eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ دکتر انور ابو طه از رهبران جهاد اسلامی: قادر به قطع ارتباط دشمن صهیونیستی با دنیا هستیم و توان و قدرت ما فراتر از آن چیزی است که رو کرده‌ایم و حملات راکتی شامگاه امروز به منطقه رخووت در تل آویو آنچه را که می‌گوییم ثابت می‌کند.
گفتم از عشق نشانی به من خسته بگو گفت جز عشقِ حسین‌، هر چه ببینی بَدَلیست...
🚨 جنگنده‌های اسرائیلی لحظاتی قبل هدفی را در شرق غزه بمباران کردند.
♦️ با هر موشکی که به تل آویو می رسد، هزار رحمت و سلام بر روح پاک تو... نثار روح ملکوتیشون صلوات 💔
🚨نتانیابو: دستور ادامه حملات شدید علیه جهاد اسلامی را صادر میکنم
شریعتمداری خطاب به خاتمی: انقلاب منحرف نشده، خودت منحرف شده‌ای! 🔺مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: 🔹خاتمی به جای اینکه بگوید من پادوی آمریکا شده‌ام و سرمایه اسرائیل هستم، می‌گوید انقلاب منحرف شده است!
27.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️پیام عراقی ها به امام خامنه ای 🔹این فیلم در شبکه های اجتماعی عراقی در حال منتشر شدن است.
❇️ پاسخی کوتاه به سخنان اخیر سید محمد خاتمی که گفته: انقلاب از مسیر خود منحرف شد. :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 🔴 آقای خاتمی؛ انقلاب منحرف نشده بلکه شما و هم پالکی های تان با اعمال ضدانقلابی، غیرانسانی و غیر اخلاقی بدنبال انحراف انقلاب بودید. نمونه هایی از به انحراف کشاندن مسیر انقلاب که شماها مرتکب شده اید: ✅ شما در ملاقات با جرج سوروس طراح انقلاب های مخملی در جهان، بدنبال انحراف انقلاب بودید. ✅ در فتنه ۸۸، تقلب در انتخابات را مطرح کردید البته بعد از خاموش شدن فتنه گفتید امکان تقلب در جمهوری اسلامی وجود ندارد.( اعتراف خاتمی به تقلب نشدن در انتخابات ۸۸ ). ✅ حسن روحانی را که هشت سال با دروغ مردم را مشغول کرده بود شماها او را کاندید نموده و برایش تبلیغ کردید و بعد هم از مردم کوچکترین عذرخواهی نکردید! ✅ وقتی که وزیر ارشاد بودید داشتن ویدئو را جرم و در حکم هروئین می دانستید! ✅ در مورد هنرمندان زمان شاه گفته بودید اینها حتی نماز هم بخوانند قبول نیست! ✅ شماها بودید که می گفتید باید در دانشگاه بین دختر و پسر دیوار بکشند! ✅ هم مسلکان شما پونز روی پیشانی مردم فرو می کردند (اکبر پونز)! ✅ شماها حتی برای لباس مردم هم رنگ مشخص کردید! (دستور میرحسین در باره آستین بلند و تعیین رنگ مانتوی کارمندان در دهه ۶۰ ) 🇬🇶 آقای خاتمی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری امام خامنه ای حفظه الله، با قدرت به راهش ادامه می دهد و هرگز از مسیر خود منحرف نمی شود بلکه این شمایید که از جاده انقلاب منحرف شدید. (( در صورت نیاز به اسناد موارد اشاره شده، با همان عناوین در گوگل سرچ نمایید)) ✍ محمدعلی برزگر، مدرس دانشگاه
🔻عصبانیت آمریکا از معرفی ایران بعنوان رئیس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر 🔹معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به انتخاب سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو به‌عنوان رئیس دوره‌ای اجلاس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر در سال ۲۰۲۳ آن را عمیقا نگران‌کننده خواند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ هلاکت و زخمی شدن پنج تن از متجاسرین باکو در قراباغ دشتی صبح امروز، قوای متجاسر باکو به مواضع ارتش ارمنستان حمله توپخانه ای کرد که منجر به زخمی شدن ۴ سرباز ارمنی شد. ارتش ارمنستان نیز پاسخ داد که این پاسخ باعث هلاکت یک متجاسر باکویی و زخمی شدن ۴ نفر دیگر شد، همچنین گفته شده در این حمله یک تانک قوای باکو نیز نابود شده!
