاندارخوزستان میخواهد به او سری بزند 🔻
🔹 ‏برادر گرانقدر جناب آقای اژه‌ای 🔸 سلام علیکم 🔹 پایان مماشات، یعنی این محرکان جنایات را بابت اتهامی که به نظام می‌زنند، بازداشت کنید؛ در دادگاهی علنی بابت ادعایشان سند مطالبه کنید... 💢 سند ارائه نکردند، مجازات‌شان کنید تا مایه عبرت دیگران شوند! 👤 ــــــــــــــــ اگر از علی دایی برای دروغش در دادگاه سند خواسته بودید، دروغگو های جدید به خود جرئت نمی‌دادند اینطور جفتک‌پرانی کنند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کریم انصاری‌فرد خطاب به خبرنگار انگلیسی: ما هر جوابی بدهیم شما چیزی که دوست داری را می‌نویسی! 🔹به این‌که هر روز یک سوال تکراری را از بازیکنان بپرسی احترام می‌گذارم، چون وظیفه‌ات است. از جهانبخش و سایر بازیکنان دفاع می‌کنم.
9.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😳 دروغ دختری به نام "نیره" باعث کشته شدن نیم میلیون کودک می‌شود.... و امروز این داستان را می‌خواهند تکرار کنند 👌حتما ویدئو را ببینید عجیب اما واقعی😔
🔴 منشا این همه خشونت، کجاست؟!! عجیب و رفتارهای وحشیانه بعضی آشوبگران هر بیننده ای را به تعجب وا میدارد. کشتن بیرحمانه حافظان یا افراد دارای چهره مذهبی، با چاقو و قمه، پنجه بوکس یا اسلحه، تکه تکه کردن و حتی سوزاندن افراد این سوال را به ذهن می آورد که منشا این حد از خشونت و توحش کجاست؟! چگونه جامعه ایران که به مهربانی و خونگرمی، به نجابت و مدارا شناخته میشود، چنین افرادی را از بطن خود بیرون می ریزد؟! که تا این حد نسبت به یک «انسان» میتوانند شقاوت و قساوت به خرج دهند. (نمونه اش قتل وحشیانه شهید آرمان علی وردی) اندیشمندان علوم اجتماعی و تحلیلگران سیاسی دلایل زیادی برمی شمرند: از اخبار عصبانی کننده و نفرت پراکنی شبکه های ماهواره ای تا بازی های خشن رایانه ای. هرچه هست ریشه خشونت و نفرت در «رسانه» است. خوب است به نقش رسانه دیگری نیز بپردازیم: و فیلم. این برخی از معروفترین و پرفروش ترین فیلم های سینمایی ده سال گذشته ایران است: به موضوع و محتوای آنها دقت کنید: 🔺- مغزهای کوچک زنگ زده: داستان یک خانواده معتاد و قاچاقچی که 3 پسرش قاچاقچی و معتاد و آدمکش و باند مواد مخدر دارند. در فیلم حمله مسلحانه باند شکور به پلیس و دستگیری مظلومانه آنها! نشان داده میشود. 🔺- متری 6 و نیم: قهرمان فیلم، قاچاقی ای است (نوید محمدزاده) که با پول قاچاق، میخواهد خانواده و اقوامش را خوشبخت کند! در سرتاسر فیلم، پلیس به صورت نیرویی عصبی، فحاش، و ظالم تصویرپردازی میشود. (تمام لوکیشن فیلم در «زندان» است) 🔺- ابد و یک روز: داستان خانواده ای که پسر معتاد آنها (نویدمحمدزاده) بخاطر خرده فروشی کل خانواده را درگیر میکند. پسر باهوش خانواده، پلیس را فریب میدهد، مادر مواد پسرش را مخفی میکند و خواهر (پریناز ایزدیار) برای پرداخت قرض برادر بزرگش، خانواده ای افغان را وعده ازدواج میدهد. دو خواهر دیگر (مطلقه و شوهرمرده). خانواده ایرانی فروپاشیده و تلخ و سیاه بخت. 