eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
تبدیل بندرعباس به هاب غلات منطقه به گفته لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین الملل پارلمان روسیه، یک مرکز حمل و نقل غلات روسیه در بنادر ایران ، بندرعباس یا بندر خمینی ایجاد خواهد شد. وی گفته است بزرگترین قطب غلات منطقه را می توان در بندرعباس ایجاد کرد.
✅ تصمیم جدی ایران برای حذف دلار محسن کریمی معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی: بانک مرکزی ایران در نظر دارد رویدادی را در تهران برای بررسی روابط بین‌الملل پولی و دلارزدایی برگزار کند.
❇️ فرصت دعا در شب قدر در سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: ✅ امیدواریم خدای متعال در شب‌های مبارک قدری که در پیش داریم، به همه‌ی ما توفیق دهد تا بتوانیم از این شب‌ها استفاده کنیم. عزیزان من! دعا کنید. دعا مخصوص وقت گرفتاری نیست؛ همیشه باید دعا کرد. بعضی خیال میکنند وقتی گرفتاری و مصیبت و بلایی بود، باید دعا کرد؛ نه، آن وقتی هم که انسان در حال عادی زندگی میکند، باید دعا کند و رابطه را با خدا محفوظ نگه دارد. به تعبیر یکی از روایات، صدای خود را برای فرشتگان در ملکوت اعلی آشنا کند. دعا همیشه لازم است. حاجت‌های خودتان، حاجت‌های برادران مؤمن، حاجت‌های همه‌ی مسلمین سطح جهان، مسائل عمومی کشور، رفع گرفتاریها، تسهیل پیشرفت‌های درخشان کشور و نظام جمهوری اسلامی را از خدا بخواهید.
هیأتی از ایران اواخر هفته به عربستان می‌رود مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه: 🔹رایزنی های مقدماتی با طرف سعودی صورت گرفته است. 🔹هیأت طرف ایرانی در وزارت امور خارجه مراحل نهایی خود را می‌گذراند، تمام کارهای اداری آن صورت گرفته است و پیش‌ بینی می شود تا اواخر هفته، این هیئت به عربستان سعودی عزیمت کند. 🔹هیأت جمهوری اسلامی ایران در قالب دو هیأت جداگانه یکی در جده و دیگری در ریاض مستقر خواهند شد تا اقدامات لازم را برای ترمیم وضعیت و آمادگی برای بازگشایی سفارتخانه و کنسولگری ایران در عربستان انجام دهند. 🔹در موافقتنامه حمل و نقل هوایی میان دو طرف تاکید شده است که هیئت های فنی با یکدیگر گفتگو کنند تا این موافقتنامه را فعال کنند. بر این اساس مقرر شده است که پروازهای از مبدا و به مقصد ایران و عربستان از سر گرفته شود.
📌فهرست قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎙استاد فاطمی نیا رحمة الله 🔸دستورالعملی ویژه برای شب قدر شادی روحشان صلوات
📌ترامپ نوشت: جنگ جهانی سوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه: 🔹 بهتر است روحانی و وزرایش سکوت کنند، وگرنه آمار و ارقام بیشتری راجع به اقدامات دولتشان و اقتصاد کشور به مردم خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
•خیز اى بنده محروم و گنه کار بیا •یک شب،اى خفته غفلت زده؛بیدار بیا •بس شب و روز که در زیر لَحَد خواهى خفت •دم غنیمت بشمار امشب و بیدار بیا أللَّہُمَ؏َـجِّڸْ لِوَلیِڪَ ألْفَـرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ فیلم جالب از نحوه شناسایی و جریمه افراد در سطح شهر 🎥 بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند و پیشرفته در برخورد با قانون گریزان و هنجارشکنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬امام حسین علیه السلام در خطبهٔ منا: شما نان دین را خوردید ولی یک سیلی در راه دین نخوردید...
🔻وزیر کشور: کشف حجاب جرم محسوب و با هنجارشکنان برخورد می‌شود / دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند احمد وحیدی: 🔸به استناد قانون کشف حجاب جرم محسوب می شود. انتظار می رود توجه کامل به هنجار‌های اجتماعی و رعایت حقوق عمومی با پوشش‌های مناسب در جامعه شده تا به سلامت جامعه کمک شود. 🔸دستگاه‌های متولی امر عفاف و حجاب مکلف به اجرای قانون در این زمینه هستند و تکالیف قانونی خود را با استفاده از ساز و کار‌های مشروع و قانونی با رعایت حرمت و کرامت انسانی اجرا و با هنجارشکنان هم برخورد می شود./صداوسیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
واکنش سرلشکر موسوی به رئیس ستاد ارتش اسرائیل ▪️در اندازه یکی از عملیات‌های دفاع مقدس ما هستید فرمانده کل ارتش: 🔹هرکس اندک آشنایی با امور نظامی دو طرف داشته باشد به خوبی در می‌یابد که رژیم صهیونیستی در اندازه و مقیاس به روز شده یکی از عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس ما است. 🔹رژیم صهیونیستی که خود در حال غرق شدن بوده و آثار فروپاشی این رژیم بیش از پیش نمایان شده است، حقیرتر از آن است که تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب شود. 🔸رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شده بود که ما «بدون کمک آمریکا نیز قادر به حمله به ایران هستیم».