🔴 ترور ۵ فرمانده شاخص نظامی جهاد اسلامی در عرض ۳ روز نشان از وجود ضعف جدی امنیتی در لایه های حفاظتی این جنبش است.
🔴بر اساس اعلام منابع بهداشتی رژیم صهیونیستی ۵۷ شهرک نشین تا کنون بر اثر حملات مقاومت زخمی شدند.
🔴کانال ۱۳ عبری :پس از رایزنی نتانیاهو و مقامات امنیتی تصمیم بر پایان عملیات نظامی در غزه گرفته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور در نشست با استانداران در نمایشگاه ایران اکسپو: 🔹 دولت سیزدهم را با تورم حدود ۵۹درصدی، و با آمار فوتی ۷۰۰ کرونایی در روز تحویل گرفتیم 🔹 دولت قبل ۱۸۰ میلیون دلار پول به کوواکس پرداخت کرد ولی نتوانست یک واکسن دریافت کند 🔹 به محض تولید واکسن داخلی، دشمن ۳ اقدام انجام داد نخست آنکه شرکت تولید کننده و پشتیبان مواد را تحریم کردند. در گام بعدی مواد اولیه خریداری شده را ضبط کرد. همچنین تجهیزاتی که باید تولید انبوه می‌شد را هم ضبط کرد 🔹مانند بسیار از اقدامات دیگر کسی متوجه نقش کلیدی رهبرانقلاب در ماجرای واکسن کرونا نشد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دست به دست کنید برسه دست اصغر آقا😂😂😂 اصغر آقا خیلی خرررری😁
🔅 مرحوم آقای مصباح (رضوان ‌الله ‌علیه) یک استادِ فکر بود... همچنانی که علم استاد میخواهد، فکر هم استاد میخواهد. ١۴٠١/٢/۶ رهبر انقلاب 🔰 آغاز ثبت نام دوره ۴٠ روزه طرح ولایت تابستان ١۴٠٢ دانشجویان و فعالین‌فرهنگی سراسر کشور 🔹 مکان: مشهد مقدس 🔹 زمان دوره: دوره اول : ١٠ تیرماه دوره دوم: ٢٣ تیرماه 🔹 ثبت نام: تا یک خرداد ماه 🌐 Hamzevasl.ir ☎️ کسب اطلاعات بیشتر(ساعت٩تا٢١) برادران: 09962866500 و 09962867500 خواهران: 09100336652 و 09036141498 ✅ @jebhepaydari_ir 🌐 jebhepaydari.ir
🔰اتهام به همه نمایندگان به خاطر اشتباه چند نفر قابل قبول نیست 🔹حجت الاسلام آقا تهرانی: با توجه به موج سازمان یافته خارجی و داخلی علیه مجلس در موضوع واگذاری تعدادی خودرو که عموما به افراد غیرنماینده واگذار شده، در این چند روز از رییس مجلس توقع بود موضع شفاف تری درباره خودرو‌های شاسی بلند و عوامل آن داشته باشد و از حیثیت عموم نمایندگان مجلس دفاع کند. 🔹از آن جا که مردم عزیز ما از مجلس و نمایندگان خود توقع کوچکترین خطا را ندارند این گونه واگذاری خودرو‌ها به هر شکلی که باشد را برنمی تابند بنابراین بر مسئولان امر است طبق قانون برخورد جدی با عوامل آن، توزیع کننده و یا دریافت کننده داشته باشند و اینکه به خاطر اشتباه چند نفر، همه نمایندگان مورد اتهام قرار گیرند، به هیچ وجه قابل قبول نیست.