🔺- فروشنده: زنی که با شوهرش خانه سابق یک فاحشه را اجاره میکنند و مورد تعرض یکی از مشتریان زن فاحشه قرار میگیرد! زن و شوهر هیچکدام به دستگاه قضایی مراجعه و اعتماد نمیکنند و تلاش میکنند خودشان متجاوز را پیدا و مجازات کنند. 🔺- دارکوب: داستان زنی معتاد که بدنبال شوهر سابق و فرزندش است. دوربین در سرتاسر فیلم در خانه زنان معتاد و محل های مصرف و پخش مواد مخدر میچرخد. سکانسهای چندش آور مصرف مواد مخدر به راحتی جلو چشم بیننده پخش میشود. حمله پلیس به لانه معتادان حمله ای ظالمانه و بی فایده تصویر میشود. 🔺- سرخپوست: پلیس به دنبال مردی بیگناه ولی فراری است. پلیس عاشق (زمان پهلوی) به خاطر عشق به دختر امدادگر زندان (که هرگز در دوره پهلوی چنین موضوعی وجود نداشته) سرانجام پس از یافتن فراری او را رها میکند. تمام فیلم در «زندان» میگذرد. 🔺- نهنگ عنبر: (کمدی مثلا) دختری عاشق آمریکا که بی هیچ دلیلی شیفته «مهاجرت» به امریکاست تا جاییکه عشق دوران کودکیش را رها میکند و سالها به امریکا مهاجرت میکند! 🔺- جدایی نادر از سیمین: زنی که بخاطر «مهاجرت» تصمیم به طلاق دارد. 🔺- میلیونر میامی: چهار نفر به دنبال «جسد سوخته» ای میگردند که او را بجای خود جا بزنند و از بیمه پول هنگفتی به جیب بزنند. در سکانس های متعدد فیلم، سوخته یک انسان عادی سازی میشود و با لذت و ولع و خنده و خوشحالی از خودکشی یا انسان سوخته و جزغاله شده یاد میشود. 🔺- خوک: تم اصلی این فیلم هم «قتل» است. قاتلی در شهر کارگردان های مهم سینما را میکشد و روی پیشانی آنها مینویسد «خوک». یکی از کارگردانها منتظر قاتل نمیماند و خود او را به دام میندازد و کشتن با اسلحه. قهرمان فیلم هم زن دارد هم معشوقه (لیلاحاتمی). معشوقه ای که گویا معشوقه دیگر کارگردانها هم میشود. و فیلم به سادگی از این روابط نامشروع میگذرد. 🔺- ژن خوک: پسری برای رسیدن به معشوقش با همراهی زندانی دیگری از «زندان» فرار میکند. یکی از آنها به شکل مظلومانه ای! توسط ظالم و بیرحم! کشته میشود ولی نهایتا دو عاشق فراری فرار میکنند. این تم حتی در دوره پهلوی قفل بوده و فرار از دست قانون از جمله خط قرمزهای سینما بوده است. ادامه در 👇👇 http://fna.ir/1sg6wf 🇮🇷
ادامه👇👇 🔰 دقت کردید: هایی با 4 تم اصلی: اعتیاد، مهاجرت، تجاوز و قتل و مقابله حتی مسلحانه با پلیس. با تماشای این فیلم ها نه تنها هیچ حس مثبت و « »ی دریافت نمیکنید (شعار تکراری بازیگران و سینماگران)؛ برعکس با اعصاب و روح و روانی سیاه و منفی و آلوده مجبور میشوید فیلمهایی تلخ را تحمل کنید. فیلمهایی که حتی کمدی شان هم ژانر عجیبی دارد به اسم «کمدی سیاه»! فیلم هایی سراسر سیاه و سیاهی. سراسر نکبت و فلاکت. دریغ از معنویت، اخلاق، نگاه زیبابین، دریغ از قهرمان هایی مثبت و سازنده. شبکه خانگی با فیلمهای سیاه و سراسر خیانت و تجاوز و قتل (شهرزاد، زخم کاری، یاغی، دل، مانکن و..) خود داستان غمناک دیگری است. صدا و سیما هم وضع بهتری ندارد. سریالها حتی سریالهای طنز، کمدی سیاه است و به تصویر کشیدن خانواده های بدبخت و مفلوک. دریغ از سریالی که الهامبخش و کار و کارآفرینی به جوانان مملکت باشد. سازنده و هنرمندانه، ارزشهای اخلاقی و انسانی و فرهنگ اسلامی ایرانی را به تصویر بکشد. 