سلام رفقای عزیزم
دختر خانوما روزتون مبارک باشه
انشاالله بهترین ها براتون پیش بیاد
ببخشید که تک به تک بهتون پیام تبریک نمیگم
اساسا ذوق کافی برای این کار رو ندارم و امیدوارم که این کار رو دیگران براتون انجام بدن تا خوشحال بشید
مراقب خودتون باشید و سعی کنید کسانی رو توی زندگی انتخاب کنید که مراقبتون باشن
هدایت شده از تأملات | تولايى
«یک بار هم من خودم [دخترم را برای زیارت امام] بردم. چهار پنج ساله بود. خانواده ما رفته بودند مشهد و او ماند پیش من برای اینکه بیاید امام را روز عید ببیند. صبح پا شدیم و سرش را شانه کردیم و مرتبش کردیم و موهایش را به زحمت بافتیم. یک دستی هم که نمیشود؛ من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند. رفقای پاسدار آمدند به کمک ما و موی سرش را بافتیم و چادر سرش کردیم و خدمت امام آوردیم.»
_خاطرات رهبر شهید
✊🇮🇷@m_a_tavallaie