🔷سال مهار تورم، رشد تولید وضعیت کنونی تورم و گرانی، محصول تکرار سیاست‌های اشتباه 🔰 حمید رسایی: وضعیت گرانی‌های کم سابقه این روزها، نتیجۀ کیفیت برنامه‌های تیم اقتصادی دولت است. طبق بررسی تاریخی، وضعیت کنونی اقتصاد، تشابه بالایی با اوایل دهۀ هفتاد - دولت مرحوم هاشمی - دارد. در آن سال‌ها تیم اقتصادی دولت، برنامه‌ای به نام "تعدیل ساختاری" را براساس دیکتۀ سازمان آمریکایی صندوق بین‌المللی پول (IMF) اجرا کرد که نتایج آن: جهش نرخ ارز، تورم شدید (۵۰ درصد در سال ۱۳۷۴)، تاراج رفتن معیشت مردم و شورش‌های گسترده بود. اکنون تیم اقتصادی دولت سیزدهم، از دو منظر: تفکر اقتصادی و سیاست‌های اجرایی، شباهت زیادی با تفکر و سیاست‌های اجرا شده در ابتدای دهه ۷۰ دارد و برنامه‌هایش مشابه همان برنامۀ "تعدیل ساختاری" است. طبعا نتایج هم‌ تکرار شده است. تفاوت‌ها نیز صرفا در شکل ظاهری افراد اقتصادی دولت است. مردم در سال ۱۴۰۰، رای ندادند که ظاهر افراد تغییر کند؛ رای دادند که تفکرات و سیاست‌های نادرست تغییر کند. اما در اقتصاد، همان مسیر مخرّب قبل دنبال می‌شود. رییس محترم دولت، دلسوزانه "گمان می‌کند" که تعدیل ساختاری، شفابخش اقتصاد است. اما وضعیت بد معیشت مردم نشان می‌دهد که این نسخه، ایجادکننده بیماری در اقتصاد است. انسان عاقل از یک منفذ، دوبار گزیده نمی‌شود، اما گویا سیاستگذاران اقتصادی، به چندبار گزیدگی از سیاست‌های تورم‌زا علاقه دارند. سیاست‌هایی که منافع آن برای عدۀ قلیل و زیان آن برای آحاد جامعه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 *آثار مثبت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی* 📽 دکتر قدیری ابیانه 🕰 ۱۰ دقیقه
وضع فوق‌العاده در اسلام آباد در آستانه حضور «عمران خان» در دادگاه 🔹 منابع رسانه‌ای از اسلام آباد خبر دادند که پلیس پاکستان دستور اضطراری ممنوعیت تجمعات را صادر کرد چرا که انتظار می‌رود حامیان عمران خان روز جمعه جایی که نخست‌وزیر سابق در جلسه دادگاه حضور خواهد یافت، راهپیمایی کنند. 🔹 حزب تحریک پاکستان که عمران خان رهبری آن را در دست دارد، اعلام کرد که مردم این کشور در حمایت از عمران خان روز جمعه در تظاهراتی مسالمت آمیز در اسلام آباد تجمع خواهند کرد.
فرزین شماره تلفن اعلام کرد رئیس‌کل بانک مرکزی در جلسه‌ با فعالان بازار اعلام کرد مشکلات مربوط به عدم تخصیص ارز را با شماره تلفن 0212706 مطرح کنند. همه را بررسی و پیگیری خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این خانم کوچولو دیشب در رزم امامت این شعر رو بلند بلند میخوند: قانون حفظ حجاب اجرا باید گردد وصیت شهیدان احیاء باید گردد.
♦️آشنایی با چند اصطلاح نظامی ۱. پهپاد: پرنده های هدایت پذیر از دور ۲. شهپاد: شناورهای هدایت پذیر از دور ۳. خهپاد: خودروهای هدایت پذیر از دور ۴. خرپاد: اپوزوسیون خر هدایت پذیر از دور توسط سیا, موساد و ام آی سیکس
♦️تجمع اسرائیلی ها در پارک هایارکون تل آویو از ترس حملات مجدد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️اظهارات جالب کارشناسان شبکه آمریکایی الحره از توان بازدارندگی رژیم‌ صهیونیستی! 🔹‌ چه کسی به مصر متوسل شد که حماس به آنها موشک نزند و خواستار آتش بس شد، چه کسی مجبور شد هزاران شهرک‌نشین را در غزه و عسقلان جابه‌جا کند؛ همه می‌گویند که اسرائیل توان بازدارندگی ندارد!