🔰 هرگز گمان نکنید این فیلم ها، بدون برنامه ریزی، بی هدف و بدون استراتژی خاصی و صرفا از سر دغدغه و علاقه کارگردان و فیلمساز ساخته میشوند. برخلاف وزارت ارشاد و صداوسیمای ایران که بی هیچ هدف و استراتژی و به صورت پراکنده و گتره ای تصمیم میگیرند، این فیلم ها با نقشه راه و کاملا برنامه ریزی شده و هدفمند ساخته میشوند. و اثرگذاری آنها در تشدید آسیب های اجتماعی واقعی و ملموس است. نگاهی به روند صعودی و هولناک آمارهای مهاجرت، طلاق، خودکشی، قتل، قتل های خانگی بیندازید تا اثرگذاری مستقیم رسانه بر جامعه را ببینید. تاثیر سیاسی امنیتی این فیلم های به ظاهر اجتماعی، در تزریق نفرت و خشونت، تمایل به قتل و کشتن و سوزاندن حافظان ، بی تردید یکی از اثرات رسانه و سینمای سیاه و نفرت پراکن است. تا زمانی که وزارت ارشاد، صداوسیما، سازمانهای سینمایی ظاهرا انقلابی، نهادها و دستگاههای فرهنگی کشور، سیاستگذاری و خطوط قرمز ساخت فیلم را به دقت تعیین و اجرا نکنند، فیلمسازان را وادار یا تشویق به فیلم های سازنده (بجای تخریبگر) نکنند، منتظر فاجعه های بدتر از این در کف جامعه ایران باشید. 🔰 رهبر انقلاب شاه کلید فرهنگ و فعالیت های فرهنگی و هنری و حتی سیاسی کشور را مدتهاست اعلام کرده اند: زنده کردن «امید» در جامعه. «امید موتور پیشران جامعه است». هر فیلمی که مایوس کننده، مخرب امید و پیشرفت باشد از همان ابتدا نباید ساخته شود. نه اینکه ساخته شود و بعد با توقیف، معروفتر و محبوبتر شود. مسئولان فرهنگی کشور را بیدار کنید. ✍️ متن کامل یادداشت در خبرگزاری فارس: http://fna.ir/1sg6wf ☑️
جزئیاتی از حادثه تروریستی ایذه و به شهادت رسیدن کیان پیرفلک یک شاهد عینی حادثه تروریستی ایذه در گفتگو با ایرنا با اشاره به روایت مادر کیان پیرفلک شهید حادثه تروریستی ایذه در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید از نحوه شهادت مظلومانه این کودک ده ساله گفت: 🔹در شب حادثه خانواده پیرفلک سوار بر یک دستگاه خودروی سواری در خیابان بودند که از سوی مامورین امنیتی و انتظامی به آنها گوشزد می‌شود که به سمت محل‌های درگیری و اغتشاش نروند و دور بزنند که آنها به این توصیه مامورین گوش نداده و به سمت محل درگیری و تجمع اغتشاش‌گران ادامه مسیر می‌دهند. 🔹با رفتن خودوری خانواده پیرفلک به سمت محل تجمع اغتشاشگران و عوامل تروریستی، مجددا تصمیم به دور زدن می‌گیرند و در حین دور زدن بودند که عناصر تروریست با انگیزه نامعلوم و شاید با تصور اینکه این خودرو متعلق به ماموران امنیتی و انتظامی برای شناسایی آنها است و پس از شناسایی در حال دور زدن است، آن را به رگبار می‌بندند. 🔹این شاهد عینی که در صحنه حادثه حضور داشته به نحوه اصابت گلوله ها به خودروی خانواده پیرفلک اشاره کرده و افزود: طبیعی است که سرنشینان خودرو که انتظار چنین اتفاقی را نداشته‌اند، در آن لحظه دقیقا متوجه نشوند که تیراندازی از کدام سمت اتفاق افتاده است. 