🔻دلار وارد کانال ۴۱ هزاری شد 🔸در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۴۹۲ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شد. 🔸نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۵ هزار و ۳۶۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۲۳۸ تومان اعلام شده است.
کار بسیار زیبا درمورد شیران ایرانی، شهید سپهبدمحمدولی قرنی، شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی لطفا در کانال ها و گروه های خودتون نشر بدید. انتشار بدون لینک بلامانع است.
🔻کنعانی: امکان تبادل زندانیان ایران و آمریکا در آینده نزدیک وجود دارد سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔸روابط بین ایران و امارات رو به جلو است، به ویژه بعد از بازگشت سفیر امارات به تهران. 🔸امکان تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی در آینده نزدیک بر اساس توافق قبلی وجود دارد به شرط اینکه طرف مقابل به تعهد خود ملتزم باشد. 🔸افق پیش روی روابط دو کشور ایران و عراق را افقی خوب و دلگرم‌کننده می‌بینیم.
مردم‌داری ⭕️ ❇️ تبیین قرآنی از نقاط قوت اخلاق اسلامی، توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم؛ به ویژه خدمت به مؤمنان و صالحان است. ♨️ یکی از فرماندهان سابق نیروی انتظامی می‌گوید: روزی خدمت آیت‌الله‌العظمی فاضل لنکرانی شرفیاب شدم. ایشان فرمودند: «من پنجاه سال است دارم اسلام می‌خوانم. بگذار خلاصه‌اش را برایت بگویم: واجباتت را انجام بده، به‌جای مستحبات تا می‌توانی کار مردم را انجام بده.» بعد هم گفتند: «اگر در قیامت کسی از شما سؤال کرد، بگو فاضل گفته بود.»
🔸جزئیات اتصال خطوط ریلی ایران و عراق سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: یکی از اهداف سفر وزیر نقل عراق به ایران رایزنی درباره احداث خط ریلی شلمچه-بصره است. ایران مسئولیت احداث پل بر روی اروندرود را پذیرفت. پروژه خط ریلی شلمچه-بصره طی 1.5 سال به سرانجام خواهد رسید وستانیوز
تحلیلگر صهیونیست: معادلات منطقه به نفع ایران است 🔹«یونی بن مناخیم» می‌نویسد: شلیک راکت در ایام عید پسح از غزه و جنوب لبنان، نخستین مرحله از جنگ فرسایشی گروه‌های وابسته به ایران علیه اسرائیل با استفاده از راهبرد یکپارچگی جبهه‌هاست که ژنرال سلیمانی آن را طراحی کرده بود. 🔹او تأکید کرده دور کنونی نبرد تنها نخستین مرحله از برنامه‌ریزی تدریجی برای نابودی موجودیت رژیم صهیونیستی است و مراحل بعدی در ادامه خواهد آمد. 🔹بن‌مناخیم نوشته ارزیابی «محور مقاومت» به رهبری ایران این است که اسرائیل به دلیل موج اعتراضات و بحران رابطه با آمریکا ضعیف شده و نمی‌تواند همزمان در چندین جبهه بجنگد و با شلیک ده‌ها هزار راکت و موشک دوربرد که با موجی از عملیات در کرانه باختری همراه خواهد بود، رویارویی موفقی داشته باشد. 🔹این تحلیلگر صهیونیست گفته توازن قوا در منطقه پس از ورود ایران به محور چین و روسیه و ازسرگیری روابط با عربستان، به نفع تهران تغییر کرده و اسرائیل در چند جبهه امنیت خود را در خطر می‌بیند و حملات نظامی اسرائیل علیه ایران و حزب‌الله در سوریه نمی‌تواند آن‌ها را شکست دهد. ضمن این‌که فلسطین، عراق، یمن، سوریه و لبنان منافع مشترکی در اتحاد با ایران علیه اسرائیل دارند. 🔹به اعتقاد بن‌مناحیم، آغاز جنگ با راهبرد «یکپارچه‌سازی جبهه‌ها» برای اسرائیل بسیار خطرناک است و به یافتن راه و زمان مناسب برای مقابله نیاز دارد.
🔴 مهر پایان بر شایعه گرانی بنزین عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ▪️با روند کنونی مصرف بنزین و نحوه تولید خودرو در برنامه کوتاه‌مدت باید پالایشگاه‌ها بهینه‌سازی شده و تولید را افزایش دهیم و همچنین بنزین خارجی وارد کرده تا بتوانیم کسری‌ها را جبران کنیم. ▪️فریدون عباسی با رد شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: یک جریان سیاسی خاص به اخبار مربوط به افزایش قیمت بنزین دامن می‌زنند و با انتشار شایعه گران شدن بنزین در صدد بهم زد جو جامعه هستند وگرنه نه دولت و نه مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.