🔹اگر ماموران امنیتی قصد شلیک به خودرو را داشتند، از همان ابتدا اجازه عبور به آنها را نمی‌دانند ویا در همان لحظات اولیه تیراندازی میکردند این در حالی است که همانطوریکه مادر محترم و داغدار کیان گفته است نیروهای امنیتی از آنها خواسته بودند به سمت اغتشاش گران نروند. با این حال پس از حرکت اولیه خانواده کیان به سمت اغتشاش گران و تغییر تصمیم در میانه راه به بازگشت به سمت نیروهای امنیتی، تروریست ها اقدام به تیراندازی میکنند. 🔹وی تاکید کرد در جریان این تیراندازی‌ها تعدادی از نیروهای بسیجی هم در کنار خانواده کیان زخمی و شهید شده اند. 🔸در همین حال یک مقام آگاه امنیتی در استان خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا اعلام‌ کرد: صحنه جنایت برای ما کاملا روشن است و تصاویر محل حادثه در حال بررسی برای شناسایی عوامل این جنایت است. 🔸پس از انتقال مجروحین و شهدا به بیمارستان ایذه، عده ای از نبود نیروهای امنیتی در بیمارستان سواستفاده کرده و به آنجا حمله می‌کنند و با ایجاد درگیری، چند نفر از بسیجیان را در بیمارستان با چاقو زخمی کرده و پیکر کیان هم به زور از سردخانه خارج می‌شود که پس از اطلاع پدربزرگ کیان، پیکر پاک این شهید مجددا به سردخانه منتقل شده است. 🔸این مقام امنیتی استان از تمرکز ویژه برای بررسی‌ ابعاد امنیتی، قضایی و پزشکی این حادثه خبر داد و اعلام کرد بزودی نتایج تحقیقات به اطلاع مردم خواهد رسید. 📡
⭕️امارات علی کریمی را از دبی اخراج کرده است میدل ایست نیوز: 🔹امارات متحده عربی در آغاز اعتراضات ایران از «علی کریمی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواست این کشور را ترک کند. 💢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛 لایک کشنده اگر کسی در مشرق به قتل برسد و دیگری در مغرب به قتل آن رضایت دهد، شخص راضی در نزد خداوند شریک قاتل است. ⚜امام رضا علیه‌السلام 🇮🇷
⭕️ماحصل صداوسیمای کارمندی در ماجرای کیان ✍ محسن کاشانی دانش آموخته مدیریت رسانه در ماجرای بسیار غم انگیز کشته شدن‌ کیان پسربچه ایرانی اهل ایذه، عملکرد صداوسیما به لحاظ حرفه‌ای، چیزی شبیه به فاجعه بود. ۱. ماجرا را به لحاظ زمانی، صدا و سیما تقریبا به درستی انجام داد. کلیدواژه عملیات تروریستی به خوبی روی ماجرا نشست و شبکه‌ها نیز با درج عبارت ایذه تسلیت، موضع اولیه و موقعیت ما را مشخص کردند. ۲. همین روایت اول آبکی، باعث تحرک مثبت جوانان انقلابی در فضای مجازی و وایرال شدن خبر با تمِ تروریستی بودن ماجرا شد. در نتیجه با هشتگ ، طرف مقابل و لیدرهای مجازی‌شان در موضع ضعف و پاسخگویی رفتند. ۳. همه چیز نسبتا خوب پیش می‌رفت اما مگر خناسان جبهه باطل به راحتی پا پس می‌کشند؟ حجم تولیدات هنری از آثار گرافیکی گرفته تا موشن و... که به سرعت تولید می‌شود و در استوری می‌نشیند نشان از حرکتی دارد که رسانه‌های رقیب آغاز کردند. پیج اینستاگرامی مادر کیان می‌شود منشاء محتوای احساسی با چاشنی اتهام به نظام‌. بی‌بی‌سی و اینترنشنال هم با قدرت ماهی‌گیری از آب گل‌الود را در دستور کار دارند. ۴. پنجشنبه است. روایت اول صداوسیما در حد همان روایت ناقص، پرابهام، مخدوش شده توسط حریف، باقی مانده و هیچ حمایتی نمی‌شود. ۵. ناقص به این جهات: کسی نمی‌داند اسامی دقیق شهدا چیست؟ چند نفر از نیروهای حافظ امنیت بودند؟ از کدام نهاد امنیتی و انتظامی بودند؟ تصویرشان چرا منتشر نمیشود؟ تکلیف آن دو نفر مجهول الهویه چه شد؟ چرا هیچ تصویری از واقعه منتشر نشده؟ تیر اندازی چگونه رخ داده؟ آن زن کشته شده که بود؟ کیان آنجا چه می‌کرد؟ خودروی پدر کیان برای چه در محل حادثه حضور داشت؟ پدر کیان کجاست؟ جنازه کیان کجاست؟ ماجرای تصویری که یخ درکنار بدن برهنه این طفل معصوم است، چیست؟ و .... ۶. این ابهام ها را بگذارید در کنار روایت مستند به حرف‌های و تصاویر کودک از دنیا رفته ای که از ترس دزدیده شدن توسط نظام، در خانه با نگهداری می‌شود. این‌ها باعث شدن روایت رسمی صداوسیما می‌شود اما دریغ از پاسخ و اقناع ... این فضای مه‌آلود کار را به جایی می‌کشاند که فراستی رسانه دیده هم تلویحا انگشت اتهام را به سمت خشونت نظام می‌چرخاند. چرا؟ چون روایت طرف مقابل غالب است ولو اول نبوده باشد. ۷. انتهای تلاش صداوسیما دو مصاحبه از پدربزرگ و دایی کیان است که و کوتاه یکی‌شان از مظلومیت می‌گوید و طلب مشخص شدن قاتلین می‌کند و دیگری با سوالی به غایت بی‌ربط و مبهم توسط خبرنگار، تایید میکند که ماجرای کیان را شبیه شاه‌چراغ می‌داند، خب که چه؟ ۸. جمعه می‌شود. مراسم تشییع شهدای ایذه‌ای شروع می‌شود. از دیروزش به جز چند زیرنویس و چند گزارش به شدت ضعیف خبری (مثل همیشه دوربین را بین مردم برده و چند نفر به نمایندگی از ملت ایران این حادثه تروریستی را محکوم کرده و تمام). مراسم تشییع با چند پلان از مردم و تابوت‌های بی‌نام و گنگ و تصویری از نماز میت و تمام‌. آقای محسن رضایی که به انتشار خبرهای زودتر از موعد و بی ربط به مسئولیتش شهرت دارد، خبر از دستگیری سه نفر در می‌دهد که بعدها شد ماکو. خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. یک مقام امنیتی را نیاوردند روی آنتن درست و حسابی ماجرا را تشریح کند. ۹. حالا خودتان را بگذارید جای بچه های انقلابی‌ که از اول روایت صداوسیما را محکم‌تر از خود صداوسیما فریاد زده اند. با این همه ابهام و نقص و سوال چه کنند؟ توسط صداوسیما چه می‌شود؟ هیچ. رها ... یاد سربازهای ارتش اسد افتادم که آن مدافع حرم میگفت در عملیات‌ها بعد از حمله، ساعت ۲ بعد از ظهر جمع می‌کردند میرفتند میگفتند ساعت کاری‌شان تا ۲ هست و فردا باز برمی‌گشتند مناطق از دست رفته دیروز عصر را پس بگیرند. ۱۰. آقای صداوسیما کلاهت را بالاتر بگذار. با نمی‌شود به جنگ تروریست‌های مغزشویی شده و تکفیری و قسم خورده رفت. اینکه به دو سه تا گزارش خبرنگار ایذه‌ای بسنده کردی و پنجشنبه شب را در خانه خود راحت سر بر بالین نهادی یعنی نفهمیدی کجای کاری! باید مدافع حرم‌ها را جلو بفرستی، ارتش اسد ته تهش به درد خط نگه داشتن می‌خورد. نه تک و هجوم‌. ۱۱. کاش همین روایت اول بدون اقدامات تکمیلی را هم نداشتی. اینطور فقط ما را دچار گیجی کردی و موضع رقیب را تقویت. دروازه خالی را اوت زدی ... اعتراف خود اغتشاشگران از دست به سلاح شدن و هورا کشیدن‌ها برای کشتار ایذه را هم به فراموشی کشاندی. قبل از این در برخی مواقع احساس بی‌دولتی داشتیم. الان حس میکنم درشرایط بی‌رسانه‌ای هستیم‌. درجنگ روایت‌ها را بپذیریم؟ یا تکانی به خودتان می‌دهید؟ 💢